Hou dat niet bij, maar heb 25 minuten gewandeld met m'n moeder.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:35 schreef okselzweet het volgende:
Hoeveel stappen heb je vandaag gezet? @:DeBraad
Vetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Vanmiddag besteltEindelijk een Telecaster
Gaaf ding ja, maar beperkt budget hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja man, maar beter zoiets![]()
[ afbeelding ]
Kan je beetje spelen dan? Zie je alleen maar pingelen om die rammelbakkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gaaf ding ja, maar beperkt budget heWilde al super lang een Telecaster, en zag deze een week geleden aangekondigd worden door Thomann en was meteen verliefd
Ben geen fantastische gitarist, maar ik red me wel aardig:quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je beetje spelen dan? Zie je alleen maar pingelen om die rammelbakken
27ste keer is scheepsrechtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zouden we er nu vanuit moeten gaan dat het nu wel goed komt?
tering, tyfus, knakworst, kut, heb een kleine 40 minuten terug een check-up gehad, en heb blijkbaar zonder dat ik het door heb gehad een hele lichte hartaanval gehad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En naast koppig ben je binnenkort ook dood.
Maarja, moet jij weten
wut?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
tering, tyfus, knakworst, kut, heb een kleine 40 minuten terug een check-up gehad, en heb blijkbaar zonder dat ik het door heb gehad een hele lichte hartaanval gehad.
Merkte gisteren al wel wat last van m'n bicep links, maar dacht er niet echt iets bij behalve misschien verkeerd gelegen en daardoor overbelast of zo, maar straalde een uur terug door naar m'n rechterkant, hele rechter bovenkant begon te tintelen en zwaar te voelen, en daarna zakte ik haast in elkaar van de pijn in m'n rug. 112 gebeld, gezegd dat ik een ambulance nodig heb omdat ik het niet vertrouw, werd mij gevraagd of ik mee wilde naar het ziekenhuis voor een check-up, wilde ik niet (pussy, ik weet) maar ik werd daar aan de apparatuur gelegd en daar kwam uit dat ik een lichte hartaanval heb gehad.
Had ze verteld over dat ik naar de sportschool ben geweest, tijd heel veel ben afgevallen maar alles weer aankwam en ik niet geloofde dat dit mij nu overkwam... Mij is aangeraden om in elk geval iedere dag minstens 20 minuten te wandelen binnen mijn kunnen, binnen de grenzen blijven van wat voor mij goed voelt en over 6 weken langs komen in't ziekenhuis voor een check-up. Bloeddruk is gemeten, die was 150/95 dus dat was behoorlijk hoog.. Maar goed, hetgeen wat hier dus is geroepen, overlijden binnen 5 jaar etc zou dus inderdaad realiteit kłnnen worden als ik niet heel snel ga veranderen..
Een oude quote van braddiequote:
Is dit uit Bradley's memoires?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
tering, tyfus, knakworst, kut, heb een kleine 40 minuten terug een check-up gehad, en heb blijkbaar zonder dat ik het door heb gehad een hele lichte hartaanval gehad.
Merkte gisteren al wel wat last van m'n bicep links, maar dacht er niet echt iets bij behalve misschien verkeerd gelegen en daardoor overbelast of zo, maar straalde een uur terug door naar m'n rechterkant, hele rechter bovenkant begon te tintelen en zwaar te voelen, en daarna zakte ik haast in elkaar van de pijn in m'n rug. 112 gebeld, gezegd dat ik een ambulance nodig heb omdat ik het niet vertrouw, werd mij gevraagd of ik mee wilde naar het ziekenhuis voor een check-up, wilde ik niet (pussy, ik weet) maar ik werd daar aan de apparatuur gelegd en daar kwam uit dat ik een lichte hartaanval heb gehad.
Had ze verteld over dat ik naar de sportschool ben geweest, tijd heel veel ben afgevallen maar alles weer aankwam en ik niet geloofde dat dit mij nu overkwam... Mij is aangeraden om in elk geval iedere dag minstens 20 minuten te wandelen binnen mijn kunnen, binnen de grenzen blijven van wat voor mij goed voelt en over 6 weken langs komen in't ziekenhuis voor een check-up. Bloeddruk is gemeten, die was 150/95 dus dat was behoorlijk hoog.. Maar goed, hetgeen wat hier dus is geroepen, overlijden binnen 5 jaar etc zou dus inderdaad realiteit kłnnen worden als ik niet heel snel ga veranderen..
Zoeken gaat primaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:09 schreef StraightEdge het volgende:
@:debraad hoe gaat het met werk zoeken?
Dus een lichte hartaanval was nog acceptabel, maar opgezwollen voeten waren pas een wake-up-call? Bijzonder...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:31 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Dus een lichte hartaanval was nog acceptabel, maar opgezwollen voeten waren pas een wake-up-call? Bijzonder...
En het vinden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IS DIT SERIEUS EEN VRAAG DIE JE MOET STELLEN GAST?????quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef pferdfahrer het volgende:
Wanneer voor laatst geneukt BradleyGOD?
Admiraalquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:39 schreef okselzweet het volgende:
@:DeBraad wat is je favoriete thuisbezorgd restaurant?
Tijdje terugquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef pferdfahrer het volgende:
Wanneer voor laatst geneukt BradleyGOD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |