Heb ik nietquote:
Dit is zo surrealistisch dat het bijna niet te geloven is dat het echt isquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Begrijp ik hieruit dat de airfryer terug in gebruik is genomen, of is dit eerder opgenomen?
wat doe je?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vind je het niet erg dat je 29 bent en alleen in pingelen terwijl je keyboard 80% van het werk doet bekwaam bent?
en ik tel tegenwoordig kolken, nog 3 maanden dagelijks doen en dan kom ik aan hetzelfde getal als je gewicht
wowquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Begrijp ik hieruit dat de airfryer terug in gebruik is genomen, of is dit eerder opgenomen?
Ach laat gaan, ik weet beter. Het gaat ook gewoon lukken als ik dagelijks goed ga wandelen en rond de 2k kcal ga zitten, en of ik nou 1300 kcal met m'n lunch/avondeten en dan s'nachts 700 maakt dan ook geen fuck uit als ik maar niet als de luie Bradge die ik was op m'n reet blijf zitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:43 schreef IkEetSlakken het volgende:
Zeiken over afvalpogingen die in het verleden mislukt zijn is natuurlijk wel erg laag... Verplaats je er zelf eens in. Als je zelf 60 kg wilt afvallen en er wordt alleen maar gezegd dat je het niet gaat lukken, dan begin je bij voorbaat al met een kut gevoel aan het afvallen. Braddie heeft gelijk, als hij dagelijks 3 kwartier gaat wandelen en rond de 2000 calorieën zou zitten, dan moeten er wel kilo's af gaan. Braddie, laat gewoon zien dat je het kunt. Hou t eerst eens een week of 2 vol en kijk dan eens wat het resultaat is. Prove them wrong!
Is het opbergen van de airfryer nog gelukt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:28 schreef DeBraat het volgende:
Filmpje is vandaag opgenomen, na m'n avondeten 2 broodjes bapao gegeten. Ik dacht dat ik geen vlees meer had maar zag deze achter in de kast liggen. Dus gefilmd, opgewarmd, opgegeten, is de laatste video met de airfryer, en het laatste uberhaupt met de airfyer tenzij er wat speciaals gebeurd.
Uiteraardquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is het opbergen van de airfryer nog gelukt?
@DeBraatquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:52 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
@:DeBraad Er zijn al minimaal twee mensen die dit mogelijk willen maken.
Gaan we het doen of niet?
HelloBradge
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 01:26 schreef Quotidien het volgende:
Wat staat er voor vannacht nog op het menu?
Omg een katquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Jezusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |