Ik pin altijd standaard een bepaald bedrag voor de hele maand, als ik daar geld van overhoud aan het eind v/d "nieuwe maand" gaat dat bedrag op m'n spaarrekeningquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:45 schreef Sheffield het volgende:
Waarom moet je eigenlijk cash geld storten?
Het is half 12quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ga je niet meer live vandaag Bradge?
Ik kan meestal niet meer slapen na een kopje koffiequote:Op maandag 26 oktober 2020 23:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is half 12Ik ga er zo een kopje koffie ingooien en het is prima.
Ik ook nietquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan meestal niet meer slapen na een kopje koffie
Een lekker stuk cruisen met vriendenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Waar geniet je, buiten muziek maken, het meeste van?
Clio uit 2002quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:23 schreef leolinedance het volgende:
He er is weer een Braddie topic! Leuk
Wat rij je momenteel?
Is een prima zakcentjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:31 schreef CopyOK het volgende:
Hoeveel verdient je zoal met youtube braddie?
- YouTube is toch wel deels m'n baan geworden, maar echt "officieel" werk (Then again, wat IS officieel werk..) nog nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:43 schreef leolinedance het volgende:
Heb je al werk gevonden?
Heb je nog contact met Ad Looij?
Heb je nog contact met Sedin die je die mooie Beemert aansmeerde?
Laatste pizza stamt uit September.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:44 schreef leolinedance het volgende:
Worden er nog steeds pizza's enzo bezorgd?
Toch iemand die dus genoot van de aandacht tijdens livestreamsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste pizza stamt uit September.
Oh ik streamde tot gisteren nog gewoon vrolijk. Maar las inderdaad nu even een pauze in, niet vanwege dat gezeik maar omdat het teveel een sleur begint te worden elke dag het streamen met karige keyboards is nou niet dat ik denkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:11 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Toch iemand die dus genoot van de aandacht tijdens livestreams
Jammer dat de livestreams hierdoor hebben moeten stoppen
Wat voor keyboard heb je nu? Je had toch best een mooie? SX700 ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ik streamde tot gisteren nog gewoon vrolijk. Maar las inderdaad nu even een pauze in, niet vanwege dat gezeik maar omdat het teveel een sleur begint te worden elke dag het streamen met karige keyboards is nou niet dat ik denk
Heb nu een Farfisa G7, best oke, maar voor streams denk ik niet super geschikt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat voor keyboard heb je nu? Je had toch best een mooie? SX700 ofzo.
Wanneer komt die Genos?
Oeh, da's wel jammer. Dus je gaat voorlopig niet meer live om te spelen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ik streamde tot gisteren nog gewoon vrolijk. Maar las inderdaad nu even een pauze in, niet vanwege dat gezeik maar omdat het teveel een sleur begint te worden elke dag het streamen met karige keyboards is nou niet dat ik denk
Voorlopig inderdaad niet. Heb een paar filmpjes gepland staan tot 3 November, elke nacht om 12 uur word er 1 de lucht in gegooidquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 02:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oeh, da's wel jammer. Dus je gaat voorlopig niet meer live om te spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |