Oh, oké.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dat El Clasico tegenvalt heeft voornamelijk met Barcelona te maken.
Ik vind het altijd wel schattig als jij denkt dat andere mensen dan ook daadwerkelijk wakker liggen van commentaar jouwerzijds.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel schattig als jij denkt dat je voetbalinhoudelijk iets toevoegt.
ja sommige mensen hebben nu eenmaal meer verstand van muziekquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel schattig als jij denkt dat je voetbalinhoudelijk iets toevoegt.
Sterk zeg, een jij-bak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel schattig als jij denkt dat andere mensen dan ook daadwerkelijk wakker liggen van commentaar jouwerzijds.
Een vrouwtje wat net ff een paar kilo te zwaar isquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
Vinden jullie dit aantrekkelijk?
nee, beetje zonde ook want nu nog wel te doen maar over een paar jaar gaat het dan richting olifantquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
Ben er ook bang voor. Snap ook die rage niet van enorme heupen en dito reten. Zou alsnog raken daar niet van, mijn standaarden zijn niet zo hoog.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, beetje zonde ook want nu nog wel te doen maar over een paar jaar gaat het dan richting olifant
Zekerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
als ze aanbellen zeg ik niet gauw nee, daar zijn dimmers voor uitgevondenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Snap ook die rage niet van enorme heupen en dito reten. Zou alsnog raken daar niet van, mijn standaarden zijn niet zo hoog.
@Nober @RamboDirk is dit een vrouw?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
Enkel als ze voor Trump stemt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
Dit is een vrouwquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |