Files, zo 2019quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
KLB / Roadtrip + file (video included)
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Erasmus bevestigt ook dat jigggy geen act is.
Wij stonden al in de file voordat het cool wasquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:59 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Files, zo 2019.
Die goede oude tijd
KLB / Vriendin wil ex opzoekenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wij stonden al in de file voordat het cool was
Wat een godentopicquote:
De Gieterquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat een godentopic
Die namen
Die foto van die gejatte radio
Hoe heette die kroeg ook alweer. De dolfijn? De eend? Het lege glas ofzo?
Jigmeister heeft een fok!ster gescoord?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jigggy bevestigt dat het geen act is
Iets met alle hoeken van de kamer!! @jigggyquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:43 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Jigmeister heeft een fok!ster gescoord?
Hou mij is hier buiten feeks. Vermakelijk topic wel met @Werkperd de facebookHansquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
@:pferdfahrer is een gewillige man heb ik van horen zeggen
Dan ga je gewoon met de verkeerde om. Als je niet naar mij luistert krijg je klappen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
En dit, dit dames en heren, is waar het altijd finaal misgaat
Als jij niet naar mij luistert stuk tuig, dan kom ik met 130 kilo schoon aan de haak op je liggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:11 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon met de verkeerde om. Als je niet naar mij luistert krijg je klappen.
Zo dik zie je er niet uit. Je zou niet willen weten wat ik met een lichtgewicht sletje kan. Dat zal een ervaring zijn die je voor de rest van je leven zal koesteren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als jij niet naar mij luistert stuk tuig, dan kom ik met 130 kilo schoon aan de haak op je liggen.
Klinkt als een goede upgrade, ik hou wel van een uitdaging.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Tinder is geen schim meer van wat het vroeger was. Te veel rotte appels, neuroten en psychopaten tegenwoordig.
Kaput machenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Iets met alle hoeken van de kamer!! @:jigggy
Ik zou aanraden 3/10. Je komt er berooid vanafquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klinkt als een goede upgrade, ik hou wel van een uitdaging.
Klopt maar ik hou niet van die werkwijze, dus dat is al een no-go.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:00 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik heb gelezen dat al die sjeiks hun hoertjes op Instagram vinden.
Hou je handen boven de dekens anders krijg je vnv weer strafquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:56 schreef Werkperd het volgende:
Naardegallemieze. Wrm mij gister droog gelaten
Vet stoer. 8 seconden?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:16 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Zo dik zie je er niet uit. Je zou niet willen weten wat ik met een lichtgewicht sletje kan. Dat zal een ervaring zijn die je voor de rest van je leven zal koesteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |