Rij wel naar mijn moederquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Shit, dat gaat een maand lang crackers eten worden
Nee, dat is het nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach wel nee man, ik ben 29, geen 40, tuurlijk ga ik actie ondernemen, maar dit is wel erg overdreven
Ai ik zou dat ding direct wegdoen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oei ik had vandaag echt een parkeerboete, 34 eurootjes
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:50 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Wat als we regelen dat jij een Hello Fresh doos krijgt, ga je daar dan dagelijks over vloggen?
Zie het als een sponsordeal. Gratis eten in ruil voor contentHet kan zelfs als je niet wilt kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.uitgekookt.nl
Maar hij wilt het niet, snap dat dan“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja dat wandelen is ook gewoon een grote grap. Dat weet iedereen behalve braddiequote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja wat dan hij is gisteren wezen wandelen joh
Wel overwogen maar ik heb dus een auto nodig voorquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:52 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ai ik zou dat ding direct wegdoen.
quote:
Braddie weet het diep van binnen zelf ook welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja dat wandelen is ook gewoon een grote grap. Dat weet iedereen behalve braddie
weet je zeker dat je moeder dat wel wilquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:53 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wel overwogen maar ik heb dus een auto nodig voor
[..]
Houd je bek over mijn moederquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
weet je zeker dat je moeder dat wel wil
Stiekem nog 1 keer in de schuur de Airfryer aanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:57 schreef Leonos het volgende:
Duurt natuurlijk 30 minuten voordat Braad naar de schuur en terug gewaggelt is.
door al dat onkruid worstelen is ook een hele klusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:57 schreef Leonos het volgende:
Duurt natuurlijk 30 minuten voordat Braad naar de schuur en terug gewaggelt is.
Niks mis met zulke nudges als ze effectief zijn en ze voorwaarden scheppen voor nieuwe gewoonten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik zie een verband tussen het verstoppen van de airfryer zodat je hem niet gebruikt en het niet voltanken van de Clio zodat je minder veel gaat rijden. In beide gevallen is het een middel om langs de werkelijke oorzaak, een kennelijk gebrek aan zelfbeheersing, heen te werken.
Maar dan moet je wel in staat zijn om patronen te doorbrekenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Niks mis met zulke nudges als ze effectief zijn en ze voorwaarden scheppen voor nieuwe gewoonten.
Zelf heb ik bijvoorbeeld ook geen auto terwijl ik dat eerst wel gewend was. Gevolg? je wordt creatief met dingen op de fiets vervoeren en bij eventuele uitjes is de bereikbaarheid met het OV een criterium. Met een auto voor de deur had ik überhaupt nooit nagedacht over een kerstboom gaan halen op de fiets bijvoorbeeld, terwijl dat nu een traditie is. Dus ondanks dat het niet de bedoeling was heeft het geen auto voor de deur hebben toch geleid tot een andere soort mindset.
Als gewoontedier, wat wij mensen nu eenmaal zijn, is het fijn om op zo'n manier onbewust nieuwe gewoonten te kunnen inslijten in plaats van moeten vechten tegen het terugvallen in je oude gewoonten.
ov*quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Niks mis met zulke nudges als ze effectief zijn en ze voorwaarden scheppen voor nieuwe gewoonten.
Zelf heb ik bijvoorbeeld ook geen auto terwijl ik dat eerst wel gewend was. Gevolg? je wordt creatief met dingen op de fiets vervoeren en bij eventuele uitjes is de bereikbaarheid met het OV een criterium. Met een auto voor de deur had ik überhaupt nooit nagedacht over een kerstboom gaan halen op de fiets bijvoorbeeld, terwijl dat nu een traditie is. Dus ondanks dat het niet de bedoeling was heeft het geen auto voor de deur hebben toch geleid tot een andere soort mindset.
Als gewoontedier, wat wij mensen nu eenmaal zijn, is het fijn om op zo'n manier onbewust nieuwe gewoonten te kunnen inslijten in plaats van moeten vechten tegen het terugvallen in je oude gewoonten.
Sorry ik pas me al heel snel aan aan wat de norm is. Alleen bij hbo en cv laat ik me niet verleiden.quote:
Op zich is er niet per se veel voor nodig. Braddie heeft bijvoorbeeld al vele keren laten zien dat hij in staat is zijn auto de deur uit te doen. Alleen vervolgens langere tijd geen nieuwe aanschaffen is tot nu toe nog niet gelukt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel in staat zijn om patronen te doorbreken
Ja, dat is dus geen patroon doorbreken. Dat is beginnen maar niet afmaken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Op zich is er niet per se veel voor nodig. Braddie heeft bijvoorbeeld al vele keren laten zien dat hij in staat is zijn auto de deur uit te doen. Alleen vervolgens langere tijd geen nieuwe aanschaffen is tot nu toch niet gelukt.
Klopt, want hij doet dat gewoon omdat hij ze sat is. Maar er is qua executieve functies niet iets nodig wat Braddie niet in huis heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is dus geen patroon doorbreken. Dat is beginnen maar niet afmaken.
Ik zou niet kijken naar hoe Braddie gezond eet. En ik denk eerlijkheidshalve een hoop FOK!-kers niet met mijquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het voorstel is een sponsordeal. Gratis eten in ruil voor content.
Oftewel werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |