haha jij kent de braad niet zo lang.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:53 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Komt vast wel goed nu, hij is begonnen met beweging en gezonder eten
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jawel, ben weer elke dag aan de wandel na een gesprek met m'n moeder. Maar supermarkten en dergelijke kom ik niet.
Wat Vliegbaard zegt, verleidingen, dat is 1. Corona, dat is 2. Maar ook vooral omdat ik niet hou van drukte en snel het gevoel heb dat ik in de weg sta of aangekeken word. Dus ik doe online boodschappen.quote:
Het proberen is dan wel dat je op een bepaald moment echt helemaal nergens meer komt. Nou is dat in deze tijd sowieso al niet makkelijk maar vanuit de luie stoel alles bestellen schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wat Vliegbaard zegt, verleidingen, dat is 1. Corona, dat is 2. Maar ook vooral omdat ik niet hou van drukte en snel het gevoel heb dat ik in de weg sta of aangekeken word. Dus ik doe online boodschappen.
Oh ik kom nog wel gewoon op plekken hoor, ik onderneem nog genoeg dingen en zorg er wel voor dat ik niet in een compleet sociaal isolement val. Maar boodschappen doen en winkelen in het algemeen vind ik niet fijn, muziekwinkels daargelaten, maar zelfs daar ga ik liever niet alleen heen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het proberen is dan wel dat je op een bepaald moment echt helemaal nergens meer komt. Nou is dat in deze tijd sowieso al niet makkelijk maar vanuit de luie stoel alles bestellen schiet ook niet op.
Daarnaast als je af wil vallen zul je sowieso al extra actief moeten zijn en iets meer dan 20 minuutjes per dag wandelen. Stevig doorlopen voor 60 minuten en je valt echt af. 20 minuten wandelen is met geluk genoeg of je calorieën te verbranden maar zeker in deze tijd waarin je vrij weinig mag is het gewoon echt te weinig.
Mijn favoriete groente is spinazie, heerlijkquote:
dus vandaag en morgen doe je niks? lekker pikquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zondag gaan we weer lopen, dan worden het er 30.
Kan ie zelf niet meer bijhoudenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:55 schreef okselzweet het volgende:
Waarom kom je nog op genoeg plekken en onderneem je nog genoeg, maar zei je een tijdje terug dat je niet ging wandelen ivm kans op besmetting?
Hoeveel leugens heb je al verteld in dit topic?
Hebben jullie nog steeds niet door de @DeBraat en @DeBraad niet de echte bradge is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan ie zelf niet meer bijhouden
Zo waar ditquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:41 schreef How het volgende:
Topic bijna vol. Straks weer het bewijs dat Braddie dit topic 24/7 aan het F5'en is als hij snel de laatste posts pakt en een nieuw deel opent. Maar een aandachtshoer is hij niet.
Natuurlijk is hij dat wel, moet toch ergens aandacht vandaan halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:04 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Hebben jullie nog steeds niet door de @:debraat en @:debraad niet de echte bradge is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |