Oke bedankt voor de info die ik al 20 jaar wist Hansquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik de Uil goed begrijp (hij is zelf een Koerd) dan zijn Koerden mensen die geen vaste land hebben en voornamelijk in Iran, Irak, Syrie, Turkije, die omgeving zitten. Maar omdat ze de minderheid zijn, worden ze in elk land ongewenst.
Jij stelde de vraag niet Desideriusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de info die ik al 20 jaar wist Hans
Je quotte mij, dus ik ging er automatisch van uit dat je het tegen mij had.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij stelde de vraag niet Desiderius
Aha, sorry, ik zie het al. Ik had dat van Fugue moeten quoten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je quotte mij, dus ik ging er automatisch van uit dat je het tegen mij had.
Geen probleem johquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, sorry, ik zie het al. Ik had dat van Fugue moeten quoten.
Wat prachtig, je komt zonder dat ik je mentionquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef Fugue het volgende:
Ik weet wat een Koerd is, Hans. Ken geen straattaal
Jij valt op je collega, klojo. Ik niet. Ik had je wel gewild. Maar je had weer niet genoeg aan 1 vrouwtje. Typisch weer. Klaar meequote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:50 schreef Werkperd het volgende:
Had jou een kans gegeven. Wat doe je? Die kans verneuken.
Ik pas precies bij jouw profiel. Hardwerkende man. Verantwoordingsgevoel. Alleenstaand. Dikke auto. Het belangrijkste natuurlijk volgeladen met vruchtbare zaad.
Jammer anders lag je nu naast me. Huisje boompje beestje en seks.
Jongen. Ik ben hooggeleid, heb goeie inkomen, woon op mezelf, zie er goed uit, klein beetje chubby maar daar houden ze toch van? Enige probleem dat ik heb is dat ik op van die smerige onderkruipsels val en daarmee keer op keer mijn leven tot het naadje verziek.quote:
Nu heb ik ook zin in suikerpindasquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik las suikerpinda's
Nu heb ik zin in suikerpinda's
Dikke prima inderdaad. Alleen mierenneukers die nooit pussy kunnen krijgen gaan hierover zeuren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:53 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Jongen. Ik ben hooggeleid, heb goeie inkomen, woon op mezelf, zie er goed uit, klein beetje chubby maar daar houden ze toch van? Enige probleem dat ik heb is dat ik op van die smerige onderkruipsels val en daarmee keer op keer mijn leven tot het naadje verziek.
Die is al bezet kan er toch niks mee. Trek je gewoon bij me in schat. Jou gelijk zwanger rammen xquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Jij valt op je collega, klojo. Ik niet. Ik had je wel gewild. Maar je had weer niet genoeg aan 1 vrouwtje. Typisch weer. Klaar mee
Doe je adres is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Die is al bezet kan er toch niks mee. Trek je gewoon bij me in schat. Jou gelijk zwanger rammen x
Lief hoor, nu stoppen met slijmen we zijn hier niet op Tinder.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dikke prima inderdaad. Alleen mierenneukers die nooit pussy kunnen krijgen gaan hierover zeuren.
Kom je gelijk dan? Heb zin in je xquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Doe je adres is.
Komt mooi uit jij verliefd op je collega, ik op een smerig onderkruipsel, maar we hebben alsnog genoeg aan elkaar.
Lief hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:00 schreef ZarB het volgende:
Meid, als die dinnies van je eenmaal bezwangerd zijn dan zijn ze niet lang daarna stikjaloers op jou. Dus geniet ervan zolang het nog kan![]()
En als één van de mannen van je vriendinnen zich komt melden na een biertje teveel (want zo gaat dat mark my words): niet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |