Tinder is geen schim meer van wat het vroeger was. Te veel rotte appels, neuroten en psychopaten tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Je moet wat. Op mijn uni lopen alleen maar Pieter-Dercken
Goh echt? Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Tinder is geen schim meer van wat het vroeger was. Te veel rotte appels, neuroten en psychopaten tegenwoordig.
Ik bevestig en deel alleen je mening, hè.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Goh echt? Niks van gemerkt.
Ik ben in een cynisch-deprimerende bui, vergeef me.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik bevestig en deel alleen je mening, hè.
Als ik zie wat er tegenwoordig nog op Facebook is blijven zitten zou ik dit niet adviseren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:06 schreef Fugue het volgende:
Facebook heeft dating uitgerold las ik. Is dat niks voor je
Kappen ik ben op dieet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik las suikerpinda's
Nu heb ik zin in suikerpinda's
Ik neem dit maar niet persoonlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik zie wat er tegenwoordig nog op Facebook is blijven zitten zou ik dit niet adviseren.
No worries, kan gebeuren toch.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ben in een cynisch-deprimerende bui, vergeef me.
Jigggy bevestigt dat het geen act isquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Het is niet eens een act. Vraag maar aan @:jigggy
Is het zo hard nodig dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kappen ik ben op dieet.
Erasmus bevestigt ook dat jigggy geen act is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jigggy bevestigt dat het geen act is
Jiggy bevestigt dat ze een vieze hoer isquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jigggy bevestigt dat het geen act is
Ik bevestig bij deze dat ik een vieze hoer ben.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jiggy bevestigt dat ze een vieze hoer is
Prijs? En wat is zoal inclusief?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik bevestig bij deze dat ik een vieze hoer ben.
Dat kan iedereen wel roepenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik bevestig bij deze dat ik een vieze hoer ben.
Die zitten hier dan ook met een redenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:18 schreef Gehrman het volgende:
Op FOK! zitten ook een hoop oude single mannen
Met allemaal problemen die dadelijk ook jouw problemen worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:18 schreef Gehrman het volgende:
Op FOK! zitten ook een hoop oude single mannen
Collega D is nog vrijgezel. Heeft wel collega J bezwangerd maar mag het kind en J niet zien. D is 40 jaar, heeft een goede kaaklijn en rugbouw. Nadeel is wel dat hij zijn IQ wel laag is. Wil je met hem kennis maken?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:55 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Onzen TS voelde zich zeer alleen aangezien al mijn vriendinnetjes samen gaan wonen, baby's maken (nee dat dan nog net niet maar ey, dat zit eraan te komen!)
Letterlijk op het moment dat mijn fucking langdurige kutrelatie uitgaat krijgt iedereen ineens een vaste relatie en maken ze alle stappen die ik al een jaar eerder maakte totdat mijn fucking ex bedacht dat het een fijne grap zou zijn me al die jaren voor te liegen.
Nou heb ik dus Tinder ( !) gedownload weer, en ik dacht, ik heb geen zin meer in dit kinderlijke gezeik, ik wil eens een keer wat oudere mannen (jongetjes van mijn leeftijd weten niet eens hoe ze normaal moeten daten blijkbaar) en ik was er klaar mee dat mijn date-nights bestonden uit Mo'tje ontmoeten in zijn Mercedes en naar de mac gaan. Ik word ook ouder en ik zoek een goede zaaddonor en niet een nepcrimineeltje met een opskeer (alhoewel dat wel lekker is op zijn tijd) maar dat is voor langere termijn niet nuttig.
Dus ik mijn leeftijdsgrens instellen, kom ik alleen maar van die vieze ouwe pedo's tegen. Maar ik wil ook niet jonger gaan zitten want dan worden het weer van die mercedes dates en 'loop direct door naar boven anders hoort mijn oom je' praktijken. Ik snap echt niet waar al die sjeiks gebleven zijn, ze zouden een popje zoals ik direct moeten herkennen en benoemen tot hun 12e vrouw.
Klacht: Mezelf, het type waar ik op val valt niet te verenigen met bovenstaande eigenschappen maar ik wil ook niet anders waardoor ik waarschijnlijk tot mijn 50e alleen blijf tot een smerige ouwe Kurdu mij spot en we samen gaan emigreren naar een villa Spanje of zo (en dan van mijn geld).
Geef nummer dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:20 schreef Marsenal het volgende:
Waar woon je? Braddie zit ook op Tinder tegenwoordig. Eigen auto, woont op zichzelf en heeft een fokaccount (lees:30 cm aan genotsknots)
Hij zoekt nog iemand die voor hem wilt koken, denk ik.
Ben wel wat gewend, kom maar door.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Collega D is nog vrijgezel. Heeft wel collega J bezwangerd maar mag het kind en J niet zien. D is 40 jaar, heeft een goede kaaklijn en rugbouw. Nadeel is wel dat hij zijn IQ wel laag is. Wil je met hem kennis maken?
Als ik de Uil goed begrijp (hij is zelf een Koerd) dan zijn Koerden mensen die geen vaste land hebben en voornamelijk in Iran, Irak, Syrie, Turkije, die omgeving zitten. Maar omdat ze de minderheid zijn, worden ze in elk land ongewenst.quote:
Alsof @TS geen problemen heeftquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met allemaal problemen die dadelijk ook jouw problemen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |