Heb ik nietquote:
Dit is zo surrealistisch dat het bijna niet te geloven is dat het echt isquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Begrijp ik hieruit dat de airfryer terug in gebruik is genomen, of is dit eerder opgenomen?
wat doe je?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vind je het niet erg dat je 29 bent en alleen in pingelen terwijl je keyboard 80% van het werk doet bekwaam bent?
en ik tel tegenwoordig kolken, nog 3 maanden dagelijks doen en dan kom ik aan hetzelfde getal als je gewicht
wowquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Begrijp ik hieruit dat de airfryer terug in gebruik is genomen, of is dit eerder opgenomen?
Ach laat gaan, ik weet beter. Het gaat ook gewoon lukken als ik dagelijks goed ga wandelen en rond de 2k kcal ga zitten, en of ik nou 1300 kcal met m'n lunch/avondeten en dan s'nachts 700 maakt dan ook geen fuck uit als ik maar niet als de luie Bradge die ik was op m'n reet blijf zitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:43 schreef IkEetSlakken het volgende:
Zeiken over afvalpogingen die in het verleden mislukt zijn is natuurlijk wel erg laag... Verplaats je er zelf eens in. Als je zelf 60 kg wilt afvallen en er wordt alleen maar gezegd dat je het niet gaat lukken, dan begin je bij voorbaat al met een kut gevoel aan het afvallen. Braddie heeft gelijk, als hij dagelijks 3 kwartier gaat wandelen en rond de 2000 calorieën zou zitten, dan moeten er wel kilo's af gaan. Braddie, laat gewoon zien dat je het kunt. Hou t eerst eens een week of 2 vol en kijk dan eens wat het resultaat is. Prove them wrong!
Is het opbergen van de airfryer nog gelukt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:28 schreef DeBraat het volgende:
Filmpje is vandaag opgenomen, na m'n avondeten 2 broodjes bapao gegeten. Ik dacht dat ik geen vlees meer had maar zag deze achter in de kast liggen. Dus gefilmd, opgewarmd, opgegeten, is de laatste video met de airfryer, en het laatste uberhaupt met de airfyer tenzij er wat speciaals gebeurd.
Uiteraardquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is het opbergen van de airfryer nog gelukt?
@DeBraatquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:52 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
@:DeBraad Er zijn al minimaal twee mensen die dit mogelijk willen maken.
Gaan we het doen of niet?
HelloBradge
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 01:26 schreef Quotidien het volgende:
Wat staat er voor vannacht nog op het menu?
Omg een katquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Jezusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Lijkt me best lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Roos denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:12 schreef Leonos het volgende:
@:DeBraat, zit ook allemaal vreten in je haar man, check dat ff voordat je een video opneemt
En maak je vloer schoon.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh die is van 1,5 week geledenKomt voorlopig niets nieuws op BradgeTV
En ik had nog gelijk ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:11 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Yes, morgen is er dus nieuwe content.
geen zorgen, dit weekend is weer zijn wekelijkse grondige schoonmaakbeurtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:12 schreef Leonos het volgende:
@:DeBraat, zit ook allemaal vreten in je haar man, check dat ff voordat je een video opneemt
En maak je vloer schoon.
Da's zn avondetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Is dat je eigen kat of een oppaskat?
Ik gok kat van de buren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Is dat je eigen kat of een oppaskat?
Waarom moet dit er nou weer achter?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:28 schreef DeBraat het volgende:
Filmpje is vandaag opgenomen, na m'n avondeten 2 broodjes bapao gegeten. Ik dacht dat ik geen vlees meer had maar zag deze achter in de kast liggen. Dus gefilmd, opgewarmd, opgegeten, is de laatste video met de airfryer, en het laatste uberhaupt met de airfyer tenzij er wat speciaals gebeurd.
Bewijs geleverd, TS is de echte Braad nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
Nou, ik ga de airfryer naar de schuur brengen
Iedere dag is speciaal!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:51 schreef bamibij het volgende:
Airfryer voorverwarmen
Laatste keer airfryer 'tenzij er wat speciaals is'
Zijn volgende YouTube-kanaal zou Groundbradge Day moeten hetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Iedere dag is speciaal!
Iedere dag is airfryen!
Iedere dag is een nieuwe vlog!
Iedere dag is een dag van afvallen
Iedere dag is even wandelen
Iedere dag is aankondigen dat het vanaf nu ECHT anders gaat
Iedere dag is een F5 op FOK!
Iedere dag is ... Liefde voor Braad
Zo stop ik ook met roken, werkt nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:51 schreef bamibij het volgende:
Airfryer voorverwarmen
Laatste keer airfryer 'tenzij er wat speciaals is'
Prima vraag dit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:06 schreef StraightEdge het volgende:
Waarom zoek je geen hulp?
Waarom ga je niet langs de huisarts?
Is van de overbuurman, komt af en toe binnen gewandeld en dan krijgt 'ie een bakje waterquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Daar heeft ie een kad voor toch?
Gaat ook niet meer gebeuren, het is op en het blijft op.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:55 schreef Bluedisplay het volgende:
Niks mis met de restjes even opmaken
Alleen nu niet opnieuw in huis halen
Als het op een normale manier kan, en er word een leuke discussie gevoerd en goede vragen gesteld hartstikke leukquote:
Hij negeert de prima vragen en dit weekend staat de Airfryer alweer op het aanrecht.quote:
Ik ga niet naar de huisarts omdat ik daar geen behoefte aan heb, en datzelfde geld ook voor de hulp. Ja het is slim en beter voor me om het wel te doen, maar ben koppig.quote:
Dus je wilt graag afvallen, maar de beste professionele hulp die je kan krijgen om dat te bereiken sla je af. Je snapt toch zelf ook wel hoe tegenstrijdig dat klinkt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:58 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de huisarts omdat ik daar geen behoefte aan heb, en datzelfde geld ook voor de hulp. Ja het is slim en beter voor me om het wel te doen, maar ben koppig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |