Ik ga niet helemaal naar "Enschede" toe maatquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doordat ik mijn adres even openbaar op Twitter had staan verwacht ik nu elk moment boze transgenders en GGMM voor de deur.
Was Real een incident tegen onze Oekraïense vrinden? Is niet veel veranderd ook toch in vergelijk met vorig jaar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ben alleen zeker over Atlético en Sevilla. De rest valt een hoop nuances bij te leggen. Real Sociedad ken ik goed genoeg om zondag weer een teleurstelling te trotseren.
Iedereen moet gewoon spelen om defensief goed te staan. Ramos, Casemiro, Valverde, dat werk. Net als bij Barça lijkt ieder wegvallen van een pion dan een drastische vermindering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was Real een incident tegen onze Oekraïense vrinden? Is niet veel veranderd ook toch in vergelijk met vorig jaar?
ze zijn ingehaald door het moderne voetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was Real een incident tegen onze Oekraïense vrinden? Is niet veel veranderd ook toch in vergelijk met vorig jaar?
Lukt het @Neef_Wuppie al om voet aan de grond te krijgen of worden er steeds deuren in zijn gezicht gesmeten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was al voor je mention aan het typen!
De mail/pm is nog niet binnen, maar ik sta er zelf positief tegenoverquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lukt het @:neef_wuppie al om voet aan de grond te krijgen of worden er steeds deuren in zijn gezicht gesmeten?
Ik krijg nog steeds mentions en likes van @onlogischquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lukt het @:neef_wuppie al om voet aan de grond te krijgen of worden er steeds deuren in zijn gezicht gesmeten?
Meestal een slecht teken, maar het is iets !quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds mentions en likes van @:onlogisch
Ik ga je een mailtje sturen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mail/pm is nog niet binnen, maar ik sta er zelf positief tegenoverMensen verdienen een 2e kans!
Vanmiddag in het 1000ste topic gepost in COR.:)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ga je een mailtje sturen.
Ik neem @:caland mee in deze.
helemaal? jij woont gewoon in het midden van het land tochquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar "Enschede" toe maat
Maar wie weet, ooit
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: GGMM #1quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
helemaal? jij woont gewoon in het midden van het land toch
Mooi initiatief van Wuppie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: GGMM #1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mooi initiatief van Wuppie.
Succes nummertje.Post gezet. Hier MOET druk achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij negeert mijn vraag wat een oetlul hequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: GGMM #1
En mijn mail ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij negeert mijn vraag wat een oetlul he
De vos nu in Masked Singer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mail/pm is nog niet binnen, maar ik sta er zelf positief tegenoverMensen verdienen een 2e kans!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanmiddag in het 1000ste topic gepost in COR.:)
kijk je het toch nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
ADE op Ziggo 13
Wat een kutmuziek. Kiddiedance.
okequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doe ik. Maar zag toevallig dat er ADE live op werd uitgezonden.
Dat is al weggelegd aan boos worden van naar voetbal kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:32 schreef Tjacka het volgende:
The Masked Singer op RTL 4
Wat een kutprogramma. Kiddievermaak.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:32 schreef Tjacka het volgende:
The Masked Singer op RTL 4
Wat een kutprogramma. Kiddievermaak.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
ADE op Ziggo 13
Ik was echt smerig mad woensdag hé.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is al weggelegd aan boos worden van naar voetbal kijken.
Toen keek ik hier niet maar dat geloof ik graag. Zo blij dat ik het lang geleden achter mij heb gelaten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was echt smerig mad woensdag hé.![]()
Lekker man.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
ADE op Ziggo 13
Unsolved Mysteries in COR.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:56 schreef Scrummie het volgende:
@:ggmm Het is weekend. Unsolved Mysteries op Netflix.
@JanCeesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt, niet van plan ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit is beter idd.
@:muskusboktor57
@:nine
VI komt erna.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
Ik wilde even VI kijken maar daar is kelderklassevoetbal op
Walgelijk
Pics.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:07 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon @:jancees
Chestje en die schouders weer helemaal gesloopt
Dit zei @scrupuleus ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
Ik wilde even VI kijken maar daar is kelderklassevoetbal op
Walgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |