Dus je hebt er nu voor gezorgd dat iemand die voor 6 euro per uur rondrijdt op het matje moet komen vlak voor het weekendquote:
Moet ie z'n werk maar doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je hebt er nu voor gezorgd dat iemand die voor 6 euro per uur rondrijdt op het matje moet komen vlak voor het weekend
Ik hoop dat je erg trots op jezelf bent @:scrummie
Tenzij ze mijn pakketje verneukt in de voortuin gooien ga ik niet zeiken op die lui.quote:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt zeer teleurgesteld in Scummie
Scummie lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt zeer teleurgesteld in Scummie
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tenzij ze mijn pakketje verneukt in de voortuin gooien ga ik niet zeiken op die lui.
Die rijden over het algemeen compleet onrealistische tijdsschema's af en worden flink uitgeknepen door ome PostNL. Ultiem teringbedrijf.
Mensen die hier geen compassie voor hebben en dan meteen verhaal gaan halen hebben verder geen enkel zinvol iets in hun leven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tenzij ze mijn pakketje verneukt in de voortuin gooien ga ik niet zeiken op die lui.
Die rijden over het algemeen compleet onrealistische tijdsschema's af en worden flink uitgeknepen door ome PostNL. Ultiem teringbedrijf.
beetje corona spray is nog beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
In het vervolg haalt die bezorger de pakketjes voor Scrummie door de bilnaad eer hij ze overhandigt
Als WLM iets besteld heeft, dan moet Mohammed Atta maar lekker bezorgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je hebt er nu voor gezorgd dat iemand die voor 6 euro per uur rondrijdt op het matje moet komen vlak voor het weekend
Ik hoop dat je erg trots op jezelf bent @:scrummie
Schreeuw even een paar keer heel hard en laat het van je afglijden. Het is bijna weekend!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds erg teleurgesteld in Scrummie.
Had dit niet van hem verwacht
Precies jij bent tenminste consequent een kutuser.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scrummie was vroeger heel aardig, nu veel gezeik
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies jij bent tenminste consequent een kutuser.
AttaGod. Leeft nog gewoonquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als WLM iets besteld heeft, dan moet Mohammed Atta maar lekker bezorgen.
Dit was een goedmakertje. @:scrummie
Jij mag nu vast corona krijgen van @KingRolandquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Koekoek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
jij mag ook de tyfus krijgen vanaf nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je niet bij je ouders eten zodat je niet weet wat er op het menu staat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm zo snert op.
Geklikt voor de gratis iPhonequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:03 schreef Zipportal het volgende:
GC / Stuur Slaapmeisje en Milo naar Hotel Okura!
DJMO maar even succes gewenst.
Ben gister geweest, agv gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga je niet bij je ouders eten zodat je niet weet wat er op het menu staat?
Glutenvrij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben gister geweest, agv gehad.
Topic gelezen. Niet gedoneerd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:03 schreef Zipportal het volgende:
GC / Stuur Slaapmeisje en Milo naar Hotel Okura!
DJMO maar even succes gewenst.
Dan moet je maar even een klacht indienen. Jouw iPhone ligt morgen klaar in Enschede na 15:00.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geklikt voor de gratis iPhone
Matig dit
Oké, dank je. Ik noteer dit in mijn sheet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben gister geweest, agv gehad.
Jij ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik spring even onder de douche, heb ik nog niet gedaan vandaag.
Alvast een fijne avond allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij ook.
Sympathieke post van mij he?Post overgeslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij ook.
Sympathieke post van mij he?Leuke act tussen jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik ga snacken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zuurkool fritataquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal de klacht intrekken, oke?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds erg teleurgesteld in Scrummie.
Had dit niet van hem verwacht
Moeilijk dikke big.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net te vroeg gepiekt maat.
@:muskusboktor57
Ach, jij hebt ook elke dag een kritische error in je kernel mode en je loopt ook nog steeds rondquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:18 schreef onlogisch het volgende:
Mijn pc stopte er 2x meer omdat 'er een kritische error plaats heeft gevonden in de kernel mode'.
Dit belooft niet veel goeds voor het voortbestaan van mijn pc.
Ik hou jullie op de hoogte.
@:Drizzt_Dourden @:Scrummie hoelang heeft mijn pctje nog???
Gelachen, like uitgedeeldquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach, jij hebt ook elke dag een kritische error in je kernel mode en je loopt ook nog steeds rond
kijk je koers?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach, jij hebt ook elke dag een kritische error in je kernel mode en je loopt ook nog steeds rond
negeer mij gewoon domme debielquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ziet er goed uit.
[ afbeelding ]
Bedanktquote:
Ik zal een doneeractie op touw zitten om jou aan een nieuwe pc te helpen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:18 schreef onlogisch het volgende:
Mijn pc stopte er 2x meer omdat 'er een kritische error plaats heeft gevonden in de kernel mode'.
dm hierover gestuurdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
@:tjacka heeft je zojuist genoemd in... *klikt weg
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
@:tjacka heeft je zojuist genoemd in... *klikt weg
Zie twitterquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:18 schreef onlogisch het volgende:
Klasse pikquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie twitter
Weer weg want ik was zo slim mijn volledige adres niet te blurren.
vast een turkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:35 schreef Caland het volgende:
Sezer heeft je bestelling. Je ontvangt een melding als het bij je voor de deur staat.
Sezer rijdt op een fiets.
@:zipportal
Vast niet zijn eigen fiets.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:35 schreef Caland het volgende:
Sezer heeft je bestelling. Je ontvangt een melding als het bij je voor de deur staat.
Vast niet zijn eigen scooter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Hij reed op een scooter
Ik ben woedend
Ga nu een klacht indienen bij ubereats
Het was nog een vriendelijke jongeman ook, die krijgt van mij 10% fooi!quote:
Het erg sympathieke postnlquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet je maar even een klacht indienen. Jouw iPhone ligt morgen klaar in Enschede na 15:00.
@:Scrummie
Geen idee, ik doe alleen Mac.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:18 schreef onlogisch het volgende:
Schande zo vlak voor het weekend!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Hij reed op een scooter
Ik ben woedend
Wat ben je toch ook een lieve man.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was nog een vriendelijke jongeman ook, die krijgt van mij 10% fooi!
De meesten gooien dat eten nog net niet voor je voeten zonder iets te zeggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lieve man.
Darkmodequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
1 keer gegoogled op zonnepanelen. Facebook :
[ afbeelding ]
De reacties
[ afbeelding ]
Vol in de schaduw allenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
De reacties
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
De reacties
[ afbeelding ]
Inclusief de roomservice. 1 lijn trekken!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:45 schreef Caland het volgende:
Ze gaan nu zelfs hotels alcoholverbod opleggen na 20.00u
Wat een onzin weer
Blijkbaar allemaal jongeren in de randstad die daar nachtjes boekten om te zuipen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:45 schreef Caland het volgende:
Ze gaan nu zelfs hotels alcoholverbod opleggen na 20.00u
Wat een onzin weer
Dat zal vast een enkeling hebben gedaan, om daar nou beleid op te maken is ronduit treurig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar allemaal jongeren in de randstad die daar nachtjes boekten om te zuipen.
Dat doen al die Turken om daar samen in klein gezelschap te genieten van een Passoa.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar allemaal jongeren in de randstad die daar nachtjes boekten om te zuipen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:35 schreef Caland het volgende:
@Lenny_Leonard stond al klaar met een vrachtwagen. WOEST.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Hij reed op een scooter
Ik ben woedend
,Wederom het toppunt van symboolpolitiek", zegt directeur Dirk Beljaarts van Koninklijke Horeca Nederland.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal vast een enkeling hebben gedaan, om daar nou beleid op te maken is ronduit treurig.
En van elkaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat doen al die Turken om daar samen in klein gezelschap te genieten van een Passoa.
Doordat ik mijn adres even openbaar op Twitter had staan verwacht ik nu elk moment boze transgenders en GGMM voor de deur.quote:
Boze transgenders zou ik niet bang van worden en @GGMM komt zijn huis toch niet uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doordat ik mijn adres even openbaar op Twitter had staan verwacht ik nu elk moment boze transgenders en GGMM voor de deur.
Ik had dat van de week per ongeluk ook gedaan. 😬😬😬quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doordat ik mijn adres even openbaar op Twitter had staan verwacht ik nu elk moment boze transgenders en GGMM voor de deur.
Dat kwam al heel dichtbij:quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Antonucci is wel een fijn spelertje trouwens, prima in vorm de laatste weken. Als Jonk hem nog een beetje kan laten verdedigen kun je daar wel plezier van hebben. @:scrummie
Ik kijk ook schakeltje hoor maar komt wel vaak Volendam voorbij en afgelopen weken wel wat gekeken. Daarvoor was het nog niet veel (heel Volendam niet) maar ballen kan hij wel, alleen verdedigend doet hij niet veel. (Kwakman gaf ook aan dat Jonk hiermee bezig was) Alhoewel het altijd lastig is want KK-divisie, ik vond een Veerman er toen meer bovenuit steken. Ik hou je op de hoogte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]Zoals ik al zei op Twitter, ik had dit nog niet gezien.
Goed om te lezen, elke keer heb ik het voornemen een wedstrijdje Volendam te kijken maar tot op heden is dat bij een voornemen gebleven.
Klopt, was vooral aan het begin dat ik dacht Volendam mee te pakken maar toen verloren ze alles en speelde Antonucci nog niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk ook schakeltje hoor maar komt wel vaak Volendam voorbij en afgelopen weken wel wat gekeken. Daarvoor was het nog niet veel (heel Volendam niet) maar ballen kan hij wel, alleen verdedigend doet hij niet veel. (Kwakman gaf ook aan dat Jonk hiermee bezig was) Alhoewel het altijd lastig is want KK-divisie, ik vond een Veerman er toen meer bovenuit steken. Ik hou je op de hoogte.
Zie jij Volendam weleens spelen? Ik volg ‘m niet zo maar van horen zeggen is het wel een goede.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Antonucci is wel een fijn spelertje trouwens, prima in vorm de laatste weken. Als Jonk hem nog een beetje kan laten verdedigen kun je daar wel plezier van hebben. @:scrummie
Hij gaat toch naar Feyenoord?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, was vooral aan het begin dat ik dacht Volendam mee te pakken maar toen verloren ze alles en speelde Antonucci nog niet.
Maar bedankt maat. Laten we hopen dat het een succes blijkt, vind het altijd wel leuk als zo'n traject werkt, dus via KK naar een topclub.
Ik volg de laatste tijd inderdaad vrij veel KK-divisie, Cambuur speelt erg leuk en daarnaast vind ik Volendam wel het leukst om naar te kijken. En JAJ natuurlijk, maar dat is echt het kan vriezen het kan dooien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Zie jij Volendam weleens spelen? Ik volg ‘m niet zo maar van horen zeggen is het wel een goede.
Edit: oh, lees het nu![]()
Je moet wel levensmoe zijn om naar de kkdivisie te kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg de laatste tijd inderdaad vrij veel KK-divisie, Cambuur speelt erg leuk en daarnaast vind ik Volendam wel het leukst om naar te kijken. En JAJ natuurlijk, maar dat is echt het kan vriezen het kan dooien.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je moet wel levensmoe zijn om naar de kkdivisie te kijken.
Sorry.
Zoiets ja. Vreemde constructie was het, Volendam betaalde een klein deel, wij de rest en dan mocht ie een jaartje daar spelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaat toch naar Feyenoord?
Wat hebben ze ervoor betaald, 2 miljoen of zo toch? Dan vind ik het een prima aankoop hoor.
En Roda? Hebben ook wat leuke spelers gehaald, geen idee of ze er wat van bakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg de laatste tijd inderdaad vrij veel KK-divisie, Cambuur speelt erg leuk en daarnaast vind ik Volendam wel het leukst om naar te kijken. En JAJ natuurlijk, maar dat is echt het kan vriezen het kan dooien.
Schakelprogramma met Hansie vind ik echt puur genot en Cambuur kijk ik vaak bij maten die fan zijn dus niks mis mee. Maar ik respecteer je mening.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je moet wel levensmoe zijn om naar de kkdivisie te kijken.
Sorry.
Doen het redelijk, hard eraf tegen De Graafschap en verloren van Almere maar dat is geen schande. Tegen Telstar heb ik een stuk gekeken, dat was wel pure aids van beide kanten. Maar die gaan niet promoveren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
En Roda? Hebben ook wat leuke spelers gehaald, geen idee of ze er wat van bakken.
Dan moeten die investeerders nog even diepe zakken hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doen het redelijk, hard eraf tegen De Graafschap en verloren van Almere maar dat is geen Schande. Tegen Telstra heb ik een stuk gekeken, dat was wel pure aids van beide kanten. Maar die gaan niet promoveren.
Falkenburg vind ik wel een goede koop maar broekpoeper Kees heeft zijn beste tijd wel gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan moeten die investeerders nog even diepe zakken hebben
Roda heeft prima materiaal om 5e/6e mee te eindigen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doen het redelijk, hard eraf tegen De Graafschap en verloren van Almere maar dat is geen schande. Tegen Telstar heb ik een stuk gekeken, dat was wel pure aids van beide kanten. Maar die gaan niet promoveren.
Cambuur-Volendam-Graafschap-Almere-Nac-Nec schat ik hoger in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Roda heeft prima materiaal om 5e/6e mee te eindigen.
NEC weet ik niet zo, maar het zal wel afhangen van hoe de RJC-verdediging het houdt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur-Volendam-Graafschap-Almere-Nac-Nec schat ik hoger in.
Cambuur heeft gewoon al 30 goals voor, een gemiddelde van bijna 4 per wedstrijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
NEC weet ik niet zo, maar het zal wel afhangen van hoe de RJC-verdediging het houdt.
Dat team is natuurlijk ook op één plek na nauwelijks veranderd. Veel te goed voor de KKD.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur heeft gewoon al 30 goals voor, een gemiddelde van bijna 4 per wedstrijd.
Ze zijn ook erg breed, zelfs als er een paar wegvallen kunnen ze nog een prima selectie op de been brengen. Ben alleen geen fan van Doke.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat team is natuurlijk ook op één plek na nauwelijks veranderd. Veel te goed voor de KKD.
Die is altijd al druistig geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn ook erg breed, zelfs als er een paar wegvallen kunnen ze nog een prima selectie op de been brengen. Ben alleen geen fan van Doke.
Eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die is altijd al druistig geweest.
Maar kan me niet inbeelden dat GRA/NAC/CAM niet met zijn drieën promoveren (tenzij Kerona).
Werd half juni ook al 2-1 voor Granada dus het kan alle kanten op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens.
(Heb je al zin in de vechtwedstrijd Getafe-Granada?)
Je legt je hoofd wel op het hakblok.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werd half juni ook al 2-1 voor Granada dus het kan alle kanten op.
Nwah.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je legt je hoofd wel op het hakblok.
Ik ga niet helemaal naar "Enschede" toe maatquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was Real een incident tegen onze Oekraïense vrinden? Is niet veel veranderd ook toch in vergelijk met vorig jaar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ben alleen zeker over Atlético en Sevilla. De rest valt een hoop nuances bij te leggen. Real Sociedad ken ik goed genoeg om zondag weer een teleurstelling te trotseren.
Iedereen moet gewoon spelen om defensief goed te staan. Ramos, Casemiro, Valverde, dat werk. Net als bij Barça lijkt ieder wegvallen van een pion dan een drastische vermindering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was Real een incident tegen onze Oekraïense vrinden? Is niet veel veranderd ook toch in vergelijk met vorig jaar?
ze zijn ingehaald door het moderne voetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was Real een incident tegen onze Oekraïense vrinden? Is niet veel veranderd ook toch in vergelijk met vorig jaar?
Lukt het @Neef_Wuppie al om voet aan de grond te krijgen of worden er steeds deuren in zijn gezicht gesmeten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was al voor je mention aan het typen!
De mail/pm is nog niet binnen, maar ik sta er zelf positief tegenoverquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lukt het @:neef_wuppie al om voet aan de grond te krijgen of worden er steeds deuren in zijn gezicht gesmeten?
Ik krijg nog steeds mentions en likes van @onlogischquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lukt het @:neef_wuppie al om voet aan de grond te krijgen of worden er steeds deuren in zijn gezicht gesmeten?
Meestal een slecht teken, maar het is iets !quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds mentions en likes van @:onlogisch
Ik ga je een mailtje sturen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mail/pm is nog niet binnen, maar ik sta er zelf positief tegenoverMensen verdienen een 2e kans!
Vanmiddag in het 1000ste topic gepost in COR.:)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ga je een mailtje sturen.
Ik neem @:caland mee in deze.
helemaal? jij woont gewoon in het midden van het land tochquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar "Enschede" toe maat
Maar wie weet, ooit
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: GGMM #1quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
helemaal? jij woont gewoon in het midden van het land toch
Mooi initiatief van Wuppie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: GGMM #1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mooi initiatief van Wuppie.
Succes nummertje.Post gezet. Hier MOET druk achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij negeert mijn vraag wat een oetlul hequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: GGMM #1
En mijn mail ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij negeert mijn vraag wat een oetlul he
De vos nu in Masked Singer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mail/pm is nog niet binnen, maar ik sta er zelf positief tegenoverMensen verdienen een 2e kans!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanmiddag in het 1000ste topic gepost in COR.:)
kijk je het toch nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
ADE op Ziggo 13
Wat een kutmuziek. Kiddiedance.
okequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doe ik. Maar zag toevallig dat er ADE live op werd uitgezonden.
Dat is al weggelegd aan boos worden van naar voetbal kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:32 schreef Tjacka het volgende:
The Masked Singer op RTL 4
Wat een kutprogramma. Kiddievermaak.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:32 schreef Tjacka het volgende:
The Masked Singer op RTL 4
Wat een kutprogramma. Kiddievermaak.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
ADE op Ziggo 13
Ik was echt smerig mad woensdag hé.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is al weggelegd aan boos worden van naar voetbal kijken.
Toen keek ik hier niet maar dat geloof ik graag. Zo blij dat ik het lang geleden achter mij heb gelaten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was echt smerig mad woensdag hé.![]()
Lekker man.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
ADE op Ziggo 13
Unsolved Mysteries in COR.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:56 schreef Scrummie het volgende:
@:ggmm Het is weekend. Unsolved Mysteries op Netflix.
@JanCeesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt, niet van plan ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit is beter idd.
@:muskusboktor57
@:nine
VI komt erna.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
Ik wilde even VI kijken maar daar is kelderklassevoetbal op
Walgelijk
Pics.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:07 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon @:jancees
Chestje en die schouders weer helemaal gesloopt
Dit zei @scrupuleus ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
Ik wilde even VI kijken maar daar is kelderklassevoetbal op
Walgelijk
Heb je me toch laten zappen. Dacht dat er een andere betere atriest was nu. Fake news.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:13 schreef Caland het volgende:
Lekker muziekje op het ziggokanaal
@:onlogisch
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hiermee vreet je het ijzer op
@:caland
Heb een email naar Rene gestuurdquote:
Kun je die snotneuzen weer een lesje leren.quote:Geachte,
Caland en Neef_Wuppie hebben een COR ban. Het was niet chique, het was niet netjes maar van alles leert men. De cooldown is erg lang geweest. Een persoon als Volkert van der Graaf krijgt zelfs een tweede kans, ik denk niet dat wij in dezelfde categorie vallen.
Ik kan het mis hebben hoor.
Graag zien wij de ban opgeheven zien worden om te bewijzen dat wij een aanwinst zijn voor COR en voor het forum in het algemeen.
Alvast bedankt.
Een reply is niet nodig,
Een unban wel.
Groet van Wuppie
Ik ben zeer benieuwd naar het antwoord!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb een email naar Rene gestuurd
[..]
Kun je die snotneuzen weer een lesje leren.
Vertel maat. Ik was te laat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:13 schreef Caland het volgende:
Lekker muziekje op het ziggokanaal
@:onlogisch
Hoe staat het hiermee???quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zal een doneeractie op touw zitten om jou aan een nieuwe pc te helpen.
Ik heb geklikt en een bijzonder pittige mening over dit geluid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hiermee vreet je het ijzer op
@:caland
Gooi het op tafel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geklikt en een bijzonder pittige mening over dit geluid.
GC / Help @onlogischquote:
🐐quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
🐐
@:JANCEES (rip) @:doublepain (rip) @:caland
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
🐐
Speelde je via een site?quote:
Je kunt ook cashgames of sit & go's spelen, dan kun je zo lang spelen als je wil.quote:
Ja gewoon als we met vrienden toernooitje doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook cashgames of sit & go's spelen, dan kun je zo lang spelen als je wil.
Het lijkt net alsof Caland de volgende gaat zijn die dit forum (permanent) moet verlaten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
🐐
MEN VATTE ZE NIEquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof Caland de volgende gaat zijn die dit forum (permanent) moet verlaten.
@:caland wil je alsjeblieft een beetje oppassen
Waarom?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:21 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag is geen goede dag.
Ik heb geen flauw idee. Er staat nergens iets van meer informatie of wat dan ook, geen melding gehad, geen mail, niets. Die boze transgenders van de week zullen wel flink aan het rapporteren zijn geweest.quote:
Walgelijk volk is dat toch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Er staat nergens iets van meer informatie of wat dan ook, geen melding gehad, geen mail, niets. Die boze transgenders van de week zullen wel flink aan het rapporteren zijn geweest.
Op 86 miljoen mensen stelt dat allemaal niet zo heel veel voor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vreemd dit. In Mofrika houdt namelijk IEDEREEN zich aan de maatregelen.
Deze post krijgt van mij een welverdiende like.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
MEN VATTE ZE NIE
@:lenny_leonard check deze
Vuile klootzakken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:21 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag is geen goede dag.
Ze lopen gewoon wat achter qua exponentiële groeiquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Op 86 miljoen mensen stelt dat allemaal niet zo heel veel voor.
Sowieso. Tyfus racisten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vuile klootzakken.
Ik geef de schuld aan Den Bosch.
Vanmiddag lieverd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Vanavond clásico. Denk dat ik wel even ga kijken.
@corquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
Vanavond weer eens ongegeneerd hard zuipen
Zin in
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit me op te winden over de T.
Eens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat Mike Verweij en Valentijn ontzettende mongolen zijn.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat MIke Verweij en Valentijn ontzettende mongolen zijn.
Dagjesvolk. @El-Stinhoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Vanavond clásico. Denk dat ik wel even ga kijken.
Het is vandaag trouwens 10 jaar geleden dat Feyenoord met 10-0 verloor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:06 schreef Scrummie het volgende:
Zou er graag even een tweetje over uitgooien, maar dat kan dus niet.
Alleen maar jij-bakken. Bijzonder dat journalisten niet verder komen dan dat in een discussie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:15 schreef Caland het volgende:
Wat een heerlijke boomerfittie op den twitters
Is al drie jaar niet meer leuk geweest. Ik ga Ajax kijken en kijk dat overhypte aidskutduel vannacht wel terug, toch wintertijd.quote:
Het eindigt in 0-1quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is al drie jaar niet meer leuk geweest. Ik ga Ajax kijken en kijk dat overhypte aidskutduel vannacht wel terug, toch wintertijd.
Sjek is geen journalist al denkt hij zelf van wel, Mike is er wel eentje maar dan van het type rioolquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen maar jij-bakken. Bijzonder dat journalisten niet verder komen dan dat in een discussie.
Maar wanneer ben jij eigenlijk voor het laatst in een stadion geweest Stijn?????quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is al drie jaar niet meer leuk geweest. Ik ga Ajax kijken en kijk dat overhypte aidskutduel vannacht wel terug, toch wintertijd.
Geen idee waarom je dit vraagt, maar Ajax 0-4 Vitesse in de beker 2014/15.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wanneer ben jij eigenlijk voor het laatst in een stadion geweest Stijn?????
Lekker vanuit je ivoren toren blijven lullen dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dit vraagt, maar Ajax 0-4 Vitesse in de beker 2014/15.
Vanuit welke ivoren toren over wat precies? Omdat ik de Clásico een stom duel vind?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker vanuit je ivoren toren blijven lullen dus
Hij herhaalt Mike.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanuit welke ivoren toren over wat precies? Omdat ik de Clásico een stom duel vind?
Sorry Stijn, ik deed even een parodiepostquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanuit welke ivoren toren over wat precies? Omdat ik de Clásico een stom duel vind?
Oh, oké.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dat El Clasico tegenvalt heeft voornamelijk met Barcelona te maken.
Ik vind het altijd wel schattig als jij denkt dat andere mensen dan ook daadwerkelijk wakker liggen van commentaar jouwerzijds.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel schattig als jij denkt dat je voetbalinhoudelijk iets toevoegt.
ja sommige mensen hebben nu eenmaal meer verstand van muziekquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel schattig als jij denkt dat je voetbalinhoudelijk iets toevoegt.
Sterk zeg, een jij-bak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel schattig als jij denkt dat andere mensen dan ook daadwerkelijk wakker liggen van commentaar jouwerzijds.
Een vrouwtje wat net ff een paar kilo te zwaar isquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
Vinden jullie dit aantrekkelijk?
nee, beetje zonde ook want nu nog wel te doen maar over een paar jaar gaat het dan richting olifantquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
Ben er ook bang voor. Snap ook die rage niet van enorme heupen en dito reten. Zou alsnog raken daar niet van, mijn standaarden zijn niet zo hoog.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, beetje zonde ook want nu nog wel te doen maar over een paar jaar gaat het dan richting olifant
Zekerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
als ze aanbellen zeg ik niet gauw nee, daar zijn dimmers voor uitgevondenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Snap ook die rage niet van enorme heupen en dito reten. Zou alsnog raken daar niet van, mijn standaarden zijn niet zo hoog.
@Nober @RamboDirk is dit een vrouw?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
Enkel als ze voor Trump stemt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
Dit is een vrouwquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |