Dat denk ik wel ja. Maar als je verslaafd bent aan frisdrank ga je ook niet a la minute 7 dagen per week aan het water. You get the ideaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die 20 minuten is toch het absolute minimum?
Iemand moet deze even inkoppen, ik offer me wel op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Maar als je verslaafd bent aan frisdrank ga je ook niet a la minute 7 dagen per week aan het water. You get the idea
Wat houdt dat in dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
NeeMet een vrij grote keyboardyoutuber.
Maar hij komt toch niet van 0 beweging? Dit geeft hij zelf aan:quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Maar als je verslaafd bent aan frisdrank ga je ook niet a la minute 7 dagen per week aan het water. You get the idea
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als ik niet stream, kook of slaap ben ik meestal in beweging.
geregistreerd op: zondag 12 juli 2020 @ 20:56quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Maar hij komt toch niet van 0 beweging? Dit geeft hij zelf aan:
[..]
Hij telt eten ook als beweging.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Maar hij komt toch niet van 0 beweging? Dit geeft hij zelf aan:
[..]
Ik zat al op Fok! toen jij nog met blokken speelde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Flikker op! Je mocht willen dat je mijn kloon wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:22 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik zat al op Fok! toen jij nog met blokken speelde.![]()
Ik ben namelijk de minder irritante kloon van @:Starhopper
Zo lang al op FOK! en dan nog zo positief gestemd over Braddie is wel indrukwekkendquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:22 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik zat al op Fok! toen jij nog met blokken speelde.![]()
Ik ben namelijk de minder irritante kloon van @:Starhopper
Dit kan niet, Braad in dat filmpje dat je ging koken met Petjesmeneer zag ik pas hoe vreselijk dik je bent. En mij kan het niet schelen hoor, je bent super vermakelijk zo maar je hebt serieus Morbide Obesitas als je nu niks doet zit je vanaf je 50e elke week in het ziekenhuis en misschien zelfs eerder.quote:
Die Belgische gothic?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee is een gewone vriendin, hebben sindskort weer contact.
Of je bent bijna 2x kleiner als je zou moeten zijn i.v.m. je gewichtquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt op basis van gewicht/formaat. Ik ben bijna 2x zo zwaar als ik zou mogen zijn i.v.m lengte.
Die zijn allemaal vervangen door grammetjes vetquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:31 schreef Quotidien het volgende:
@:debraad heb je nou geen grammetje gene in je lijf zitten na al die topics met maar een onderwerp: jezelf ?
?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
@:Braddilicious: heb je nog wel eens contact met die Grada MILF?
Dat houdt in dat ik in mijn filmpjes moet verwijzen naar de links in mijn beschrijving. Dit zijn links naar zijn blogs en cursussen en daar krijg ik dan een vast bedrag per maand voor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat houdt dat in dan?
Inb4 wazig verhaal.
Ja, zou eigenlijk 2,40 moeten zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Of je bent bijna 2x kleiner als je zou moeten zijn i.v.m. je gewicht
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:31 schreef Quotidien het volgende:
@:debraad heb je nou geen grammetje gene in je lijf zitten na al die topics met maar een onderwerp: jezelf ?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die zijn allemaal vervangen door grammetjes vet
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
@:Braddilicious: heb je nog wel eens contact met die Grada MILF?
Kun je niet een paar groeischijven overnemen van een kind met een te steile groeicurve?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, zou eigenlijk 2,40 moeten zijn
Dit is braddie niet maar een nepkloonquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:31 schreef Quotidien het volgende:
Vraag hoe veel vakjes er in z'n auto zitten ter bevestigingquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:47 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dit is braddie niet maar een nepkloon
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Vraag hoe veel vakjes er in z'n auto zitten ter bevestiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |