Daar hou ik al-tijd rekening mee als ik zo'n keyboardje ergens ga ophalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
De vraag is hoeveel er nog van de winst overblijft als je het halve land ervoor moet doorrijden.
Ja, doelde op de verkoop/inruil van die keyboards, er kan soms weken tussen het laten zien van het keyboard en het daadwerkelijke ophalen zitten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat heeft de uploadfrequentie te maken met de tijd die er tussen zit? Ook als je 2x per dag upload kan het zijn dat de opnames van weken geleden zijn. Gewoon een kwestie van plannen.
Heb je een punt. Alleen ben ik iemand die dan ook weer onnodige ritjes gaat maken die niet YouTube content gerelateerd zijn en dus extra benzine kostenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waarom? Als je hem volgooit en dan, bijvoorbeeld, slechts eenmaal per maand hoeft te tanken scheelt dat een hoop onnodige gangen naar het tankstation.
Klopt, dat verbaast mij echt enorm, want zo bijzonder is't allemaal niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die filmpjes waarin je alle geluiden laat horen die je uit zo'n ding kunt persen lopen wel echt goed.
Een auto met een volle tank voor de deur kan je verleiden om meer kilometers te maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waarom? Als je hem volgooit en dan, bijvoorbeeld, slechts eenmaal per maand hoeft te tanken scheelt dat een hoop onnodige gangen naar het tankstation.
Vrijheid is een volgetankte Mercedes. Zei een wijs man ooit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Een auto met een volle tank voor de deur kan je verleiden om meer kilometers te maken.
Zoals afbakbroodjes in huis hebben je ook kan verleiden om ze op te eten
Alternatieve vrijheid als je geen Mercedes hebt: een volgegooide airfryerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijheid is een volgetankte Mercedes. Zei een wijs man ooit.
Het voordeel is wel dat Braddie de waarde van zn auto kan verdubbelen door de tank vol te gooien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Een auto met een volle tank voor de deur kan je verleiden om meer kilometers te maken.
Zou een paar wandelschoenen in de gang dan ook verleiden om te gaan lopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:48 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat Braddie de waarde van zn auto kan verdubbelen door de tank vol te gooien.
Maar hij zong niet, vrijheid is een volgetantke Clio. Zou wel passenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijheid is een volgetankte Mercedes. Zei een wijs man ooit.
Je vergeet de radio die er in zit mee te tellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:48 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat Braddie de waarde van zn auto kan verdubbelen door de tank vol te gooien.
Met minder gewicht rijdt de auto zuiniger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:44 schreef Leonos het volgende:
Waarom gooi je 10 liter in je auto en niet gewoon gelijk vol?
Ojaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Met minder gewicht rijdt de auto zuiniger.
Blijkbaar is een auto met volle tank onweerstaanbaar en ga je dan meer rijden. Ik gok dat ik nog voor zo'n 500 km aan benzine in de Peug heb zitten dus ik moet nu naar Frankrijk, doei!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:44 schreef Leonos het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het grote geheim van Braddie is dat zijn tank nooit leeg is vóór het tanken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:44 schreef Leonos het volgende:
Slagharen beste harenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het grote geheim van Braddie is dat zijn tank nooit leeg is vóór het tanken.
10 liter is juist vol.
Zo is hij er altijd klaar voor om naar Frankrijk Slagharen te rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |