Daarvoor moet ik over de grens, vrees ik. Ben met 20 minuten bij Indexquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
2 x zelfs.
Heb je een sportsbar in de hood?
Altijd in voor een lekkere hollandse.meezingen zoals bijv kom.pak je lasso maarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mij is niks gevraagd
Wil wel uitsluitend naar de Hollandse bar
En Quincy met Verlangen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Altijd in voor een lekkere hollandse.meezingen zoals bijv kom.pak je lasso maar
Al staat must have been love daar niet op de kaart
Daarom kwam je hier geilen, fixen en smeken om PMs, omdat het allemaal kinderachtige meisjes zijn die veel praten en weinig doen. Gewoon boos dat je geen pussy hebt kunnen fixen. Verder niet erg. Nee heb je, ja kun je krijgen. Dat laatste is helaas niet gebeurd.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke slag. Weet niet meer wie ik serieus moet nemen. Allemaal kinderachtige meisjes. Veel praten weinig doen. Heb een echte vrouw nodig.
Ik ga slapen
Dit bedoel ik, direct weer wisselen van vrouwtje het is ook altijd hetzelfde verhaal met julliequote:
Lees haar topic eens flapdrol. Komt dat over als een meisje of als een serieuze vrouw? Maar ja, weer verkeerd ingeschat zoals altijd. Aap komt uit de mouwquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom kwam je hier geilen, fixen en smeken om PMs, omdat het allemaal kinderachtige meisjes zijn die veel praten en weinig doen. Gewoon boos dat je geen pussy hebt kunnen fixen. Verder niet erg. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Slaap lekker!
Ja wat denk jij dat ik een uur op een dm ga wachten? Klok loopt ook vooruit moet om vijf uur eruit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, direct weer wisselen van vrouwtje het is ook altijd hetzelfde verhaal met jullie
@pferdfahrer is een gewillige man heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:30 schreef Fugue het volgende:
Met werkperd vertrokken alle gewillige mannen. Waar gaan we nu heen dames
En toen je haar topic las, dacht ik: ik ga haar ff fixen en smeken om mij te PM'en? Ah ja oke logischquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:30 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Lees haar topic eens flapdrol. Komt dat over als een meisje of als een serieuze vrouw? Maar ja, weer verkeerd ingeschat zoals altijd. Aap komt uit de mouw
En de skihut in almelo danquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:27 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik over de grens, vrees ik. Ben met 20 minuten bij Index
Geef toe, dit deed jij ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En toen je haar topic las, dacht ik: ik ga haar ff fixen en smeken om mij te PM'en? Ah ja oke logisch
Goedzo, meteen aanpakken hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Geef toe, dit deed jij ook.
Staat te koop. Ik overweeg een dealtje. Leuke tent. Altijd ruzie daarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA
Ik ga kapot hiero
Pff niet zo jaloers doen. Ik en gallemiezen hebben een soort van virtuele relatie. Ik wil dat zij in real life komt maar durft nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En toen je haar topic las, dacht ik: ik ga haar ff fixen en smeken om mij te PM'en? Ah ja oke logisch
Ik DM'de jou direct gewoon, had je nooit gesmeekt om mij te DM'en.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Geef toe, dit deed jij ook.
Dit behoeft 30 minuten facesitting, tarief 250p/mquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pff niet zo jaloers doen. Ik en gallemiezen hebben een soort van virtuele relatie. Ik wil dat zij in real life komt maar durft niet
Ik weet niet. Ik ben te veroosterd om weer terug te gaan naar het westenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee om Erasmus dus eindstand zal jij er wel weer mee vandoor gaan
Jaloers zijn op een virtuele relatie, hardop gelachen om je grapje.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pff niet zo jaloers doen. Ik en gallemiezen hebben een soort van virtuele relatie. Ik wil dat zij in real life komt maar durft niet
Heerlijke tent. Geweldige kwaliteit muziek ook, ik hoop dat je die trend wel voortzet als je hem uiteindelijk opkoopt. Mocht je dat doen, bericht me dan even, dan gaan we samen naar defilistijnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef ZarB het volgende:
[..]
Staat te koop. Ik overweeg een dealtje. Leuke tent. Altijd ruzie daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |