Klasse pikquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie twitter
Weer weg want ik was zo slim mijn volledige adres niet te blurren.
vast een turkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:35 schreef Caland het volgende:
Sezer heeft je bestelling. Je ontvangt een melding als het bij je voor de deur staat.
Sezer rijdt op een fiets.
@:zipportal
Vast niet zijn eigen fiets.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:35 schreef Caland het volgende:
Sezer heeft je bestelling. Je ontvangt een melding als het bij je voor de deur staat.
Sezer rijdt op een fiets.
@:zipportal
Vast niet zijn eigen scooter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Hij reed op een scooter
Ik ben woedend
Ga nu een klacht indienen bij ubereats
Het was nog een vriendelijke jongeman ook, die krijgt van mij 10% fooi!quote:
Het erg sympathieke postnlquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet je maar even een klacht indienen. Jouw iPhone ligt morgen klaar in Enschede na 15:00.
@:Scrummie
Geen idee, ik doe alleen Mac.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:18 schreef onlogisch het volgende:
Mijn pc stopte er 2x meer omdat 'er een kritische error plaats heeft gevonden in de kernel mode'.
Dit belooft niet veel goeds voor het voortbestaan van mijn pc.
Ik hou jullie op de hoogte.
@:Drizzt_Dourden @:Scrummie hoelang heeft mijn pctje nog???
Schande zo vlak voor het weekend!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
Hij reed op een scooter
Ik ben woedend
Ga nu een klacht indienen bij ubereats
Wat ben je toch ook een lieve man.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was nog een vriendelijke jongeman ook, die krijgt van mij 10% fooi!
De meesten gooien dat eten nog net niet voor je voeten zonder iets te zeggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lieve man.
Darkmodequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
1 keer gegoogled op zonnepanelen. Facebook :
[ afbeelding ]
De reacties
[ afbeelding ]
Vol in de schaduw allenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
1 keer gegoogled op zonnepanelen. Facebook :
[ afbeelding ]
De reacties
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |