zuurkool fritataquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm zo snert op.
Zal de klacht intrekken, oke?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds erg teleurgesteld in Scrummie.
Had dit niet van hem verwacht
Moeilijk dikke big.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net te vroeg gepiekt maat.
@:muskusboktor57
Ach, jij hebt ook elke dag een kritische error in je kernel mode en je loopt ook nog steeds rondquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:18 schreef onlogisch het volgende:
Mijn pc stopte er 2x meer omdat 'er een kritische error plaats heeft gevonden in de kernel mode'.
Dit belooft niet veel goeds voor het voortbestaan van mijn pc.
Ik hou jullie op de hoogte.
@:Drizzt_Dourden @:Scrummie hoelang heeft mijn pctje nog???
Gelachen, like uitgedeeldquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach, jij hebt ook elke dag een kritische error in je kernel mode en je loopt ook nog steeds rond
kijk je koers?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach, jij hebt ook elke dag een kritische error in je kernel mode en je loopt ook nog steeds rond
negeer mij gewoon domme debielquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ziet er goed uit.
[ afbeelding ]
Bedanktquote:
Ik zal een doneeractie op touw zitten om jou aan een nieuwe pc te helpen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:18 schreef onlogisch het volgende:
Mijn pc stopte er 2x meer omdat 'er een kritische error plaats heeft gevonden in de kernel mode'.
dm hierover gestuurdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
@:tjacka heeft je zojuist genoemd in... *klikt weg
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
@:tjacka heeft je zojuist genoemd in... *klikt weg
Zie twitterquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:18 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |