Onzen TS voelde zich zeer alleen aangezien al mijn vriendinnetjes samen gaan wonen, baby's maken (nee dat dan nog net niet maar ey, dat zit eraan te komen!)
Letterlijk op het moment dat mijn fucking langdurige kutrelatie uitgaat krijgt iedereen ineens een vaste relatie en maken ze alle stappen die ik al een jaar eerder maakte totdat mijn fucking ex bedacht dat het een fijne grap zou zijn me al die jaren voor te liegen.

Nou heb ik dus Tinder ( !

) gedownload weer, en ik dacht, ik heb geen zin meer in dit kinderlijke gezeik, ik wil eens een keer wat oudere mannen (jongetjes van mijn leeftijd weten niet eens hoe ze normaal moeten daten blijkbaar) en ik was er klaar mee dat mijn date-nights bestonden uit Mo'tje ontmoeten in zijn Mercedes en naar de mac gaan. Ik word ook ouder en ik zoek een goede zaaddonor en niet een nepcrimineeltje met een opskeer (alhoewel dat wel lekker is op zijn tijd) maar dat is voor langere termijn niet nuttig.
Dus ik mijn leeftijdsgrens instellen, kom ik alleen maar van die vieze ouwe pedo's tegen. Maar ik wil ook niet jonger gaan zitten want dan worden het weer van die mercedes dates en 'loop direct door naar boven anders hoort mijn oom je' praktijken. Ik snap echt niet waar al die sjeiks gebleven zijn, ze zouden een popje zoals ik direct moeten herkennen en benoemen tot hun 12e vrouw.
Klacht: Mezelf, het type waar ik op val valt niet te verenigen met bovenstaande eigenschappen maar ik wil ook niet anders waardoor ik waarschijnlijk tot mijn 50e alleen blijf tot een smerige ouwe Kurdu mij spot en we samen gaan emigreren naar een villa Spanje of zo (en dan van mijn geld

).
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2020 20:57:18 ]