Jawel, ben weer elke dag aan de wandel na een gesprek met m'n moeder. Maar supermarkten en dergelijke kom ik niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Kom je nu helemaal niet meer buiten?
Aan de wandel naar de koelkast en terug?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jawel, ben weer elke dag aan de wandel na een gesprek met m'n moeder. Maar supermarkten en dergelijke kom ik niet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Aan de wandel naar de koelkast en terug?
Nee, maar het probleem is vooral dat ik er ook s'nachts gewoon rustig vlees in ging bereiden. Of dat ik aardappels ging snijden tot friet/patat en dat er in deed.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:06 schreef Bluedisplay het volgende:
Op zich is er niet zoveel mis met wat aardappels erin bereiden toch?
Wat komt er voor terug? Een frituurpan, kaasfondue of chocoladefontein?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:01 schreef DeBraad het volgende:
Na de aardappels van vanavond gaat de airfryer de schuur in, veel te makkelijk voor me, en te verleidelijk om er dingen in klaar te maken. Plan is om 'm er alleen uit te halen voor leuke gelegenheden. Nu maar hopen dat ik 't vol ga houden
Door de vorm van aardappels te veranderen worden ze niet opeens ongezonder. Airfryer is gewoon prima om eten te bereiden. Zolang je geen bittergarnituur erin flikkert elke dag.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, maar het probleem is vooral dat ik er ook s'nachts gewoon rustig vlees in ging bereiden. Of dat ik aardappels ging snijden tot friet/patat en dat er in deed.
Als ik alleen m'n fornuis en een pan heb is't meer "moeite" en doe ik het minder snel.
Ja het is allemaal hartstikke lekker er uit, heb er al super veel in klaar gemaakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door de vorm van aardappels te veranderen worden ze niet opeens ongezonder. Airfryer is gewoon prima om eten te bereiden. Zolang je geen bittergarnituur erin flikkert elke dag.
Zalm bijvoorbeeld is ook prima uit de Airfryer
Salades zijn prima te doen. Eet vrij veel groenten en fruit de laatste tijd, dat is natuurlijk prima. Maar mij nekt die airfryer steeds, want je blijft eten maken s'nachts, en dat is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:14 schreef spinazieruiker het volgende:
Hou je van salade Braad?
Rauwe groente is sowieso goed voor de stofwisseling en je kunt er ook fruit, noten of ei doorheen gooien.
En het is moeilijker om te laten mislukken dan een warme maaltijd
Maar dat is bij een magnetron toch ook zo?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja het is allemaal hartstikke lekker er uit, heb er al super veel in klaar gemaakt.
Mijn probleem ligt bij verleiding. Gaat niet om het voedsel zelf, gaat om het gemak waarmee ik het s'avonds laat/S'nachts klaar maak. Kwestie van er in gooien, piep, en 20 minuten later kan je eten.
Dus ik ga 'm lekker in de kast leggen en hij komt er pas uit bij een speciale gelegenheid. Als ik weer eens met vrienden ben of zo.
Supperirritant ook dat je in de winkel verplicht wordt om dat te kopenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Of bij een zak chips. Zak openmaken en je kan eten
Klopt. Daarom heb ik ook geen Magnetron.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is bij een magnetron toch ook zo?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:20 schreef DeBraad het volgende:
Nou, laat maarIk kom met een voor mijn gevoel goed idee van mezelf, aifryer in de schuur zodat ik niet in de verleiding kom s'nachts eten te gaan maken, en er word weer belachelijk gedaan.
Heeft niks met belachelijk maken te maken. Gewoon een vergelijking met andere apparaten of voedingsmiddelen die ook makkelijk om handen zijn. Door die Airfryer weg te doen verhelp je het probleem niet. Maar daar ga je zelf wel achter komen straksquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:20 schreef DeBraad het volgende:
Nou, laat maarIk kom met een voor mijn gevoel goed idee van mezelf, aifryer in de schuur zodat ik niet in de verleiding kom s'nachts eten te gaan maken, en er word weer belachelijk gedaan.
Mind = blownquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:22 schreef Leonos het volgende:
Als je wat meer beweegt overdag, ben je 's nachts gewoon moe en slaap je.
Hoef je ook geen shit te gaan bakken.
Ik ga morgen pompoenfriet uit de airfryer proberen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door de vorm van aardappels te veranderen worden ze niet opeens ongezonder. Airfryer is gewoon prima om eten te bereiden. Zolang je geen bittergarnituur erin flikkert elke dag.
Zalm bijvoorbeeld is ook prima uit de Airfryer
Mijn Airfryer zorgt ervoor dat mijn brandalarm na 1 seconde al begint te loeien dus ik denk dat hij toe is aan vervanging. Maar ik ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ga morgen pompoenfriet uit de airfryer proberen.
Mja, we zien het wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met belachelijk maken te maken. Gewoon een vergelijking met andere apparaten of voedingsmiddelen die ook makkelijk om handen zijn. Door die Airfryer weg te doen verhelp je het probleem niet. Maar daar ga je zelf wel achter komen straks
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:28 schreef Quotidien het volgende:
Zou het ooit gaan doordringen dat ie moet afvallen? Hoelang houdt deze illusie nog stand?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik kwam wat oude broeken tegen, in 2014 had ik heupmaat 38, nu 64 dus dat is naast dat gesprek met m'n moeder nóg meer motivatie. Wil ergens in de loop van volgend jaar een van die broeken weer aan kunnen.
Krijgt wel een hartaanval binnenkort, wellicht dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:28 schreef Quotidien het volgende:
Zou het ooit gaan doordringen dat ie moet afvallen? Hoelang houdt deze illusie nog stand?
Dat wordt nog spannend met die volle ziekenhuizenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Krijgt wel een hartaanval binnenkort, wellicht dan.
hij zei dat hij vorig jaar een lichte hartaanval kreeg maar toen de ambulance kwam mocht hij gelukkig met schrik weer achter de pc zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Krijgt wel een hartaanval binnenkort, wellicht dan.
Nee. Ik ga gezonder eten, ga een paar keer per week met m'n moeder aan de wandel, en ik ga zelf elke dag wandelen, dan gaan er hopelijk vast wel wat kilo's af als ik het s'nachts eten kan beperken tot nietquote:
Geen plan dus icm met de meest luie vorm van beweging. Jij komt er welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee. Ik ga gezonder eten, ga een paar keer per week met m'n moeder aan de wandel, en ik ga zelf elke dag wandelen, dan gaan er hopelijk vast wel wat kilo's af als ik het s'nachts eten kan beperken tot niet
Nou wat lul jij dan met je dieetplanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Geen plan dus icm met de meest luie vorm van beweging. Jij komt er wel
Je hoeft niet eens naar dieet te kijken, gewoon elke dag een calorietekort hebben. Wat nogal makkelijk is als je zo dik bent.
Uhu.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou wat lul jij dan met je dieetplan![]()
Eerst maar eens kijken of ik het ditmaal wél ga volhouden, kan ik altijd kijken als er een beginnetje gemaakt is naar een wat serieuzere aanpak.
Ik ben 60 kilo te zwaar, dus als ik dagelijks ga wandelen en zorg dat ik <2000 kcal binnenkrijg per dag dan gaan die kilo's er wel af hoor
Kijk wel, zie wel, gaat dus allemaal niet gebeuren. Het knopje is niet om en zal ook nooit omgaan waarschijnlijk. Ik wens je veel succes en gun je wel een gezond lichaam.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik het ditmaal wél ga volhouden, kan ik altijd kijken als er een beginnetje gemaakt is naar een wat serieuzere aanpak.
Ik ben 60 kilo te zwaar, dus als ik dagelijks ga wandelen en zorg dat ik <2000 kcal binnenkrijg per dag dan gaan die kilo's er wel af hoor
Ai moet ik ook maar doen en als ik toch bezig ben meteen koelkast en voorraadkast ook maar de deur uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:13 schreef Fugue het volgende:
Ik doe mijn diepvries weg omdat er teveel snacks in liggen steeds
Hoe doe je een voorraadkast de deur uit?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai moet ik ook maar doen en als ik toch bezig ben meteen koelkast en voorraadkast ook maar de deur uit.
Ja weet nog niet maar alles kan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe doe je een voorraadkast de deur uit?
koffie kan thee kan braddie kan niksquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet nog niet maar alles kan.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe doe je een voorraadkast de deur uit?
Lolololquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:21 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Heb je ooit overwogen om ‘s nachts te slapen i.p.v. slavinken bakken?
Muzikale mensen om mij heen zijn het hier niet mee eens. Ga lekker bomen tellen, achterlijke idioot.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:42 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
koffie kan thee kan braddie kan niks
Moet ie ons wel eerst te pakken krijgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:45 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Braad eet jullie allemaal op
Ja wat zit je nu dan gvd nog achter je pcquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als hij @Solotovski opeet begint zijn dieet goed in ieder geval. Junkies zijn meestal vel over beenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:45 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Braad eet jullie allemaal op
Ja wat dan hij is gisteren wezen wandelen johquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wat zit je nu dan gvd nog achter je pc
TWEE KEER ZO ZWAAR ALS JE ZOU MOETEN ZIJN. JE WEEGT HET DUBBELE VAN WAT JE ZOU MOETEN ZIJN, GEK.
Alleen al vanwege dit zou je PER DIRECT actie moeten ondernemen anders kijken we volgend jaar met zn allen naar een livestream van je uitvaart
Ach wel nee man, ik ben 29, geen 40, tuurlijk ga ik actie ondernemen, maar dit is wel erg overdrevenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wat zit je nu dan gvd nog achter je pc
TWEE KEER ZO ZWAAR ALS JE ZOU MOETEN ZIJN. JE WEEGT HET DUBBELE VAN WAT JE ZOU MOETEN ZIJN, GEK.
Alleen al vanwege dit zou je PER DIRECT actie moeten ondernemen anders kijken we volgend jaar met zn allen naar een livestream van je uitvaart
Doe niet zo vervelend zegquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja wat dan hij is gisteren wezen wandelen joh
Is de schuur niet wat dichtbij? je haalt hem er zo uitquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:01 schreef DeBraad het volgende:
Na de aardappels van vanavond gaat de airfryer de schuur in, veel te makkelijk voor me, en te verleidelijk om er dingen in klaar te maken. Plan is om 'm er alleen uit te halen voor leuke gelegenheden. Nu maar hopen dat ik 't vol ga houden
Mijn auto gaat naar de sloop want ik heb een parkeerboete.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:13 schreef Fugue het volgende:
Ik doe mijn diepvries weg omdat er teveel snacks in liggen steeds
wanneer upload je de rituele uitvaart op je kanaal?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
Nou, ik ga de airfryer naar de schuur brengen
Sterkte met dit emotionele momentquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
Oei ik had vandaag echt een parkeerboete, 34 eurootjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:49 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Mijn auto gaat naar de sloop want ik heb een parkeerboete.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
Voor die 15 crackers heb je geen airfryer of magnetron nodigquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt. Daarom heb ik ook geen Magnetron.
Ik heb alleen een fornuis, en dan is voor mij de verleiding een heel stuk kleiner, omdat ik dan echt moeite moet doen om het te maken
Shit, dat gaat een maand lang crackers eten wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oei ik had vandaag echt een parkeerboete, 34 eurootjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:50 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Wat als we regelen dat jij een Hello Fresh doos krijgt, ga je daar dan dagelijks over vloggen?
Zie het als een sponsordeal. Gratis eten in ruil voor contentIk betaal wel een deel mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind je het niet erg dat je 29 bent en alleen in pingelen terwijl je keyboard 80% van het werk doet bekwaam bent?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Muzikale mensen om mij heen zijn het hier niet mee eens. Ga lekker bomen tellen, achterlijke idioot.
Rij wel naar mijn moederquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Shit, dat gaat een maand lang crackers eten worden
Nee, dat is het nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach wel nee man, ik ben 29, geen 40, tuurlijk ga ik actie ondernemen, maar dit is wel erg overdreven
Ai ik zou dat ding direct wegdoen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oei ik had vandaag echt een parkeerboete, 34 eurootjes
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:50 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Wat als we regelen dat jij een Hello Fresh doos krijgt, ga je daar dan dagelijks over vloggen?
Zie het als een sponsordeal. Gratis eten in ruil voor contentHet kan zelfs als je niet wilt kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.uitgekookt.nl
Maar hij wilt het niet, snap dat dan“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja dat wandelen is ook gewoon een grote grap. Dat weet iedereen behalve braddiequote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja wat dan hij is gisteren wezen wandelen joh
Wel overwogen maar ik heb dus een auto nodig voorquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:52 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ai ik zou dat ding direct wegdoen.
quote:
Braddie weet het diep van binnen zelf ook welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja dat wandelen is ook gewoon een grote grap. Dat weet iedereen behalve braddie
weet je zeker dat je moeder dat wel wilquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:53 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wel overwogen maar ik heb dus een auto nodig voor
[..]
Houd je bek over mijn moederquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
weet je zeker dat je moeder dat wel wil
Stiekem nog 1 keer in de schuur de Airfryer aanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:57 schreef Leonos het volgende:
Duurt natuurlijk 30 minuten voordat Braad naar de schuur en terug gewaggelt is.
door al dat onkruid worstelen is ook een hele klusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:57 schreef Leonos het volgende:
Duurt natuurlijk 30 minuten voordat Braad naar de schuur en terug gewaggelt is.
Niks mis met zulke nudges als ze effectief zijn en ze voorwaarden scheppen voor nieuwe gewoonten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik zie een verband tussen het verstoppen van de airfryer zodat je hem niet gebruikt en het niet voltanken van de Clio zodat je minder veel gaat rijden. In beide gevallen is het een middel om langs de werkelijke oorzaak, een kennelijk gebrek aan zelfbeheersing, heen te werken.
Maar dan moet je wel in staat zijn om patronen te doorbrekenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Niks mis met zulke nudges als ze effectief zijn en ze voorwaarden scheppen voor nieuwe gewoonten.
Zelf heb ik bijvoorbeeld ook geen auto terwijl ik dat eerst wel gewend was. Gevolg? je wordt creatief met dingen op de fiets vervoeren en bij eventuele uitjes is de bereikbaarheid met het OV een criterium. Met een auto voor de deur had ik überhaupt nooit nagedacht over een kerstboom gaan halen op de fiets bijvoorbeeld, terwijl dat nu een traditie is. Dus ondanks dat het niet de bedoeling was heeft het geen auto voor de deur hebben toch geleid tot een andere soort mindset.
Als gewoontedier, wat wij mensen nu eenmaal zijn, is het fijn om op zo'n manier onbewust nieuwe gewoonten te kunnen inslijten in plaats van moeten vechten tegen het terugvallen in je oude gewoonten.
ov*quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Niks mis met zulke nudges als ze effectief zijn en ze voorwaarden scheppen voor nieuwe gewoonten.
Zelf heb ik bijvoorbeeld ook geen auto terwijl ik dat eerst wel gewend was. Gevolg? je wordt creatief met dingen op de fiets vervoeren en bij eventuele uitjes is de bereikbaarheid met het OV een criterium. Met een auto voor de deur had ik überhaupt nooit nagedacht over een kerstboom gaan halen op de fiets bijvoorbeeld, terwijl dat nu een traditie is. Dus ondanks dat het niet de bedoeling was heeft het geen auto voor de deur hebben toch geleid tot een andere soort mindset.
Als gewoontedier, wat wij mensen nu eenmaal zijn, is het fijn om op zo'n manier onbewust nieuwe gewoonten te kunnen inslijten in plaats van moeten vechten tegen het terugvallen in je oude gewoonten.
Sorry ik pas me al heel snel aan aan wat de norm is. Alleen bij hbo en cv laat ik me niet verleiden.quote:
Op zich is er niet per se veel voor nodig. Braddie heeft bijvoorbeeld al vele keren laten zien dat hij in staat is zijn auto de deur uit te doen. Alleen vervolgens langere tijd geen nieuwe aanschaffen is tot nu toe nog niet gelukt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel in staat zijn om patronen te doorbreken
Ja, dat is dus geen patroon doorbreken. Dat is beginnen maar niet afmaken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Op zich is er niet per se veel voor nodig. Braddie heeft bijvoorbeeld al vele keren laten zien dat hij in staat is zijn auto de deur uit te doen. Alleen vervolgens langere tijd geen nieuwe aanschaffen is tot nu toch niet gelukt.
Klopt, want hij doet dat gewoon omdat hij ze sat is. Maar er is qua executieve functies niet iets nodig wat Braddie niet in huis heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is dus geen patroon doorbreken. Dat is beginnen maar niet afmaken.
Ik zou niet kijken naar hoe Braddie gezond eet. En ik denk eerlijkheidshalve een hoop FOK!-kers niet met mijquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het voorstel is een sponsordeal. Gratis eten in ruil voor content.
Oftewel werk
Ben 105 kg man lulquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij @:Solotovski opeet begint zijn dieet goed in ieder geval. Junkies zijn meestal vel over been
quote:
Krijg je als je stopt met bepaalde drugs hequote:
Start naar dieet nr 3958593quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee. Ik ga gezonder eten, ga een paar keer per week met m'n moeder aan de wandel, en ik ga zelf elke dag wandelen, dan gaan er hopelijk vast wel wat kilo's af als ik het s'nachts eten kan beperken tot nietEn als het beginnetje gemaakt is kijk ik wel naar een fatsoenlijk dieet
Het gaat om het kokenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken naar hoe Braddie gezond eet. En ik denk eerlijkheidshalve een hoop FOK!-kers niet met mij
Zeg in mn face danquote:
Als je 1.70 kleine midget bent wel ja. Tegen de 2 meter valt het allemaal goed meequote:
Ik trap je wel vooruit vriendquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee. Ik ga gezonder eten, ga een paar keer per week met m'n moeder DJMO aan de wandel, en ik ga zelf elke dag wandelen, dan gaan er hopelijk vast wel wat kilo's af als ik het s'nachts eten kan beperken tot nietEn als het beginnetje gemaakt is kijk ik wel naar een fatsoenlijk dieet
Bonenschotelgenotquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:25 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het gaat om het koken
Als ik iemand wil zien eten kijk ik wel Ad Looij
Een lichte hartaanvalquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij zei dat hij vorig jaar een lichte hartaanval kreeg maar toen de ambulance kwam mocht hij gelukkig met schrik weer achter de pc zitten
@DeBraad Er zijn al minimaal twee mensen die dit mogelijk willen maken.quote:
Hij is de airfryer in de schuur aan het zetten. Kan even duren voor hij reageert. Moet eerst een verlengsnoer halen bij de praxis.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:52 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
@:DeBraad Er zijn al minimaal twee mensen die dit mogelijk willen maken.
Gaan we het doen of niet?
HelloBradge
Holy fuck wat een kanaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:01 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCiPvWYVzxPL1FOQJ-raVLdQ
De vorige 450 pogingen zijn mislukt, waarom zou het nu wel goed gaan zonder professionele begeleiding?
quote:
Ben geen 1.70 ofzo laat mequote:
Tips werken niet bij de braad, we hebben er weer 5 topics opzitten en het oude riedeltje speelt zich weer af.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:06 schreef StraightEdge het volgende:
Waarom zoek je geen hulp?
Waarom ga je niet langs de huisarts?
Je bent ook geen 2.05 vriend, alles daar onder is overgewichtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Ben geen 1.70 ofzo laat me
Van wie mag dat niet meer?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:31 schreef Solotovski het volgende:
Braddie topics mochten niet meer maar dit is natuurlijk compleet anders
Of 1 bonk spierquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:37 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Je bent ook geen 2.05 vriend, alles daar onder is overgewicht
bij 1.90 hang je al zwaar tegen de obese grens aan
derhalve de conclusie is juist: je bent #viesdik
Welvaartsbuikjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:38 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Solotovski heeft gewoon een viesdikke pens
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welvaartsbuikje en speknek ala braad
Je hoerenmoeder is viesdikquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:37 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Je bent ook geen 2.05 vriend, alles daar onder is overgewicht
bij 1.90 hang je al zwaar tegen de obese grens aan
derhalve de conclusie is juist: je bent #viesdik
Iemand die dries4ever heet zal mij niet raken hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:43 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
De waarheid doet pijn he?
Waarom ga je niet afvallen netzoals braad dat doet?
Dit inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:31 schreef Solotovski het volgende:
Braddie topics mochten niet meer maar dit is natuurlijk compleet anders
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Solotovski is mokerdik, ranzig ventje bah
@:HermieHermann
[ afbeelding ]
Klinkt alsof je aan het niet afvallen bent net als Braddiequote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:47 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben de laatste tijd wat aangekomen door wat dingen, en ja daar wordt aan gewerkt hoor. Voel alleen de behoefte niet om dat via vlogs te delen ofzo
Vieze pedoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:54 schreef phoenyx het volgende:
@:debraad als je mocht kiezen tussen een lekkere (dure) pizza of een nachtje met een lekkere meid die op 1 dag na 18 is (dus je kan in de problemen komen als ze wil) en borderline heeft maar wel ontzettend lekker is, welke van de 2 zou je dan kiezen?
Klinkt meer alsof je niet kan lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Klinkt alsof je aan het niet afvallen bent net als Braddie
Braddie is ook aangekomen, werkt daaraan maar wil er niet over vloggen, net als jij.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je niet kan lezen
Het was geen tip, het was een vraag waarom hij dat niet doet. De beredenering.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Tips werken niet bij de braad, we hebben er weer 5 topics opzitten en het oude riedeltje speelt zich weer af.
Blijft een genot toch wel. Aanwinst voor het forum.
Als ze 17 is kan hij niet in de problemen komen hoor?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:54 schreef phoenyx het volgende:
@:debraad als je mocht kiezen tussen een lekkere (dure) pizza of een nachtje met een lekkere meid die op 1 dag na 18 is (dus je kan in de problemen komen als ze wil) en borderline heeft maar wel ontzettend lekker is, welke van de 2 zou je dan kiezen?
Ok spinazieruikerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braddie is ook aangekomen, werkt daaraan maar wil er niet over vloggen, net als jij.
Je bent Braddie geworden
Hoezo heb jij mij ge-unblocked?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze 17 is kan hij niet in de problemen komen hoor?
Heb ik nietquote:
Dit is zo surrealistisch dat het bijna niet te geloven is dat het echt isquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Begrijp ik hieruit dat de airfryer terug in gebruik is genomen, of is dit eerder opgenomen?
wat doe je?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vind je het niet erg dat je 29 bent en alleen in pingelen terwijl je keyboard 80% van het werk doet bekwaam bent?
en ik tel tegenwoordig kolken, nog 3 maanden dagelijks doen en dan kom ik aan hetzelfde getal als je gewicht
wowquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Begrijp ik hieruit dat de airfryer terug in gebruik is genomen, of is dit eerder opgenomen?
Ach laat gaan, ik weet beter. Het gaat ook gewoon lukken als ik dagelijks goed ga wandelen en rond de 2k kcal ga zitten, en of ik nou 1300 kcal met m'n lunch/avondeten en dan s'nachts 700 maakt dan ook geen fuck uit als ik maar niet als de luie Bradge die ik was op m'n reet blijf zitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:43 schreef IkEetSlakken het volgende:
Zeiken over afvalpogingen die in het verleden mislukt zijn is natuurlijk wel erg laag... Verplaats je er zelf eens in. Als je zelf 60 kg wilt afvallen en er wordt alleen maar gezegd dat je het niet gaat lukken, dan begin je bij voorbaat al met een kut gevoel aan het afvallen. Braddie heeft gelijk, als hij dagelijks 3 kwartier gaat wandelen en rond de 2000 calorieën zou zitten, dan moeten er wel kilo's af gaan. Braddie, laat gewoon zien dat je het kunt. Hou t eerst eens een week of 2 vol en kijk dan eens wat het resultaat is. Prove them wrong!
Is het opbergen van de airfryer nog gelukt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:28 schreef DeBraat het volgende:
Filmpje is vandaag opgenomen, na m'n avondeten 2 broodjes bapao gegeten. Ik dacht dat ik geen vlees meer had maar zag deze achter in de kast liggen. Dus gefilmd, opgewarmd, opgegeten, is de laatste video met de airfryer, en het laatste uberhaupt met de airfyer tenzij er wat speciaals gebeurd.
Uiteraardquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is het opbergen van de airfryer nog gelukt?
@DeBraatquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:52 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
@:DeBraad Er zijn al minimaal twee mensen die dit mogelijk willen maken.
Gaan we het doen of niet?
HelloBradge
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 01:26 schreef Quotidien het volgende:
Wat staat er voor vannacht nog op het menu?
Omg een katquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Jezusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Lijkt me best lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Roos denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:12 schreef Leonos het volgende:
@:DeBraat, zit ook allemaal vreten in je haar man, check dat ff voordat je een video opneemt
En maak je vloer schoon.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh die is van 1,5 week geledenKomt voorlopig niets nieuws op BradgeTV
En ik had nog gelijk ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:11 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Yes, morgen is er dus nieuwe content.
geen zorgen, dit weekend is weer zijn wekelijkse grondige schoonmaakbeurtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:12 schreef Leonos het volgende:
@:DeBraat, zit ook allemaal vreten in je haar man, check dat ff voordat je een video opneemt
En maak je vloer schoon.
Da's zn avondetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Is dat je eigen kat of een oppaskat?
Ik gok kat van de buren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Is dat je eigen kat of een oppaskat?
Waarom moet dit er nou weer achter?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:28 schreef DeBraat het volgende:
Filmpje is vandaag opgenomen, na m'n avondeten 2 broodjes bapao gegeten. Ik dacht dat ik geen vlees meer had maar zag deze achter in de kast liggen. Dus gefilmd, opgewarmd, opgegeten, is de laatste video met de airfryer, en het laatste uberhaupt met de airfyer tenzij er wat speciaals gebeurd.
Bewijs geleverd, TS is de echte Braad nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
Iedere dag is speciaal!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:51 schreef bamibij het volgende:
Airfryer voorverwarmen
Laatste keer airfryer 'tenzij er wat speciaals is'
Zijn volgende YouTube-kanaal zou Groundbradge Day moeten hetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Iedere dag is speciaal!
Iedere dag is airfryen!
Iedere dag is een nieuwe vlog!
Iedere dag is een dag van afvallen
Iedere dag is even wandelen
Iedere dag is aankondigen dat het vanaf nu ECHT anders gaat
Iedere dag is een F5 op FOK!
Iedere dag is ... Liefde voor Braad
Zo stop ik ook met roken, werkt nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:51 schreef bamibij het volgende:
Airfryer voorverwarmen
Laatste keer airfryer 'tenzij er wat speciaals is'
Prima vraag dit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:06 schreef StraightEdge het volgende:
Waarom zoek je geen hulp?
Waarom ga je niet langs de huisarts?
Is van de overbuurman, komt af en toe binnen gewandeld en dan krijgt 'ie een bakje waterquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Daar heeft ie een kad voor toch?
Gaat ook niet meer gebeuren, het is op en het blijft op.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:55 schreef Bluedisplay het volgende:
Niks mis met de restjes even opmaken
Alleen nu niet opnieuw in huis halen
Als het op een normale manier kan, en er word een leuke discussie gevoerd en goede vragen gesteld hartstikke leukquote:
Hij negeert de prima vragen en dit weekend staat de Airfryer alweer op het aanrecht.quote:
Ik ga niet naar de huisarts omdat ik daar geen behoefte aan heb, en datzelfde geld ook voor de hulp. Ja het is slim en beter voor me om het wel te doen, maar ben koppig.quote:
Dus je wilt graag afvallen, maar de beste professionele hulp die je kan krijgen om dat te bereiken sla je af. Je snapt toch zelf ook wel hoe tegenstrijdig dat klinkt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:58 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de huisarts omdat ik daar geen behoefte aan heb, en datzelfde geld ook voor de hulp. Ja het is slim en beter voor me om het wel te doen, maar ben koppig.
Zal de laatste zijn die toegeeft dat het een normale manier van denken is jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je wilt graag afvallen, maar de beste professionele hulp die je kan krijgen om dat te bereiken sla je af. Je snapt toch zelf ook wel hoe tegenstrijdig dat klinkt?
En naast koppig ben je binnenkort ook dood.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:58 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de huisarts omdat ik daar geen behoefte aan heb, en datzelfde geld ook voor de hulp. Ja het is slim en beter voor me om het wel te doen, maar ben koppig.
Weet jij hoe je 112 moet bellen? Heb je dat als speed dial staan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:58 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Tja, je leeft maar 1 keer. Dat koppigheid de reden is dat dat vroegtijdig ophoudt zou ik zelf niet willen maar oke.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:03 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zal de laatste zijn die toegeeft dat het een normale manier van denken is jaMaar ben daar nou eenmaal erg koppig in, ik wil het nog 1x zelf proberen.
krijg net een berichtje van vaas montenegro, hij vraagt of je de definitie van insanity weetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:03 schreef DeBraat het volgende:
[..]
ik wil het nog 1x zelf proberen.
Vaasquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
krijg net een berichtje van vaas montenegro, hij vraagt of je de definitie van insanity weet
Wat chanantquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:18 schreef How het volgende:
Deze kreeg ik net als aanbevolen video te zien. Is dat kanaal ook van jou, Braddie?
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:18 schreef How het volgende:
Deze kreeg ik net als aanbevolen video te zien. Is dat kanaal ook van jou, Braddie?
Cognitieve dissonantie op zijn bestquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:58 schreef DeBraat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:18 schreef How het volgende:
Wellicht handig dat ie zo'n alarmknop in de buurt heeft, dat hij die direct kan indrukken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:08 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Weet jij hoe je 112 moet bellen? Heb je dat als speed dial staan?
Dat is inderdaad een beetje overdreven. Het is wel zo dat hij nu, qua leeftijd, lichamelijk gezien op zijn hoogtepunt is. Als de aftakeling de komende jaren toeslaat, zal dat bij hem keihard gaan en met steeds meer kwaaltjes. Dat zou hij toch uit alle macht moeten voorkomen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:45 schreef Bluedisplay het volgende:
Jullie doen net of hij elk moment kan overlijden
Beetje overdreven lijkt me
Komt vast wel goed nu, hij is begonnen met beweging en gezonder etenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:50 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje overdreven. Het is wel zo dat hij nu, qua leeftijd, lichamelijk gezien op zijn hoogtepunt is. Als de aftakeling de komende jaren toeslaat, zal dat bij hem keihard gaan en met steeds meer kwaaltjes. Dat zou hij toch uit alle macht moeten voorkomen?
Waarom zouden we er nu vanuit moeten gaan dat het nu wel goed komt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:53 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Komt vast wel goed nu, hij is begonnen met beweging en gezonder eten
van wat wij weten was zijn laatste maaltijd 2 broodjes bapao, als dat gezond is ga ik meteen inslaanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:53 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn moeder hem nu echt heeft laten beseffen dat het roer om moetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zouden we er nu vanuit moeten gaan dat het nu wel goed komt?
Tja dat lag kennelijk nog in de koelkast. Moet dan alles maar in de prullenbak?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
van wat wij weten was zijn laatste maaltijd 2 broodjes bapao, als dat gezond is ga ik meteen inslaan
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:18 schreef How het volgende:
in de too good to go vlogs had hij geen problemen met alle gezonde dingen weg te geven dus hier was vast ook een liefhebber voorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Tja dat lag kennelijk nog in de koelkast. Moet dan alles maar in de prullenbak?
Eetverslaving is dan ook niet minder destructief dan drugs of drank zolang je er niks mee doet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Als een junk die op zn dealer wacht.
Nee, is niet van mij. En ik heb helemaal niet "Stiekem pizza" gegeten daar. Dat was een livestream waarin weer een bezorger met onbetaald vreten aan de deur kwam, en besloot een smoesje te gebruiken omdat het toch best kut is om te moeten zeggen "Was weer een onbetaalde bestelling" maar goed, dat kon iedereen natuurlijk zienquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:18 schreef How het volgende:
hahahahaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:18 schreef How het volgende:
Welkom nieuweling.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:53 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Je hele leven bestaat uit slappe smoesjesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, is niet van mij. En ik heb helemaal niet "Stiekem pizza" gegeten daar. Dat was een livestream waarin weer een bezorger met onbetaald vreten aan de deur kwam, en besloot een smoesje te gebruiken omdat het toch best kut is om te moeten zeggen "Was weer een onbetaalde bestelling" maar goed, dat kon iedereen natuurlijk zien
Oh, kutstreek. Was dit die keer dat hij later toch zei dat je hem dan maar gratis kreeg?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, is niet van mij. En ik heb helemaal niet "Stiekem pizza" gegeten daar. Dat was een livestream waarin weer een bezorger met onbetaald vreten aan de deur kwam, en besloot een smoesje te gebruiken omdat het toch best kut is om te moeten zeggen "Was weer een onbetaalde bestelling" maar goed, dat kon iedereen natuurlijk zien
nee, dat was later, die man vond het extra zuur voor me nadat ik'm had verteld over de situatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:42 schreef How het volgende:
[..]
Oh, kutstreek. Was dit die keer dat hij later toch zei dat je hem dan maar gratis kreeg?
Knotsgekke gedachtengang inderdaad, hoe komen ze erop?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Men ziet een bezorger, ik loop weg, en meteen heb ik weer pizza gegeten
Bedoel je zo'n knop die mijn oma ook om der nek heeft hangen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wellicht handig dat ie zo'n alarmknop in de buurt heeft, dat hij die direct kan indrukken.
Edit: Oja, moet een vraag stellen, zo'n knop is wel makkelijk toch?
Je zou toch denken dat die restaurants een keer weigeren bij jou te bezorgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er zijn er een hele hoop die weigeren te bezorgen. En er zijn er een aantal die alleen nog bezorgen na een belletje van te voren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:14 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat die restaurants een keer weigeren bij jou te bezorgen.
Ik heb net Macaroni opgewarmdquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:16 schreef Quotidien het volgende:
Wat staat er voor het avondeten op het menu?
Zien sowieso in een unboxing. Maar ik heb dus nog geen ampquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:16 schreef spinazieruiker het volgende:
Cool!
Gaan we die binnenkort ook horen op YouTube?
Hard voor gewerkt zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Vanmiddag besteltEindelijk een Telecaster
Paar ons kaas eroverheen neem ik aan? Heerlijk joh.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:17 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb net Macaroni opgewarmdHad m'n moeder nog over en kwam ze brengen voordat we gingen wandelen
Nee geen kaas eroverheen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Paar ons kaas eroverheen neem ik aan? Heerlijk joh.
Even gemailedquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hoezo ben je nu opeens weer @:DeBraad i.p.v. @:DeBraat ?
Hou dat niet bij, maar heb 25 minuten gewandeld met m'n moeder.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:35 schreef okselzweet het volgende:
Hoeveel stappen heb je vandaag gezet? @:DeBraad
Vetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Vanmiddag besteltEindelijk een Telecaster
Gaaf ding ja, maar beperkt budget hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja man, maar beter zoiets![]()
[ afbeelding ]
Kan je beetje spelen dan? Zie je alleen maar pingelen om die rammelbakkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gaaf ding ja, maar beperkt budget heWilde al super lang een Telecaster, en zag deze een week geleden aangekondigd worden door Thomann en was meteen verliefd
Ben geen fantastische gitarist, maar ik red me wel aardig:quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je beetje spelen dan? Zie je alleen maar pingelen om die rammelbakken
27ste keer is scheepsrechtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zouden we er nu vanuit moeten gaan dat het nu wel goed komt?
tering, tyfus, knakworst, kut, heb een kleine 40 minuten terug een check-up gehad, en heb blijkbaar zonder dat ik het door heb gehad een hele lichte hartaanval gehad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En naast koppig ben je binnenkort ook dood.
Maarja, moet jij weten
wut?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
tering, tyfus, knakworst, kut, heb een kleine 40 minuten terug een check-up gehad, en heb blijkbaar zonder dat ik het door heb gehad een hele lichte hartaanval gehad.
Merkte gisteren al wel wat last van m'n bicep links, maar dacht er niet echt iets bij behalve misschien verkeerd gelegen en daardoor overbelast of zo, maar straalde een uur terug door naar m'n rechterkant, hele rechter bovenkant begon te tintelen en zwaar te voelen, en daarna zakte ik haast in elkaar van de pijn in m'n rug. 112 gebeld, gezegd dat ik een ambulance nodig heb omdat ik het niet vertrouw, werd mij gevraagd of ik mee wilde naar het ziekenhuis voor een check-up, wilde ik niet (pussy, ik weet) maar ik werd daar aan de apparatuur gelegd en daar kwam uit dat ik een lichte hartaanval heb gehad.
Had ze verteld over dat ik naar de sportschool ben geweest, tijd heel veel ben afgevallen maar alles weer aankwam en ik niet geloofde dat dit mij nu overkwam... Mij is aangeraden om in elk geval iedere dag minstens 20 minuten te wandelen binnen mijn kunnen, binnen de grenzen blijven van wat voor mij goed voelt en over 6 weken langs komen in't ziekenhuis voor een check-up. Bloeddruk is gemeten, die was 150/95 dus dat was behoorlijk hoog.. Maar goed, hetgeen wat hier dus is geroepen, overlijden binnen 5 jaar etc zou dus inderdaad realiteit kùnnen worden als ik niet heel snel ga veranderen..
Een oude quote van braddiequote:
Is dit uit Bradley's memoires?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
tering, tyfus, knakworst, kut, heb een kleine 40 minuten terug een check-up gehad, en heb blijkbaar zonder dat ik het door heb gehad een hele lichte hartaanval gehad.
Merkte gisteren al wel wat last van m'n bicep links, maar dacht er niet echt iets bij behalve misschien verkeerd gelegen en daardoor overbelast of zo, maar straalde een uur terug door naar m'n rechterkant, hele rechter bovenkant begon te tintelen en zwaar te voelen, en daarna zakte ik haast in elkaar van de pijn in m'n rug. 112 gebeld, gezegd dat ik een ambulance nodig heb omdat ik het niet vertrouw, werd mij gevraagd of ik mee wilde naar het ziekenhuis voor een check-up, wilde ik niet (pussy, ik weet) maar ik werd daar aan de apparatuur gelegd en daar kwam uit dat ik een lichte hartaanval heb gehad.
Had ze verteld over dat ik naar de sportschool ben geweest, tijd heel veel ben afgevallen maar alles weer aankwam en ik niet geloofde dat dit mij nu overkwam... Mij is aangeraden om in elk geval iedere dag minstens 20 minuten te wandelen binnen mijn kunnen, binnen de grenzen blijven van wat voor mij goed voelt en over 6 weken langs komen in't ziekenhuis voor een check-up. Bloeddruk is gemeten, die was 150/95 dus dat was behoorlijk hoog.. Maar goed, hetgeen wat hier dus is geroepen, overlijden binnen 5 jaar etc zou dus inderdaad realiteit kùnnen worden als ik niet heel snel ga veranderen..
Zoeken gaat primaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:09 schreef StraightEdge het volgende:
@:debraad hoe gaat het met werk zoeken?
Dus een lichte hartaanval was nog acceptabel, maar opgezwollen voeten waren pas een wake-up-call? Bijzonder...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:31 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Dus een lichte hartaanval was nog acceptabel, maar opgezwollen voeten waren pas een wake-up-call? Bijzonder...
En het vinden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IS DIT SERIEUS EEN VRAAG DIE JE MOET STELLEN GAST?????quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef pferdfahrer het volgende:
Wanneer voor laatst geneukt BradleyGOD?
Admiraalquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:39 schreef okselzweet het volgende:
@:DeBraad wat is je favoriete thuisbezorgd restaurant?
Tijdje terugquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef pferdfahrer het volgende:
Wanneer voor laatst geneukt BradleyGOD?
haha jij kent de braad niet zo lang.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:53 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jawel, ben weer elke dag aan de wandel na een gesprek met m'n moeder. Maar supermarkten en dergelijke kom ik niet.
Wat Vliegbaard zegt, verleidingen, dat is 1. Corona, dat is 2. Maar ook vooral omdat ik niet hou van drukte en snel het gevoel heb dat ik in de weg sta of aangekeken word. Dus ik doe online boodschappen.quote:
Het proberen is dan wel dat je op een bepaald moment echt helemaal nergens meer komt. Nou is dat in deze tijd sowieso al niet makkelijk maar vanuit de luie stoel alles bestellen schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wat Vliegbaard zegt, verleidingen, dat is 1. Corona, dat is 2. Maar ook vooral omdat ik niet hou van drukte en snel het gevoel heb dat ik in de weg sta of aangekeken word. Dus ik doe online boodschappen.
Oh ik kom nog wel gewoon op plekken hoor, ik onderneem nog genoeg dingen en zorg er wel voor dat ik niet in een compleet sociaal isolement val. Maar boodschappen doen en winkelen in het algemeen vind ik niet fijn, muziekwinkels daargelaten, maar zelfs daar ga ik liever niet alleen heen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het proberen is dan wel dat je op een bepaald moment echt helemaal nergens meer komt. Nou is dat in deze tijd sowieso al niet makkelijk maar vanuit de luie stoel alles bestellen schiet ook niet op.
Daarnaast als je af wil vallen zul je sowieso al extra actief moeten zijn en iets meer dan 20 minuutjes per dag wandelen. Stevig doorlopen voor 60 minuten en je valt echt af. 20 minuten wandelen is met geluk genoeg of je calorieën te verbranden maar zeker in deze tijd waarin je vrij weinig mag is het gewoon echt te weinig.
Mijn favoriete groente is spinazie, heerlijkquote:
dus vandaag en morgen doe je niks? lekker pikquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zondag gaan we weer lopen, dan worden het er 30.
Kan ie zelf niet meer bijhoudenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:55 schreef okselzweet het volgende:
Waarom kom je nog op genoeg plekken en onderneem je nog genoeg, maar zei je een tijdje terug dat je niet ging wandelen ivm kans op besmetting?
Hoeveel leugens heb je al verteld in dit topic?
Hebben jullie nog steeds niet door de @DeBraat en @DeBraad niet de echte bradge is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan ie zelf niet meer bijhouden
Zo waar ditquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:41 schreef How het volgende:
Topic bijna vol. Straks weer het bewijs dat Braddie dit topic 24/7 aan het F5'en is als hij snel de laatste posts pakt en een nieuw deel opent. Maar een aandachtshoer is hij niet.
Natuurlijk is hij dat wel, moet toch ergens aandacht vandaan halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:04 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Hebben jullie nog steeds niet door de @:debraat en @:debraad niet de echte bradge is?
Laatste post weggekaapt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:41 schreef How het volgende:
Topic bijna vol. Straks weer het bewijs dat Braddie dit topic 24/7 aan het F5'en is als hij snel de laatste posts pakt en een nieuw deel opent. Maar een aandachtshoer is hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |