Neuk gewoon een hoer joh ouwe steunboomerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:56 schreef Werkperd het volgende:
Naardegallemieze. Wrm mij gister droog gelaten
Hou mijn handen liever op je Hollandse meloenen schatje van me xquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hou je handen boven de dekens anders krijg je vnv weer straf
Normaal praten jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:02 schreef pferdfahrer het volgende:
Ga
[..]
Neuk gewoon een hoer joh ouwe steunboomer
Niet gewoon ieder weekend een rein Turks sletje uit elkaar trekkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:25 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hou mijn handen liever op je Hollandse meloenen schatje van me x
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:25 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hou mijn handen liever op je Hollandse meloenen schatje van me x
Minimaal 30 minuten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Vet stoer. 8 seconden?
Anaal mag van Allah.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niet gewoon ieder weekend een rein Turks sletje uit elkaar trekken
Ben ik even blij dat je die waan dat ik kerel ben nog steeds koestert.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:12 schreef Piger het volgende:
Jammer dat TS waarschijnlijk een kerel is.
Anders had ik wel ff zaad gedoneerd.
Dat is overigens ook alle suiker die je dan krijgt. Geld werk je zelf maar voor.
Is dat tegenwoordig nog haalbaar of is dat slechts een mythequote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:14 schreef damsco het volgende:
Waarom wil je al 12e vrouw gezien worden TS. Ga gewoon voor een man die je als 1e en enige wil. Niet voor minder.
Ik heb mijn dikke enkel in het verleden al eens gepost, baardaap?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:08 schreef Fer het volgende:
Post maar eerst een foto van je hand met worstvingers of een dikke enkel. Tot dan ben je gewoon een kerel.
Zeker, it’s their loss moet je maar denken. Je weet nu iig wat je niet meer wilt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig nog haalbaar of is dat slechts een mythe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |