Zal de laatste zijn die toegeeft dat het een normale manier van denken is jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je wilt graag afvallen, maar de beste professionele hulp die je kan krijgen om dat te bereiken sla je af. Je snapt toch zelf ook wel hoe tegenstrijdig dat klinkt?
En naast koppig ben je binnenkort ook dood.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:58 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de huisarts omdat ik daar geen behoefte aan heb, en datzelfde geld ook voor de hulp. Ja het is slim en beter voor me om het wel te doen, maar ben koppig.
Weet jij hoe je 112 moet bellen? Heb je dat als speed dial staan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:58 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de huisarts omdat ik daar geen behoefte aan heb, en datzelfde geld ook voor de hulp. Ja het is slim en beter voor me om het wel te doen, maar ben koppig.
Tja, je leeft maar 1 keer. Dat koppigheid de reden is dat dat vroegtijdig ophoudt zou ik zelf niet willen maar oke.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:03 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zal de laatste zijn die toegeeft dat het een normale manier van denken is jaMaar ben daar nou eenmaal erg koppig in, ik wil het nog 1x zelf proberen.
krijg net een berichtje van vaas montenegro, hij vraagt of je de definitie van insanity weetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:03 schreef DeBraat het volgende:
[..]
ik wil het nog 1x zelf proberen.
Vaasquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
krijg net een berichtje van vaas montenegro, hij vraagt of je de definitie van insanity weet
Wat chanantquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:18 schreef How het volgende:
Deze kreeg ik net als aanbevolen video te zien. Is dat kanaal ook van jou, Braddie?
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:18 schreef How het volgende:
Deze kreeg ik net als aanbevolen video te zien. Is dat kanaal ook van jou, Braddie?
Cognitieve dissonantie op zijn bestquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:58 schreef DeBraat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:18 schreef How het volgende:
Wellicht handig dat ie zo'n alarmknop in de buurt heeft, dat hij die direct kan indrukken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:08 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Weet jij hoe je 112 moet bellen? Heb je dat als speed dial staan?
Dat is inderdaad een beetje overdreven. Het is wel zo dat hij nu, qua leeftijd, lichamelijk gezien op zijn hoogtepunt is. Als de aftakeling de komende jaren toeslaat, zal dat bij hem keihard gaan en met steeds meer kwaaltjes. Dat zou hij toch uit alle macht moeten voorkomen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:45 schreef Bluedisplay het volgende:
Jullie doen net of hij elk moment kan overlijden
Beetje overdreven lijkt me
Komt vast wel goed nu, hij is begonnen met beweging en gezonder etenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:50 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje overdreven. Het is wel zo dat hij nu, qua leeftijd, lichamelijk gezien op zijn hoogtepunt is. Als de aftakeling de komende jaren toeslaat, zal dat bij hem keihard gaan en met steeds meer kwaaltjes. Dat zou hij toch uit alle macht moeten voorkomen?
Waarom zouden we er nu vanuit moeten gaan dat het nu wel goed komt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:53 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Komt vast wel goed nu, hij is begonnen met beweging en gezonder eten
van wat wij weten was zijn laatste maaltijd 2 broodjes bapao, als dat gezond is ga ik meteen inslaanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:53 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Komt vast wel goed nu, hij is begonnen met beweging en gezonder eten
Ik denk dat zijn moeder hem nu echt heeft laten beseffen dat het roer om moetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zouden we er nu vanuit moeten gaan dat het nu wel goed komt?
Tja dat lag kennelijk nog in de koelkast. Moet dan alles maar in de prullenbak?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
van wat wij weten was zijn laatste maaltijd 2 broodjes bapao, als dat gezond is ga ik meteen inslaan
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:18 schreef How het volgende:
in de too good to go vlogs had hij geen problemen met alle gezonde dingen weg te geven dus hier was vast ook een liefhebber voorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Tja dat lag kennelijk nog in de koelkast. Moet dan alles maar in de prullenbak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |