Ben 105 kg man lulquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij @:Solotovski opeet begint zijn dieet goed in ieder geval. Junkies zijn meestal vel over been
quote:
Krijg je als je stopt met bepaalde drugs hequote:
Start naar dieet nr 3958593quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee. Ik ga gezonder eten, ga een paar keer per week met m'n moeder aan de wandel, en ik ga zelf elke dag wandelen, dan gaan er hopelijk vast wel wat kilo's af als ik het s'nachts eten kan beperken tot nietEn als het beginnetje gemaakt is kijk ik wel naar een fatsoenlijk dieet
Het gaat om het kokenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken naar hoe Braddie gezond eet. En ik denk eerlijkheidshalve een hoop FOK!-kers niet met mij
Zeg in mn face danquote:
Als je 1.70 kleine midget bent wel ja. Tegen de 2 meter valt het allemaal goed meequote:
Ik trap je wel vooruit vriendquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee. Ik ga gezonder eten, ga een paar keer per week met m'n moeder DJMO aan de wandel, en ik ga zelf elke dag wandelen, dan gaan er hopelijk vast wel wat kilo's af als ik het s'nachts eten kan beperken tot nietEn als het beginnetje gemaakt is kijk ik wel naar een fatsoenlijk dieet
Bonenschotelgenotquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:25 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het gaat om het koken
Als ik iemand wil zien eten kijk ik wel Ad Looij
Een lichte hartaanvalquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij zei dat hij vorig jaar een lichte hartaanval kreeg maar toen de ambulance kwam mocht hij gelukkig met schrik weer achter de pc zitten
@DeBraad Er zijn al minimaal twee mensen die dit mogelijk willen maken.quote:
Hij is de airfryer in de schuur aan het zetten. Kan even duren voor hij reageert. Moet eerst een verlengsnoer halen bij de praxis.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:52 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
@:DeBraad Er zijn al minimaal twee mensen die dit mogelijk willen maken.
Gaan we het doen of niet?
HelloBradge
Holy fuck wat een kanaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:01 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCiPvWYVzxPL1FOQJ-raVLdQ
De vorige 450 pogingen zijn mislukt, waarom zou het nu wel goed gaan zonder professionele begeleiding?
quote:
Ben geen 1.70 ofzo laat mequote:
Tips werken niet bij de braad, we hebben er weer 5 topics opzitten en het oude riedeltje speelt zich weer af.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:06 schreef StraightEdge het volgende:
Waarom zoek je geen hulp?
Waarom ga je niet langs de huisarts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |