quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 15:22 schreef Quotidien het volgende:[..]
Omdat je zwelgt in het narcisme en aandachtstrekkerij. Ik snap dat je die neiging hebt, hebben veel mensen, maar daar hoef je niet aan toe te geven.
Narcisme

Zoals ik al eerder aangaf, het is een combinatie van onzekerheid en mezelf willen profileren. Als je mij een narcist vind moet je even de betekenis opzoeken denk ik. Hier een lijstje. Volgens deze site ben je narcistisch als je er 5 hebt waar in je je herkent:
Kenmerken narcist:
Een overgewaardeerd gevoel van belangrijkheid. Je overdrijft je prestaties of je talent. Je verwacht behandeld te
worden alsof je boven alles en iedereen staat, ook al is hier geen daadwerkelijke aanleiding toe
"Nee, ik maak filmpjes op YouTube, zal nooit iets overdrijven, eerder naar beneden praten"
Fantasieėn over successen, macht, schoonheid, ideale liefde of genialiteit
"Denk dat iedereen wel eens fantaseert over een dikke auto voor de deur"
Een verheerlijkt zelfbeeld. Je ziet jezelf als erg speciaal. Je wilt alleen maar omgaan met andere speciale mensen, bijvoorbeeld erg rijke mensen of mensen met een andere hoge status
"Mijn zelfbeeld is zeer laag, en het interesseert me niet waar ik mee omga zolang je normaal doet"
Verslaafd aan aandacht. Je hebt een drang naar extreme bewondering. Je wilt constant en door iedereen geprezen en bewonderd worden. Je vindt het leuk wanneer anderen naar jou opkijken
"verslaafd aan aandacht zeker niet, maar het is wel fijn om positieve aandacht te krijgen als je iets doet waarvan mensen vinden dat je het goed kan"
Onredelijke verwachtingen naar anderen. Je verwacht dat anderen altijd meegaan in jouw wensen en verwachtingen
"Ook hier, zeker niet. Mensen mogen lekker hun eigen plan trekken en hun eigen ding doen"
Een gebrek aan empathie. Je kan je niet verplaatsen in anderen en erkent hun gevoelens niet
"Ik zou zeker empatischer mogen zijn van mezelf, maar sta altijd klaar voor anderen en bied een luisterend oor"
Je maakt misbruik van anderen om je doelen te bereiken
"Nee, als misbruik maken is vragen of mensen willen abonneren en filmpjes op internet gooien? Dan ja

"
Je bent vaak erg jaloers op anderen of denkt dat anderen jaloers zijn op jou
"Ik ben zeker jaloers op skills van anderen, maar mensen hebben geen enkele reden om jaloers op mij te zijn"
Je wordt dwingend of vrijheid beperkend ten opzichte van je partner of kind
"Is niet van toepassing"
Je gedraagt je hooghartig
"Absoluut niet, nogmaals, ik ben zo onzeker als de ziekte en als er een iemand een haat heeft aan arrogantie is het deze jongen

"
Dus, het is vooral onzekerheid, je hoeft mijn streams ook maar te kijken wil je dat zien man

Ik begin wel een klein beetje in mezelf te geloven als muzikant, anders word ik niet door jan en alleman gevraagd om dingen in te spelen en word ik niet gecomplimenteerd tijdens streams, maar vind mijzelf zeker geen geweldige muzikant, en aan mijn persoonlijkheid, hoewel die best oke is, schort daar ook wel e.e.a aan.