quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt voor je DM terug.
Niet wat ik had verwacht (op een leuke manier).
Tering weer een illusie armer @Fuguequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee ben zelf tijdens een avondje stappen in Damsco ook met de fietstaxi naar de Bananenbar geweest dus herkenbaar
Het is niet bepaald een unieke activiteit ofzo
Geen woord van gelogen. Louter waarheidquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:21 schreef ZarB het volgende:
Naardegallemiezen meid je woont toch in het mooie twente
Heb je volle billen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lullig he, kom we gaan er samen vandoor
2 x zelfs.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:22 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Geen woord van gelogen. Louter waarheid
Hij zat niet met ons in de fietstaxi, kan nooit wat zijn geweestquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Tering weer een illusie armer @:fugue
O wacht shit was jij 1 van die duitsers???
Preston Palace is nog openquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
2 x zelfs.
Heb je een sportsbar in de hood?
Plottwistquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Niet doen nu wil ik je ook
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:24 schreef ZarB het volgende:
Niemand zegt meer Damsco @:erasmus
Of doe je dat expres omdat je van roffa bent ofzo
Daar wil niemand met mij naartoe so far. Nog overwogen te solliciteren voor de karaokebegeleiding maar kans op vechtpartijen is aanzienlijk en niet in de laatste plaats vanwege moiquote:
Ik zeg dat ook en ik kom niet uitquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:24 schreef ZarB het volgende:
Niemand zegt meer Damsco @:erasmus
Of doe je dat expres omdat je van roffa bent ofzo
Mij is niks gevraagdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Daar wil niemand met mij naartoe so far. Nog overwogen te solliciteren voor de karaokebegeleiding maar kans op vechtpartijen is aanzienlijk en niet in de laatste plaats vanwege moi
Dat is dan wel een beetje jouw ding dusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Preston Palace![]()
![]()
Turku paradijs!!
Ahmet Kaya erop en slow dancen met Halilquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat is dan wel een beetje jouw ding dus
Welke slag. Weet niet meer wie ik serieus moet nemen. Allemaal kinderachtige meisjes. Veel praten weinig doen. Heb een echte vrouw nodig.quote:
Heb achter de coulissen vernomen dat @Fugue dickpics kan waarderen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |