Dit is dan ook wat je keer op keer nekt. Begin eens klein (zowel qua bewegen als je eetpatroon) en hou dat vol en breid dat uit. Start met consequent een rondje te wandelen en niet die zevende kapsalon ook te nemen. Dat heeft waarschijnlijk meer kans van slagen dan ineens aan iets radicaals als vasten te beginnen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou, ik kan mij daar dus moeilijk aan houden.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:44 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad is zwemmen niet iets voor je?
Minder zwaar voor je voeten, je gebruikt meer spieren en het is verwarmd.
mooie tip, die heeft hij pas 139 keer eerder gelezen dus deze keer komt het goedquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is dan ook wat je keer op keer nekt. Begin eens klein (zowel qua bewegen als je eetpatroon) en hou dat vol en breid dat uit. Start met consequent een rondje te wandelen en niet die zevende kapsalon ook te nemen. Dat heeft waarschijnlijk meer kans van slagen dan ineens aan iets radicaals als vasten te beginnen.
Heb je ook wel weer gelijk in, de laatste keer dat ik echt significant gewicht verloor (33 kilo in 2014) deed ik dat ook zonder vasten, gewoon veel bewegen en normaal eten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is dan ook wat je keer op keer nekt. Begin eens klein (zowel qua bewegen als je eetpatroon) en hou dat vol en breid dat uit. Start met consequent een rondje te wandelen en niet die zevende kapsalon ook te nemen. Dat heeft waarschijnlijk meer kans van slagen dan ineens aan iets radicaals als vasten te beginnen.
Ach, heb je ook gelijk in maar dat Braad steevast adviezen krijgt en toch z'n eigen plannetje trekt is inmiddels ook een significant deel van deze periodieke traditie. En tradities, daar moet je niet aan toornen. Over een eeuw vormt zo de Braadsleese Achtbaan gewoon een onderdeel van de Canon van Nederland.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:10 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mooie tip, die heeft hij pas 139 keer eerder gelezen dus deze keer komt het goed
Schaamte?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:10 schreef DeBraad het volgende:
Zwemmen ben ik niet zo'n fan van, vanwege duidelijke redenen. Maar vind het altijd wel leuk
Toen was ik ook nog niet zo achterlijk zwaar. Toen ik uit huis ging in 2017 was ik 125 kilo. Toen ik hier kwam wonen zat ik op 140. Mei vorig jaar op 151 en nu weer op 140. Dus het gaat er mij vooral om om mezelf structuur te geven en te zorgen dat er normale maaltijden komen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:18 schreef Chia het volgende:
16:8 is niet zo radicaal. En als je de fast gewoon haalt door je eerste maaltijd na het slapen laat genoeg te nemen maakt een fucked up ritme dat elke week wisselt ook niet uit. Lijkt mij dus juist wel een mooie manier om qua eten iig een vaste structuur te houden.
Bij moeders wonen gaf iig structuur qua avondeten.
Je zou eens in een zwembad moeten gaan kijken, zijn veelal geen slanke goden die daar baantjes trekken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:10 schreef DeBraad het volgende:
Zwemmen ben ik niet zo'n fan van, vanwege duidelijke redenen. Maar vind het altijd wel leuk
Heb wel wat ingeslagen ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:56 schreef Scheepskok het volgende:
Heb je al ingeslagen voor de lockdown vanaf dinsdag?
(Ik wel)
Ruim toiletpapier, keukenpapier, vuilniszakken hier. Voorraad noodles etc. etc.quote:
Vooral veel vlees en groenten hier.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:13 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ruim toiletpapier, keukenpapier, vuilniszakken hier. Voorraad noodles etc. etc.
Waarom? De supermarkten blijven in ieder geval wel open/bezorgen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vooral veel vlees en groenten hier.
Volgende week maar weer even wat brood en andere zaken bijbestellen.
@Mikeytt zei dat de schappen leeg waren in de supermarkt. Ben direct gegaan, Bleek helemaal niet zo te zijn, maar ik heb voor 250 euro ingeslagen voor 3 weken. Wasmiddelen, veel blikken, ingevroren spul etc. Ik ben in ieder geval binnen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vooral veel vlees en groenten hier.
Volgende week maar weer even wat brood en andere zaken bijbestellen.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:24 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
@:Mikeytt zei dat de schappen leeg waren in de supermarkt. Ben direct gegaan, Bleek helemaal niet zo te zijn, maar ik heb voor 250 euro ingeslagen voor 3 weken. Wasmiddelen, veel blikken, ingevroren spul etc. Ik ben in ieder geval binnen.
[..]
@:Mikeytt zei dat de schappen leeg waren in de supermarkt. Ben direct gegaan, Bleek helemaal niet zo te zijn, maar ik heb voor 250 euro ingeslagen voor 3 weken. Wasmiddelen, veel blikken, ingevroren spul etc. Ik ben in ieder geval binnen.
Bij de bezorging van gisteren hadden ze dingen al niet meer in voorraad.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:29 schreef Modus het volgende:
[..]____________________________________________________
Klopt. Maar het is fijn om een lekker beetje te kunnen bestellen. 1x per 2 weken/maand een bestelling laten bezorgen kan gewoonquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:19 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarom? De supermarkten blijven in ieder geval wel open/bezorgen.
[..]
Dan moet je in de tweede week toch alsnog boodschappen doen voor vers fruit/groenten? Of eet je dan alleen diepvriesspul?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is fijn om een lekker beetje te kunnen bestellen. 1x per 2 weken/maand een bestelling laten bezorgen kan gewoon
Ik eet alleen diepvries groenten. en heb een zak appels liggen waar ik er 1 per dag uit eet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Dan moet je in de tweede week toch alsnog boodschappen doen voor vers fruit/groenten? Of eet je dan alleen diepvriesspul?
Fixedquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:19 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarom? De Admiraal blijft in ieder geval wel open/bezorgen.
Diepvriesgroenten zijn goed, beter dan die uit potten omdat daar zout inzit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik eet alleen diepvries groenten. en heb een zak appels liggen waar ik er 1 per dag uit eet.
als hij die appel links laat liggen zou hij iets van een pizzaatje of tosti naar binnen werken dus ik denk dat die appel lekker moet blijvenquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:38 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Diepvriesgroenten zijn goed, beter dan die uit potten omdat daar zout inzit.Maar dagelijks appels zou je moeten minderen. Zit veel suiker in en je verbrand altijd eerst suikers en als dat op is dan pas vet. En hoe minder suiker jij in je lichaam hebt hoe eerder je lichaam aan dat vet toekomt. En in vrijwel alles behalve vlees zit suiker, dus ook in je (afbak) brood. Dus denk niet te makkelijk over die ene appel.
Deze ben je vergeten te beantwoordenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:53 schreef RedFever007 het volgende:
Hoe vaak per week masturberen @:debraaden aan welke FOK!kster denk je dan ?
Braddie kennende dwalen zijn gedachten sowieso naar @isax en @Amaranthaquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Deze ben je vergeten te beantwoorden
quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Braddie kennende dwalen zijn gedachten sowieso naar @:isax en @:amarantha
@Moira vergetenquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Braddie kennende dwalen zijn gedachten sowieso naar @:isax en @:amarantha
Leek alsof ie net in de stream ook zat te rukken onder zijn keyboard nadat ie was wezen pissen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:03 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Niet in Braddies gedachten wanneer 'ie zichzelf een hand geeft
Dat krijg je met zo'n toetsenbord onder je keysquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Leek alsof ie net in de stream ook zat te rukken onder zijn keyboard nadat ie was wezen pissen.
9 watching now en 3 mensen in de chat, laat de dollartjes maar binnenstromen!
@HermieHermann heeft hier nog een geniaal gifje vanquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Leek alsof ie net in de stream ook zat te rukken onder zijn keyboard nadat ie was wezen pissen.
9 watching now en 3 mensen in de chat, laat de dollartjes maar binnenstromen!
Sovjet proxy botsquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n toetsenbord onder je keys
De euro's gaan best aardig. En toch 20 nieuwe abonnees in 3 dagen
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:10 schreef Chia het volgende:
[..]
@:HermieHermann heeft hier nog een geniaal gifje van
Het figuur van een zitzakquote:
Julienquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Is dit het juiste topic om wat alternatieve vlogcontent te pluggen?
Ik pin altijd standaard een bepaald bedrag voor de hele maand, als ik daar geld van overhoud aan het eind v/d "nieuwe maand" gaat dat bedrag op m'n spaarrekeningquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:45 schreef Sheffield het volgende:
Waarom moet je eigenlijk cash geld storten?
Het is half 12quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ga je niet meer live vandaag Bradge?
Ik kan meestal niet meer slapen na een kopje koffiequote:Op maandag 26 oktober 2020 23:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is half 12Ik ga er zo een kopje koffie ingooien en het is prima.
Ik ook nietquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan meestal niet meer slapen na een kopje koffie
Een lekker stuk cruisen met vriendenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Waar geniet je, buiten muziek maken, het meeste van?
Clio uit 2002quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:23 schreef leolinedance het volgende:
He er is weer een Braddie topic! Leuk
Wat rij je momenteel?
Is een prima zakcentjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:31 schreef CopyOK het volgende:
Hoeveel verdient je zoal met youtube braddie?
- YouTube is toch wel deels m'n baan geworden, maar echt "officieel" werk (Then again, wat IS officieel werk..) nog nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:43 schreef leolinedance het volgende:
Heb je al werk gevonden?
Heb je nog contact met Ad Looij?
Heb je nog contact met Sedin die je die mooie Beemert aansmeerde?
Laatste pizza stamt uit September.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:44 schreef leolinedance het volgende:
Worden er nog steeds pizza's enzo bezorgd?
Toch iemand die dus genoot van de aandacht tijdens livestreamsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste pizza stamt uit September.
Oh ik streamde tot gisteren nog gewoon vrolijk. Maar las inderdaad nu even een pauze in, niet vanwege dat gezeik maar omdat het teveel een sleur begint te worden elke dag het streamen met karige keyboards is nou niet dat ik denkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:11 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Toch iemand die dus genoot van de aandacht tijdens livestreams
Jammer dat de livestreams hierdoor hebben moeten stoppen
Wat voor keyboard heb je nu? Je had toch best een mooie? SX700 ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ik streamde tot gisteren nog gewoon vrolijk. Maar las inderdaad nu even een pauze in, niet vanwege dat gezeik maar omdat het teveel een sleur begint te worden elke dag het streamen met karige keyboards is nou niet dat ik denk
Heb nu een Farfisa G7, best oke, maar voor streams denk ik niet super geschikt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat voor keyboard heb je nu? Je had toch best een mooie? SX700 ofzo.
Wanneer komt die Genos?
Oeh, da's wel jammer. Dus je gaat voorlopig niet meer live om te spelen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ik streamde tot gisteren nog gewoon vrolijk. Maar las inderdaad nu even een pauze in, niet vanwege dat gezeik maar omdat het teveel een sleur begint te worden elke dag het streamen met karige keyboards is nou niet dat ik denk
Voorlopig inderdaad niet. Heb een paar filmpjes gepland staan tot 3 November, elke nacht om 12 uur word er 1 de lucht in gegooidquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 02:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oeh, da's wel jammer. Dus je gaat voorlopig niet meer live om te spelen?
Ja ik begrijp t ook wel dat de streams een beetje een sleur worden. Maar toch jammer, was altijd een feestje. Ik hoop je toch snel weer terug te zien met nieuwe motivatiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 02:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Voorlopig inderdaad niet. Heb een paar filmpjes gepland staan tot 3 November, elke nacht om 12 uur word er 1 de lucht in gegooidDaarna kijk ik wel weer met streams.
Waarom pin je niet de nieuwe maand het verschil tussen wat je overhield en wat je standaard opneemt?quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik pin altijd standaard een bepaald bedrag voor de hele maand, als ik daar geld van overhoud aan het eind v/d "nieuwe maand" gaat dat bedrag op m'n spaarrekening
Braddie kennende heeft hij dat gewoon snel verzonnen als verklaring voor het storten, omdat hij geen zin heeft in 'gezeur' over meuk die hij heeft verkocht op Marktplaats.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 06:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waarom pin je niet de nieuwe maand het verschil tussen wat je overhield en wat je standaard opneemt?
Dan blijft het bedrag dat je overhield op je betaalrekening staan en kun je dit gewoon overmaken naar je spaarrekening, zonder iets te hoeven storten.
Wat alleen wat naief is, ik zie op het youtubekanaal zo vaak keyboards en allerlei apparatuur voorbijkomen die in een paar filmpjes en streams een rol krijgen en je daarna nooit meer ziet. Tenzij er een grote berg apparatuur ergens in een hoekje ligt te verstoffen is het nogal logisch dat er dus af en toe eea verkocht wordt, en daar lijkt me ook niet zoveel mis mee. Trouwens, dat hij wel eens wat probeert te verkopen geeft hij elders ook gewoon aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Braddie kennende heeft hij dat gewoon snel verzonnen als verklaring voor het storten, omdat hij geen zin heeft in 'gezeur' over meuk die hij heeft verkocht op Marktplaats.
Die keyboardhandel is wel goed voor het aantal volgersquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Misschien zou je niet zo vaak bij het tankstation staan als je niet elke keer maar <10 liter zou tanken.
Minder dan tien liter tankenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Misschien zou je niet zo vaak bij het tankstation staan als je niet elke keer maar <10 liter zou tanken.
Vanwege het coronavirus kan hij niet naar buiten gaan om te wandelen, maar onnodig vaak tanken en marktplaatslui thuis bezoeken is geen probleem. Braddielogicaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Volgens mij is dit achterhaald, want door de smeekbede van z'n moeder is hij toch in beweging gekomen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Vanwege het coronavirus kan hij niet naar buiten gaan om te wandelen, maar onnodig vaak tanken en marktplaatslui thuis bezoeken is geen probleem. Braddielogica
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:13 schreef Modus het volgende:
Ik snap ook het nut van dat soort filmpjes niet als het die zut nog dezelfde dag weer te koop staat.
Het keyboard komt met een certificaat dat het eigendom is geweest van TheBradge.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:27 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
Is dit die van het filmpje?
Ben benieuwd naar de inkoopprijs
Dit vind ik eigenlijk wel de wat meer snuggere content van Braad, afgezien dan van gekkigheid eromheen zoals elke keer weer tanken voor een enkel ritje. Hij kan content voor z'n kanaal eraan ontlenen (ophalen en verhaaltje over het model, en een stukje erop spelen/de mogelijkheden laten zien), en als dat gedaan is kan hij er een winstje op pakken. Win-win.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:13 schreef Modus het volgende:
Ik snap ook het nut van dat soort filmpjes niet als het die zut nog dezelfde dag weer te koop staat.
Oké nu staat mijn homepage van Marktplaats dus vol keyboards.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:27 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
Is dit die van het filmpje?
Ben benieuwd naar de inkoopprijs
Als ik nergens specifiek heen hoef tank ik standaard maar 7,50 in de weekquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zit vaak toch wel een poosje tussen. Ik upload nu meestal nog maar 1x per dag dus het kan zijn dat er gewoon weken tussen zit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:13 schreef Modus het volgende:
Deze content vinden mensen ook prima. Het is een vlog, die doen het sowieso goed op mijn kanaal. Maar daarnaast laat ik ook alle geluiden + ritmes zien van het keyboard en soms de andere functies, en die scoren ook wel oke.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk wel de wat meer snuggere content van Braad, afgezien dan van gekkigheid eromheen zoals elke keer weer tanken voor een enkel ritje. Hij kan content voor z'n kanaal eraan ontlenen (ophalen en verhaaltje over het model, en een stukje erop spelen/de mogelijkheden laten zien), en als dat gedaan is kan hij er een winstje op pakken. Win-win.
Waarom? Als je hem volgooit en dan, bijvoorbeeld, slechts eenmaal per maand hoeft te tanken scheelt dat een hoop onnodige gangen naar het tankstation.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als ik nergens specifiek heen hoef tank ik standaard maar 7,50 in de weekIk tank altijd als ik wél ergens heen moet genoeg om heen/terug te rijden + nog wat over te houden voor de rest van de week.
Wat heeft de uploadfrequentie te maken met de tijd die er tussen zit? Ook als je 2x per dag upload kan het zijn dat de opnames van weken geleden zijn. Gewoon een kwestie van plannen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zit vaak toch wel een poosje tussen. Ik upload nu meestal nog maar 1x per dag dus het kan zijn dat er gewoon weken tussen zit.
Die filmpjes waarin je alle geluiden laat horen die je uit zo'n ding kunt persen lopen wel echt goed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Deze content vinden mensen ook prima. Het is een vlog, die doen het sowieso goed op mijn kanaal. Maar daarnaast laat ik ook alle geluiden + ritmes zien van het keyboard en soms de andere functies, en die scoren ook wel oke.
Als de keyboards voor niets kunnen worden opgehaald win ik er sowieso al aan d.m.v YouTube revenue.
Daar hou ik al-tijd rekening mee als ik zo'n keyboardje ergens ga ophalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
De vraag is hoeveel er nog van de winst overblijft als je het halve land ervoor moet doorrijden.
Ja, doelde op de verkoop/inruil van die keyboards, er kan soms weken tussen het laten zien van het keyboard en het daadwerkelijke ophalen zitten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat heeft de uploadfrequentie te maken met de tijd die er tussen zit? Ook als je 2x per dag upload kan het zijn dat de opnames van weken geleden zijn. Gewoon een kwestie van plannen.
Heb je een punt. Alleen ben ik iemand die dan ook weer onnodige ritjes gaat maken die niet YouTube content gerelateerd zijn en dus extra benzine kostenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waarom? Als je hem volgooit en dan, bijvoorbeeld, slechts eenmaal per maand hoeft te tanken scheelt dat een hoop onnodige gangen naar het tankstation.
Klopt, dat verbaast mij echt enorm, want zo bijzonder is't allemaal niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die filmpjes waarin je alle geluiden laat horen die je uit zo'n ding kunt persen lopen wel echt goed.
Een auto met een volle tank voor de deur kan je verleiden om meer kilometers te maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waarom? Als je hem volgooit en dan, bijvoorbeeld, slechts eenmaal per maand hoeft te tanken scheelt dat een hoop onnodige gangen naar het tankstation.
Vrijheid is een volgetankte Mercedes. Zei een wijs man ooit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Een auto met een volle tank voor de deur kan je verleiden om meer kilometers te maken.
Zoals afbakbroodjes in huis hebben je ook kan verleiden om ze op te eten
Alternatieve vrijheid als je geen Mercedes hebt: een volgegooide airfryerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijheid is een volgetankte Mercedes. Zei een wijs man ooit.
Het voordeel is wel dat Braddie de waarde van zn auto kan verdubbelen door de tank vol te gooien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Een auto met een volle tank voor de deur kan je verleiden om meer kilometers te maken.
Zou een paar wandelschoenen in de gang dan ook verleiden om te gaan lopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:48 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat Braddie de waarde van zn auto kan verdubbelen door de tank vol te gooien.
Maar hij zong niet, vrijheid is een volgetantke Clio. Zou wel passenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijheid is een volgetankte Mercedes. Zei een wijs man ooit.
Je vergeet de radio die er in zit mee te tellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:48 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat Braddie de waarde van zn auto kan verdubbelen door de tank vol te gooien.
Met minder gewicht rijdt de auto zuiniger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:44 schreef Leonos het volgende:
Waarom gooi je 10 liter in je auto en niet gewoon gelijk vol?
Ojaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Met minder gewicht rijdt de auto zuiniger.
Blijkbaar is een auto met volle tank onweerstaanbaar en ga je dan meer rijden. Ik gok dat ik nog voor zo'n 500 km aan benzine in de Peug heb zitten dus ik moet nu naar Frankrijk, doei!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:44 schreef Leonos het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het grote geheim van Braddie is dat zijn tank nooit leeg is vóór het tanken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:44 schreef Leonos het volgende:
Slagharen beste harenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het grote geheim van Braddie is dat zijn tank nooit leeg is vóór het tanken.
10 liter is juist vol.
Zo is hij er altijd klaar voor om naar Frankrijk Slagharen te rijden.
Misschien is hij wel lekker aan het wandelen en goed eten deze week, wij zien ook niet allesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:29 schreef Fok-it het volgende:
Wel oprecht sneu om te lezen dat je moeder er zo geraakt door wordt. Dat zou toch voldoende motivatie moeten zijn zou je zeggen.
Laten we het hopen, we doen het al jaren, maar laten we het blijven hopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:36 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Misschien is hij wel lekker aan het wandelen en goed eten deze week, wij zien ook niet alles
Ik ben niet zo’n fan van Maroon 5, maar vind het wel leuk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:10 schreef DeBraad het volgende:
Beweeg jij ook als Mick?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:44 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ben niet zo’n fan van Maroon 5, maar vind het wel leuk.
Ik ben niet zo'n fan van bavve, maar vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:44 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ben niet zo’n fan van Maroon 5, maar vind het wel leuk.
Ik zat laatst in het vliegtuig naar Schiphol, vliegt de piloot door naar Reykjavik omdat hij nog kerosine over had!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Blijkbaar is een auto met volle tank onweerstaanbaar en ga je dan meer rijden. Ik gok dat ik nog voor zo'n 500 km aan benzine in de Peug heb zitten dus ik moet nu naar Frankrijk, doei!
Waarom zat jij in het vliegtuig naar Schiphol?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:57 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik zat laatst in het vliegtuig naar Schiphol, vliegt de piloot door naar Reykjavik omdat hij nog kerosine over had!
Oh maar dat IS ook voldoende motivatie. Vandaag 2x20 minuten gewandeld. Eten is natuurlijk nog wel lastig, maar er is in elk geval weer beweging, en dat was er tot voor kort echt een heel stuk minderquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:29 schreef Fok-it het volgende:
Wel oprecht sneu om te lezen dat je moeder er zo geraakt door wordt. Dat zou toch voldoende motivatie moeten zijn zou je zeggen.
Vind 40 minuten best lang al wel. Je moet niet meteen heel veel willen doen. 20 minuten per dag beweging is dagelijks aanbevolen he, aan gezonde mensenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh maar dat IS ook voldoende motivatie. Vandaag 2x20 minuten gewandeld. Eten is natuurlijk nog wel lastig, maar er is in elk geval weer beweging, en dat was er tot voor kort echt een heel stuk minder
Benzine en chipkaartsaldo waren beide op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:00 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waarom zat jij in het vliegtuig naar Schiphol?
Deze luchthaven is prima bereikbaar met de auto en per trein.
Oh het was niet achter elkaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind 40 minuten best lang al wel. Je moet niet meteen heel veel willen doen. 20 minuten per dag beweging is dagelijks aanbevolen he, aan gezonde mensenDus 40 minuten is gewoon best veel. Zou het bij 20 minuutjes houden.
Normale vriendin of had je een date?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh het was niet achter elkaarRond 3 uur met een vriendin een stukje, en om kwart over 4 met m'n moeder, dus viel wel mee, en we stapte nou niet echt heel erg door
Lang?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind 40 minuten best lang al wel. Je moet niet meteen heel veel willen doen. 20 minuten per dag beweging is dagelijks aanbevolen he, aan gezonde mensenDus 40 minuten is gewoon best veel. Zou het bij 20 minuutjes houden.
Denk dat hij bedoelt op basis van gewicht/formaat. Ik ben bijna 2x zo zwaar als ik zou mogen zijn i.v.m lengte.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:30 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Lang?
Ik doe dagelijks een fietstocht van een anderhalf uur. Stelt niks voor.
Nee is een gewone vriendin, hebben sindskort weer contact.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:29 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Normale vriendin of had je een date?
Lang voor hem? Lijkt me echt vrij duidelijk voor iedereen die hem wat langer dan vandaag kentquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:30 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Lang?
Ik doe dagelijks een fietstocht van een anderhalf uur. Stelt niks voor.
Die 20 minuten is toch het absolute minimum?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat voor de een niks voorstelt is voor de ander wel een te ambitieus doel om mee te beginnen en dan werkt het alleen maar afschrikwekkend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang voor hem? Lijkt me echt vrij duidelijk voor iedereen die hem wat langer dan vandaag kent
Dat denk ik wel ja. Maar als je verslaafd bent aan frisdrank ga je ook niet a la minute 7 dagen per week aan het water. You get the ideaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die 20 minuten is toch het absolute minimum?
Iemand moet deze even inkoppen, ik offer me wel op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Maar als je verslaafd bent aan frisdrank ga je ook niet a la minute 7 dagen per week aan het water. You get the idea
Wat houdt dat in dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
NeeMet een vrij grote keyboardyoutuber.
Maar hij komt toch niet van 0 beweging? Dit geeft hij zelf aan:quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Maar als je verslaafd bent aan frisdrank ga je ook niet a la minute 7 dagen per week aan het water. You get the idea
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als ik niet stream, kook of slaap ben ik meestal in beweging.
geregistreerd op: zondag 12 juli 2020 @ 20:56quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Maar hij komt toch niet van 0 beweging? Dit geeft hij zelf aan:
[..]
Hij telt eten ook als beweging.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Maar hij komt toch niet van 0 beweging? Dit geeft hij zelf aan:
[..]
Ik zat al op Fok! toen jij nog met blokken speelde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Flikker op! Je mocht willen dat je mijn kloon wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:22 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik zat al op Fok! toen jij nog met blokken speelde.![]()
Ik ben namelijk de minder irritante kloon van @:Starhopper
Zo lang al op FOK! en dan nog zo positief gestemd over Braddie is wel indrukwekkendquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:22 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik zat al op Fok! toen jij nog met blokken speelde.![]()
Ik ben namelijk de minder irritante kloon van @:Starhopper
Dit kan niet, Braad in dat filmpje dat je ging koken met Petjesmeneer zag ik pas hoe vreselijk dik je bent. En mij kan het niet schelen hoor, je bent super vermakelijk zo maar je hebt serieus Morbide Obesitas als je nu niks doet zit je vanaf je 50e elke week in het ziekenhuis en misschien zelfs eerder.quote:
Die Belgische gothic?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee is een gewone vriendin, hebben sindskort weer contact.
Of je bent bijna 2x kleiner als je zou moeten zijn i.v.m. je gewichtquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt op basis van gewicht/formaat. Ik ben bijna 2x zo zwaar als ik zou mogen zijn i.v.m lengte.
Die zijn allemaal vervangen door grammetjes vetquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:31 schreef Quotidien het volgende:
@:debraad heb je nou geen grammetje gene in je lijf zitten na al die topics met maar een onderwerp: jezelf ?
?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
@:Braddilicious: heb je nog wel eens contact met die Grada MILF?
Dat houdt in dat ik in mijn filmpjes moet verwijzen naar de links in mijn beschrijving. Dit zijn links naar zijn blogs en cursussen en daar krijg ik dan een vast bedrag per maand voor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat houdt dat in dan?
Inb4 wazig verhaal.
Ja, zou eigenlijk 2,40 moeten zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Of je bent bijna 2x kleiner als je zou moeten zijn i.v.m. je gewicht
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:31 schreef Quotidien het volgende:
@:debraad heb je nou geen grammetje gene in je lijf zitten na al die topics met maar een onderwerp: jezelf ?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die zijn allemaal vervangen door grammetjes vet
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
@:Braddilicious: heb je nog wel eens contact met die Grada MILF?
Kun je niet een paar groeischijven overnemen van een kind met een te steile groeicurve?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, zou eigenlijk 2,40 moeten zijn
Dit is braddie niet maar een nepkloonquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:31 schreef Quotidien het volgende:
Vraag hoe veel vakjes er in z'n auto zitten ter bevestigingquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:47 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dit is braddie niet maar een nepkloon
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Vraag hoe veel vakjes er in z'n auto zitten ter bevestiging
Ben je 1.20 dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, zou eigenlijk 2,40 moeten zijn
De Corsa was slecht, maar buiten punten die niet nodig waren voor APK plicht viel het lijstje re-de-lijk mee, vooral laswerk, banden en die remleiding.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ze hebben bij Klokje Rond eindelijk een auto gevonden die slechter is dan de Corsa van @:debraad
Zou mooie content opleveren. Maar vooral ook pijn aan m'n rug, nek, etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:38 schreef spinazieruiker het volgende:
Een jaar lang alleen maar in je Clio rijden moet te doen zijn. Mits je genoeg tankstations met bediening en restaurants met drive in kent.
Zou wel een mooi online event opleveren.
Je kanaal moet nog wel een beetje groeien wil je van de advertenties kunnen tanken en eten.
En het kan zijn dat ze je er na dat jaar uit moeten zagen, dat wel
En dan donaties kunnen doen om @DeBraad bij je langs te laten komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Drie dagen lange live drive met commentaar, automobielmalheur en "even de toerist uithangen in... de McDrive van Almere" als intermezzo. Een mens kan dromen.
Braad heeft het zelf ontkent in 1 van zijn live streams op zijn andere kanaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Vraag hoe veel vakjes er in z'n auto zitten ter bevestiging
Dat andere kanaal is juist nepquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:07 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Braad heeft het zelf ontkent in 1 van zijn live streams op zijn andere kanaal
Inderdaad, dat is gewoon een acteur in een braddiepak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:08 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat andere kanaal is juist nep
Dit en het pingelen is overduidelijk geplaybackedquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is gewoon een acteur in een braddiepak.
Nou, nog best lang volgehouden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Voor geen goudquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:52 schreef RedFever007 het volgende:
Zou je meedoen aan First Dates braad?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Drie dagen lange live drive met commentaar, automobielmalheur en "even de toerist uithangen in... de McDrive van Almere" als intermezzo. Een mens kan dromen.
Vind ik knap, op dat andere kanaal heb ik namelijk 2x gestreamd. en beide keren waren voor dit account.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:07 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Braad heeft het zelf ontkent in 1 van zijn live streams op zijn andere kanaal
Mwa, ik heb een oke stem, maar als je jezelf niet kan horen word het lastigquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ze hebben bij Klokje Rond eindelijk een auto gevonden die slechter is dan de Corsa van @:debraad
Het was volgens mij wel de enige keer dat Joep niet eens de moeite nam om alles op te schrijven. Dat zegt ook wel iets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
De Corsa was slecht, maar buiten punten die niet nodig waren voor APK plicht viel het lijstje re-de-lijk mee, vooral laswerk, banden en die remleiding.
Nee, heeft 'ie bij meer auto's gedaan. Hij gaf zelf overigens toe dat het lijstje voor de APK wel meeviel, maar dat hij natuurlijk voor Klokje Rond alles moest nakijken en defecten moest opschrijven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:17 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het was volgens mij wel de enige keer dat Joep niet eens de moeite nam om alles op te schrijven. Dat zegt ook wel iets.
Stukje zeurchaffeur en siteseeing Vreeland.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Daar lag vast geen beschimmelde banaan in de asbak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Jij doet precies hetzelfde met de Corsaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dit was echt een barrel ja die Golf, en dan nog met droge ogen beweren "rijdt echt goed" "Mooie oude auto"
Trek je nu het oordeel van TS inzake barrels in twijfel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:19 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Jij doet precies hetzelfde met de Corsa
Inzake auto's in het algemeenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Trek je nu het oordeel van TS inzake barrels in twijfel?
De BMW was ook een ruwe diamant. Nieuwe veertjes, deurpaneeltje, beetje lassen, dakje wrappen, en dan heb je het wel gehad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:19 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Jij doet precies hetzelfde met de Corsa
Hemel even vastplakkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De BMW was ook een ruwe diamant. Nieuwe veertjes, deurpaneeltje, beetje lassen, dakje wrappen, en dan heb je het wel gehad.
Hemeltje zat prima vast, Sedins nietmachine heeft van deze inspanning nog jaren moeten bijkomen.quote:
Vroeger hadden veel premium auto’s nephout in het interieur verwerkt. De BMW had gewoon echt hout aan de binnenkant van de deur. Dat zie je normaal gesproken alleen bij Rolls Royce en dergelijke auto’s.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De BMW was ook een ruwe diamant. Nieuwe veertjes, deurpaneeltje, beetje lassen, dakje wrappen, en dan heb je het wel gehad.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hemeltje zat prima vast, Sedins nietmachine heeft van deze inspanning nog jaren moeten bijkomen.
Je moet er een prima Twingo voor opgeven maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:11 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Vroeger hadden veel premium auto’s nephout in het interieur verwerkt. De BMW had gewoon echt hout aan de binnenkant van de deur. Dat zie je normaal gesproken alleen bij Rolls Royce en dergelijke auto’s.
Heb je dat vooraf uitgerekend met je Excel database ?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:24 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ja, die keyboard zooi interesseert niemand wat. Beter zet ie zich gewoon weer compleet voor lul op bradgetv, is veel leukerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:14 schreef HermieHermann het volgende:
waarom laat je je BradgeTV kanaal links liggen? krijgt betere views vergeleken met TheBradge, 1 vlog per week en je kunt weer een paar tenners in de servers van FOK! stoppen
Zit wel wat in @DeBraad, op TheBradge heb je 4x meer abonnees, maar op BradgeTV 5x meer views. Op BradgeTV weet je dus je doelgroep veel beter te bereiken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:14 schreef HermieHermann het volgende:
waarom laat je je BradgeTV kanaal links liggen? krijgt betere views vergeleken met TheBradge, 1 vlog per week en je kunt weer een paar tenners in de servers van FOK! stoppen
BradgeTV wordt inderdaad veel beter bekeken doordat dat kanaal veel meer kijkers heeft die niet kunnen of willen subscriben.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:26 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Zit wel wat in @:Debraad, op TheBradge heb je 4x meer abonnees, maar op BradgeTV 5x meer views. Op BradgeTV weet je dus je doelgroep veel beter te bereiken.
Die worden toch direct gesponsord door kijkers?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:32 schreef Bluedisplay het volgende:
Hoeveel views heeft zo'n thuisbezorgdvlog ongeveer nodig om de bestelling terug te betalen?
Ha ha ha, met droge ogen vertellen datie lekker rijdt, terwijl dat ding bijna in elkaar stort op de snelweg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ik moet zeggen dat het reviewen van brildoekjes echt nergens over ging, maar de kook- en thuisbezorgdvlogs waren wel een groot succesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:09 schreef DeBraad het volgende:
Met BradgeTV verdien ik niets. Zit nog niet op de 1000 abonnees en 4000 kijkuren.
Die keyboard"zooi" interesseren genoeg mensen.
Bradge TV laat ik helemaal niet links liggen trouwens, maar dat kanaal heeft geen prioriteit. Ik krijg meer views op BradgeTV per aantala abonnees, dat is zeker een feit, maar ik heb A, geen inspiratie, en B, ga niet meer elk wissewasje uploaden dus het is even stil.
Ik snap dat je momenteel geen inspiratie hebt en te weinig meemaakt om te vloggen op BradgeTV.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:09 schreef DeBraad het volgende:
Met BradgeTV verdien ik niets. Zit nog niet op de 1000 abonnees en 4000 kijkuren.
Die keyboard"zooi" interesseren genoeg mensen.
Bradge TV laat ik helemaal niet links liggen trouwens, maar dat kanaal heeft geen prioriteit. Ik krijg meer views op BradgeTV per aantala abonnees, dat is zeker een feit, maar ik heb A, geen inspiratie, en B, ga niet meer elk wissewasje uploaden dus het is even stil.
Die deden het goed. Maar heb niet de behoefte om nog veel meer van dat soort dingen te uploaden tegenwoordig. Maar misschien komt er wel weer een keertje wat aan hoor aan content, maar like i said, kanaal heeft geen prioriteit omdat m'n andere kanaal vrij hard groeit en ik daar ook een sponsordeal mee heb + stream + nog los upload elke avond.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:22 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het reviewen van brildoekjes echt nergens over ging, maar de kook- en thuisbezorgdvlogs waren wel een groot succes
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ik streamde tot gisteren nog gewoon vrolijk. Maar las inderdaad nu even een pauze in
Een Bradpauze is meestal < 24 uur.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:33 schreef Modus het volgende:
Je ging toch weer eens een streampauze inlassen?
[..]
Kan wel een streampauze inlassen, maar het hoort toch bij mijn kanaal, en het zijn nu de zogeheten Quarantine Concerts, dus doe er gewoon elke dag een van +- 60 minutenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:33 schreef Modus het volgende:
Je ging toch weer eens een streampauze inlassen?
[..]
Ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:54 schreef Modus het volgende:
Nog een goedbedoelde tip:
je maakt nogal driftig onderscheid tussen de soort content van beide kanalen, maar de kanaalnamen dekken de lading totaal niet. Die zijn eik nogal willekeurig; zo willekeurig dat je ze zou kunnen omwisselen en dan weet nog steeds niemand waar het voor staat.
Video's van Jan Roos ? Ik hou me niet zo bezig met trendsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:09 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Wat vind je eigenlijk van de video's van Jan Roos? Die reviewt er ook flink op los.
Waarom ben je toch zo'n aandachtshoer?quote:
Sja, als ik daar nou eens een goed onderbouwd antwoord op hadquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom ben je toch zo'n aandachtshoer?
Waar is je zelfrespect dan eigenlijk? Of heb je dat ook opgevretenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Sja, als ik daar nou eens een goed onderbouwd antwoord op had
Vooral onzekerheid i.c.m dingen over jezelf willen verteleln en van jezelf laten zien.
BradgeTV is aandacht in de lollige manier, vreetfilmpjes, reviews van auto's, dat soort gekke zaken. Krijg ik ook meer negatieve comments dan positieve.
TheBradge is aandacht op de positieve manier, muziekcontent, mensen entertainen. Daar is't precies andersom.
Maar dan vraag je je toch af of je wel wilt afvallen? Want gezien je kickt op de aandacht weet je ook dat je meer clicks krijgt als je je levensstijl zo behoudt. Zijn er genoeg hoor op Youtube die schijt hebben aan hun gezondheid en zich voor de fame willen volvreten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Sja, als ik daar nou eens een goed onderbouwd antwoord op had
Vooral onzekerheid i.c.m dingen over jezelf willen verteleln en van jezelf laten zien.
BradgeTV is aandacht in de lollige manier, vreetfilmpjes, reviews van auto's, dat soort gekke zaken. Krijg ik ook meer negatieve comments dan positieve.
TheBradge is aandacht op de positieve manier, muziekcontent, mensen entertainen. Daar is't precies andersom.
Want omdat ik er voor kies om mij op een kanaal te profileren doormiddel van lollige filmpjes heb ik geen zelfrespect? Met de filmpjes die ik nu op BradgeTV upload valt het mee, ja die vreetfilmpjes valt wat over te zeggen, maar de rest.. Achquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waar is je zelfrespect dan eigenlijk? Of heb je dat ook opgevreten
Mja ik wil zeker wel afvallen. En ik laat mijn gezondheid zeker niet afhangen van de subscribers die mij als volgevreten hok zienquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan vraag je je toch af of je wel wilt afvallen? Want gezien je kickt op de aandacht weet je ook dat je meer clicks krijgt als je je levensstijl zo behoudt. Zijn er genoeg hoor op Youtube die schijt hebben aan hun gezondheid en zich voor de fame willen volvreten.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Straks weer een nieuw vreetfilmpje? #dtv
Bedoelde in het algemeen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]Nee, laatste vreetfilmpje is van 21 September als je doelt op de thuisbezorgd toestanden.
Anders wil ik wel koopmans maken en dat filmen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Straks weer een nieuw vreetfilmpje? #dtv
Pannenkoeken goede suggestie voor Braddie ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Anders wil ik wel koopmans maken en dat filmen.
Oh die is van 1,5 week geledenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bedoelde in het algemeen.Airfryer mag ook.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh die is van 1,5 week geledenKomt voorlopig niets nieuws op BradgeTV
Eenmalige content van Wereldgozer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Anders wil ik wel koopmans maken en dat filmen.
Yes, morgen is er dus nieuwe content.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Komt voorlopig niets nieuws op BradgeTV
Omdat je zwelgt in het narcisme en aandachtstrekkerij. Ik snap dat je die neiging hebt, hebben veel mensen, maar daar hoef je niet aan toe te geven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want omdat ik er voor kies om mij op een kanaal te profileren doormiddel van lollige filmpjes heb ik geen zelfrespect? Met de filmpjes die ik nu op BradgeTV upload valt het mee, ja die vreetfilmpjes valt wat over te zeggen, maar de rest.. Ach
Gewoon zo'n kom beslag in 1x achterover gieten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pannenkoeken goede suggestie voor Braddie ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narcismequote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat je zwelgt in het narcisme en aandachtstrekkerij. Ik snap dat je die neiging hebt, hebben veel mensen, maar daar hoef je niet aan toe te geven.
Je opent maarliefst 5 topics zodat mensen jou vragen kunnen stellen. Zodat jij over jezelf kan praten. De Grote Braddie Show met Braddie, gepresenteerd door Braddie, geopend door Braddie.quote:
Video's naar een hoger niveau hoeft voor mij niet echt perse om eerlijk te zijn. Wil niet de zoveelste YouTuber na doen met kekke intro's en overdreven flashy cuts en flashy schermpjes tussendoor. Keertje investeren in andere gear en een externe microfoon, en wat meer spelen met hoeken, dan word het al een stuk netter.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:49 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Je hebt nu een beetje momentum opgebouwd; tijd om de kwaliteit van je video's naar een hoger plan te tillen zou ik zeggen.
Persoonlijk heb ik het wel gehad met shots waarin je deuren opent of je autosleutel weer eens voor de zoveelste keer in het contactslot steekt.
Misschien vind je het juist jouw ding, kan ook.
Als hij echt een sponsordeal heeft, wat ik mij afvraag, is dat natuurlijk ook gewoon werk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Quotidien het volgende:
Zou het uwv ook meekijken? Ik kan me wel een chagrijnige ambtenaar inbeelden die het youtuben als "werk" ziet en zich afvraagt waarom je die tijd niet in een echte baan steekt.
Klopt, ik neem aan dat hij dat gewoon moet inleveren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij echt een sponsordeal heeft, wat ik mij afvraag, is dat natuurlijk ook gewoon werk.
Ik mag tot een x bedrag per maand bijverdienen, dit geef ik al sinds mijn kanaal in aanmerking komt en ik mijn eerste betaling heb gehad aan. Tot nu toe nog niets hoeven inleveren, heb het nu erbij gekregen. Vanaf 300 euro word je "gekort" als in. Dan pak ik 300 euro YouTube + de rest uitkering, i.p.v nu is't "YouTube + uitkering"quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Klopt, ik neem aan dat hij dat gewoon moet inleveren.
Keyboard.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Wat ga je eerst kopen? Een keyboard of een PS5.
Die links in de description zijn blijkbaar de deal. Da's niet heel hard werkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij echt een sponsordeal heeft, wat ik mij afvraag, is dat natuurlijk ook gewoon werk.
Favoriete acteur is Charles Esten, verschrikkelijk goed acteerwerk in Nashville.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik zal eens netjes een vraag stellen
Wat is je favoriete acteur/actrice en je favoriete film?
Linkjes elke keer copy/pasten in de comments. Daarnaast moet ik bij elke vlog op wat voor manier dan ook verwijzen naar de links. Het valt wel mee, maar het is even fase 1 om te kijken hoe ik het aanpakquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Die links in de description zijn blijkbaar de deal. Da's niet heel hard werken
Voelde een beetje aandachtshoerig door zo te vragen of er nog vragen waren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is een Q&A topicDiscussie is wel prima, maar gaat vooral om de vragen, Tardge.
Nee, niet die.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke was het nog maar weer? Eem kieken hoe die eruit ziet.
Dat kloptquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Voelde een beetje aandachtshoerig door zo te vragen of er nog vragen waren.
Zullen wij een weddenschapje maken dat er WEL keyboards weggaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, niet die.
Heb besloten dat ik het even anders ga aanpakken met de toetsenEr gaat nu geen keyboard meer weg, komen alleen nog maar waanzinnige keyboards bij, Eerstvolgende op het lijstje is de Tyros.
Oké man, goed geregeld.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik mag tot een x bedrag per maand bijverdienen, dit geef ik al sinds mijn kanaal in aanmerking komt en ik mijn eerste betaling heb gehad aan. Tot nu toe nog niets hoeven inleveren, heb het nu erbij gekregen. Vanaf 300 euro word je "gekort" als in. Dan pak ik 300 euro YouTube + de rest uitkering, i.p.v nu is't "YouTube + uitkering"
Ik snap er niks meer van.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, niet die.
Heb besloten dat ik het even anders ga aanpakken met de toetsenEr gaat nu geen keyboard meer weg, komen alleen nog maar waanzinnige keyboards bij, Eerstvolgende op het lijstje is de Tyros.
Oke oke duidelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef DeBraad het volgende:
Voor de prijs van die ene die ik ei-gen-lijk wil. Kan ik ook een aantal wat oudere modellen kopen die te samen een heel stuk beter klinken en veel meer functies hebben. Én het staat een stuk mooier als m'n Jasper stands binnen zijn na de Tyros.
Nee. Die hele dure word volgend jaar door een nieuw model vervangen, dus ga ik nu niet in investeren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van.Dus niet die hele dure?
Ah oke nu begrijp ik het.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee. Die hele dure word volgend jaar door een nieuw model vervangen, dus ga ik nu niet in investeren.
Is gewoon zoals het uwv te werk gaat, je mag als je het keurig elke maand opgeeft een x bedrag per maand bijverdienen, kom je daar overheen dan word datgene wat je dus meer verdient gezien als loon, en word je uitkering gekort waardoor je samen uitkomt tot het bedrag wat je uitkering is.quote:
De 2 kleintjes die hier nu nog staan gaan inderdaad wel weg. Maar de ene professionele die hier nu staat die blijft, en dat is ook het startpunt voor m'n collectie van pro boards.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:14 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Zullen wij een weddenschapje maken dat er WEL keyboards weggaan?
Niet mijn ervaring met mensen die in de bijstand zitten, maar misschien is wajong anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is gewoon zoals het uwv te werk gaat, je mag als je het keurig elke maand opgeeft een x bedrag per maand bijverdienen, kom je daar overheen dan word datgene wat je dus meer verdient gezien als loon, en word je uitkering gekort waardoor je samen uitkomt tot het bedrag wat je uitkering is.
Heet jij DeBraad?quote:
Maar wel met spek en stroop toch?quote:
Je kan gewoon bij de supermarkt nieuwe kopen he.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Aardappeltjes met wat spinazie denk ik. Heb geen vlees meer, dus even een paar dagen zonder
Jazeker!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Maar wel met spek en stroop toch?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij de supermarkt nieuwe kopen he.
Ik ga niet naar de supermarkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |