Misschien is hij wel lekker aan het wandelen en goed eten deze week, wij zien ook niet allesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:29 schreef Fok-it het volgende:
Wel oprecht sneu om te lezen dat je moeder er zo geraakt door wordt. Dat zou toch voldoende motivatie moeten zijn zou je zeggen.
Laten we het hopen, we doen het al jaren, maar laten we het blijven hopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:36 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Misschien is hij wel lekker aan het wandelen en goed eten deze week, wij zien ook niet alles
Ik ben niet zo’n fan van Maroon 5, maar vind het wel leuk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:10 schreef DeBraad het volgende:
Zwemmen ben ik niet zo'n fan van, vanwege duidelijke redenen. Maar vind het altijd wel leuk
Beweeg jij ook als Mick?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:44 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ben niet zo’n fan van Maroon 5, maar vind het wel leuk.
Ik ben niet zo'n fan van bavve, maar vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:44 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ben niet zo’n fan van Maroon 5, maar vind het wel leuk.
Ik zat laatst in het vliegtuig naar Schiphol, vliegt de piloot door naar Reykjavik omdat hij nog kerosine over had!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Blijkbaar is een auto met volle tank onweerstaanbaar en ga je dan meer rijden. Ik gok dat ik nog voor zo'n 500 km aan benzine in de Peug heb zitten dus ik moet nu naar Frankrijk, doei!
Waarom zat jij in het vliegtuig naar Schiphol?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:57 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik zat laatst in het vliegtuig naar Schiphol, vliegt de piloot door naar Reykjavik omdat hij nog kerosine over had!
Oh maar dat IS ook voldoende motivatie. Vandaag 2x20 minuten gewandeld. Eten is natuurlijk nog wel lastig, maar er is in elk geval weer beweging, en dat was er tot voor kort echt een heel stuk minderquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:29 schreef Fok-it het volgende:
Wel oprecht sneu om te lezen dat je moeder er zo geraakt door wordt. Dat zou toch voldoende motivatie moeten zijn zou je zeggen.
Vind 40 minuten best lang al wel. Je moet niet meteen heel veel willen doen. 20 minuten per dag beweging is dagelijks aanbevolen he, aan gezonde mensenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh maar dat IS ook voldoende motivatie. Vandaag 2x20 minuten gewandeld. Eten is natuurlijk nog wel lastig, maar er is in elk geval weer beweging, en dat was er tot voor kort echt een heel stuk minder
Benzine en chipkaartsaldo waren beide op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:00 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waarom zat jij in het vliegtuig naar Schiphol?
Deze luchthaven is prima bereikbaar met de auto en per trein.
Oh het was niet achter elkaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind 40 minuten best lang al wel. Je moet niet meteen heel veel willen doen. 20 minuten per dag beweging is dagelijks aanbevolen he, aan gezonde mensenDus 40 minuten is gewoon best veel. Zou het bij 20 minuutjes houden.
Normale vriendin of had je een date?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh het was niet achter elkaarRond 3 uur met een vriendin een stukje, en om kwart over 4 met m'n moeder, dus viel wel mee, en we stapte nou niet echt heel erg door
Lang?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind 40 minuten best lang al wel. Je moet niet meteen heel veel willen doen. 20 minuten per dag beweging is dagelijks aanbevolen he, aan gezonde mensenDus 40 minuten is gewoon best veel. Zou het bij 20 minuutjes houden.
Denk dat hij bedoelt op basis van gewicht/formaat. Ik ben bijna 2x zo zwaar als ik zou mogen zijn i.v.m lengte.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:30 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Lang?
Ik doe dagelijks een fietstocht van een anderhalf uur. Stelt niks voor.
Nee is een gewone vriendin, hebben sindskort weer contact.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:29 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Normale vriendin of had je een date?
Lang voor hem? Lijkt me echt vrij duidelijk voor iedereen die hem wat langer dan vandaag kentquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:30 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Lang?
Ik doe dagelijks een fietstocht van een anderhalf uur. Stelt niks voor.
Die 20 minuten is toch het absolute minimum?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat voor de een niks voorstelt is voor de ander wel een te ambitieus doel om mee te beginnen en dan werkt het alleen maar afschrikwekkend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang voor hem? Lijkt me echt vrij duidelijk voor iedereen die hem wat langer dan vandaag kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |