Nee, niet die.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke was het nog maar weer? Eem kieken hoe die eruit ziet.
Dat kloptquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Voelde een beetje aandachtshoerig door zo te vragen of er nog vragen waren.
Zullen wij een weddenschapje maken dat er WEL keyboards weggaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, niet die.
Heb besloten dat ik het even anders ga aanpakken met de toetsenEr gaat nu geen keyboard meer weg, komen alleen nog maar waanzinnige keyboards bij, Eerstvolgende op het lijstje is de Tyros.
Oké man, goed geregeld.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik mag tot een x bedrag per maand bijverdienen, dit geef ik al sinds mijn kanaal in aanmerking komt en ik mijn eerste betaling heb gehad aan. Tot nu toe nog niets hoeven inleveren, heb het nu erbij gekregen. Vanaf 300 euro word je "gekort" als in. Dan pak ik 300 euro YouTube + de rest uitkering, i.p.v nu is't "YouTube + uitkering"
Ik snap er niks meer van.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, niet die.
Heb besloten dat ik het even anders ga aanpakken met de toetsenEr gaat nu geen keyboard meer weg, komen alleen nog maar waanzinnige keyboards bij, Eerstvolgende op het lijstje is de Tyros.
Oke oke duidelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef DeBraad het volgende:
Voor de prijs van die ene die ik ei-gen-lijk wil. Kan ik ook een aantal wat oudere modellen kopen die te samen een heel stuk beter klinken en veel meer functies hebben. Én het staat een stuk mooier als m'n Jasper stands binnen zijn na de Tyros.
Nee. Die hele dure word volgend jaar door een nieuw model vervangen, dus ga ik nu niet in investeren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van.Dus niet die hele dure?
Ah oke nu begrijp ik het.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee. Die hele dure word volgend jaar door een nieuw model vervangen, dus ga ik nu niet in investeren.
Is gewoon zoals het uwv te werk gaat, je mag als je het keurig elke maand opgeeft een x bedrag per maand bijverdienen, kom je daar overheen dan word datgene wat je dus meer verdient gezien als loon, en word je uitkering gekort waardoor je samen uitkomt tot het bedrag wat je uitkering is.quote:
De 2 kleintjes die hier nu nog staan gaan inderdaad wel weg. Maar de ene professionele die hier nu staat die blijft, en dat is ook het startpunt voor m'n collectie van pro boards.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:14 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Zullen wij een weddenschapje maken dat er WEL keyboards weggaan?
Niet mijn ervaring met mensen die in de bijstand zitten, maar misschien is wajong anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is gewoon zoals het uwv te werk gaat, je mag als je het keurig elke maand opgeeft een x bedrag per maand bijverdienen, kom je daar overheen dan word datgene wat je dus meer verdient gezien als loon, en word je uitkering gekort waardoor je samen uitkomt tot het bedrag wat je uitkering is.
Heet jij DeBraad?quote:
Maar wel met spek en stroop toch?quote:
Je kan gewoon bij de supermarkt nieuwe kopen he.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Aardappeltjes met wat spinazie denk ik. Heb geen vlees meer, dus even een paar dagen zonder
Jazeker!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Maar wel met spek en stroop toch?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij de supermarkt nieuwe kopen he.
Ik ga niet naar de supermarkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |