Een Bradpauze is meestal < 24 uur.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:33 schreef Modus het volgende:
Je ging toch weer eens een streampauze inlassen?
[..]
Kan wel een streampauze inlassen, maar het hoort toch bij mijn kanaal, en het zijn nu de zogeheten Quarantine Concerts, dus doe er gewoon elke dag een van +- 60 minutenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:33 schreef Modus het volgende:
Je ging toch weer eens een streampauze inlassen?
[..]
Ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:54 schreef Modus het volgende:
Nog een goedbedoelde tip:
je maakt nogal driftig onderscheid tussen de soort content van beide kanalen, maar de kanaalnamen dekken de lading totaal niet. Die zijn eik nogal willekeurig; zo willekeurig dat je ze zou kunnen omwisselen en dan weet nog steeds niemand waar het voor staat.
Video's van Jan Roos ? Ik hou me niet zo bezig met trendsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:09 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Wat vind je eigenlijk van de video's van Jan Roos? Die reviewt er ook flink op los.
Waarom ben je toch zo'n aandachtshoer?quote:
Sja, als ik daar nou eens een goed onderbouwd antwoord op hadquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom ben je toch zo'n aandachtshoer?
Waar is je zelfrespect dan eigenlijk? Of heb je dat ook opgevretenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Sja, als ik daar nou eens een goed onderbouwd antwoord op had
Vooral onzekerheid i.c.m dingen over jezelf willen verteleln en van jezelf laten zien.
BradgeTV is aandacht in de lollige manier, vreetfilmpjes, reviews van auto's, dat soort gekke zaken. Krijg ik ook meer negatieve comments dan positieve.
TheBradge is aandacht op de positieve manier, muziekcontent, mensen entertainen. Daar is't precies andersom.
Maar dan vraag je je toch af of je wel wilt afvallen? Want gezien je kickt op de aandacht weet je ook dat je meer clicks krijgt als je je levensstijl zo behoudt. Zijn er genoeg hoor op Youtube die schijt hebben aan hun gezondheid en zich voor de fame willen volvreten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Sja, als ik daar nou eens een goed onderbouwd antwoord op had
Vooral onzekerheid i.c.m dingen over jezelf willen verteleln en van jezelf laten zien.
BradgeTV is aandacht in de lollige manier, vreetfilmpjes, reviews van auto's, dat soort gekke zaken. Krijg ik ook meer negatieve comments dan positieve.
TheBradge is aandacht op de positieve manier, muziekcontent, mensen entertainen. Daar is't precies andersom.
Want omdat ik er voor kies om mij op een kanaal te profileren doormiddel van lollige filmpjes heb ik geen zelfrespect? Met de filmpjes die ik nu op BradgeTV upload valt het mee, ja die vreetfilmpjes valt wat over te zeggen, maar de rest.. Achquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waar is je zelfrespect dan eigenlijk? Of heb je dat ook opgevreten
Mja ik wil zeker wel afvallen. En ik laat mijn gezondheid zeker niet afhangen van de subscribers die mij als volgevreten hok zienquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan vraag je je toch af of je wel wilt afvallen? Want gezien je kickt op de aandacht weet je ook dat je meer clicks krijgt als je je levensstijl zo behoudt. Zijn er genoeg hoor op Youtube die schijt hebben aan hun gezondheid en zich voor de fame willen volvreten.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Straks weer een nieuw vreetfilmpje? #dtv
Bedoelde in het algemeen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]Nee, laatste vreetfilmpje is van 21 September als je doelt op de thuisbezorgd toestanden.
Anders wil ik wel koopmans maken en dat filmen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Straks weer een nieuw vreetfilmpje? #dtv
Pannenkoeken goede suggestie voor Braddie ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Anders wil ik wel koopmans maken en dat filmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |