Een vlog waarin ie echt leert koken ipv eten opwarmenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik hoop wel dat er wat creatieve ideeën komen voor leuke vlogs.
Het is lastig om goede dingen te verzinnen in je kleine bubbel. Toch valt er als je het slim aanpakt veel leuke content te maken vanuit goede en uitvoerbare ideeën. Projecten waar je langere tijd leuke korte filmpjes over kunt maken.
Zoals het project met de plantjes die je ging opkweken. Dat had een leuke serie kunnen worden als je iets meer had doorgezet én adviezen had gebruikt van mensen die dit vaker hebben gedaan.
Ik heb niet gelijk een vergelijkbaar idee voor je, maar weet zeker dat je volgers willen meedenken als je er voor open staat er wat mee te doen.
Wat is echt kunnen kopen? Denk dat genoeg mensen hier nog genoeg kunnen leren, zelfs ondergetekendequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een vlog waarin ie echt leert koken ipv eten opwarmen
Dat zeg ik toch? Zelf dingen bereiden ipv louter opwarmenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat is echt kunnen kopen? Denk dat genoeg mensen hier nog genoeg kunnen leren, zelfs ondergetekende![]()
Weekje Hello Fresh op proef zou wel een leuke serie opleveren. Voordeel voor TS is dat hij in zijn uppie is en dus van elke maaltijd twee dagen zal kunnen eten. Er lopen hier genoeg mensen rond met kortingscodes dus met een paar donaties erbij zijn de kosten ook geen issue.
Geef eens wat voorbeelden van wat je sinds kort redelijk kunt klaarmaken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Zelf dingen bereiden ipv louter opwarmen
Dit zeg ik alleen maar omdat ik sinds kort redelijk kan koken
De video van een stream uit Februari waarin ik zeg dat het "een griepje" is? Daar ben ik goed van teruggekomen ja. Maar denk dat op dat moment niemand nog dacht dat het heel serieus zou zijn, dus ach.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Braddie denkt dat corona een hoax is toch? Hij had er laatst een filmpje over
hoe merk je dat dan in je sociale leven?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Bang is een groot woord, maar ben wel een risicogroep dus oppassen doe ik sowieso.
2016 beldequote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
@:Moira is toch de surrogaatmoeder van braad?
Zie praktisch niemand meer, jamsessies zijn uiteraard einde verhaal, dus dat hakt er wel in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe merk je dat dan in je sociale leven?
sterkte deze moeilijke tijdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zie praktisch niemand meer, jamsessies zijn uiteraard einde verhaal, dus dat hakt er wel in.
In de zomer trok je je toch ook niets van de coronaregels aan? Met 10 man in een mini-woonkamertje...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
De video van een stream uit Februari waarin ik zeg dat het "een griepje" is? Daar ben ik goed van teruggekomen ja. Maar denk dat op dat moment niemand nog dacht dat het heel serieus zou zijn, dus ach.
Dat was van de zomer inderdaad, toen trok ik mij er weinig van aan omdat het allemaal wel weer beter leek te gaan. Maar nu er zo'n heftige opleving is en we over de 10k besmettingen zitten per dag ga ik mij er écht wel aan houden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:25 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
In de zomer trok je je toch ook niets van de coronaregels aan? Met 10 man in een mini-woonkamertje...
@Lucky_Strike kijk ook hoe goed ik bezig benquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sterkte deze moeilijke tijd
je bent altijd welkom in de vbl-sc
@:ggmm kijk hoe mijn gedrag in positieve zin is veranderd
Gelachenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Voordeel voor TS is dat hij in zijn uppie is en dus van elke maaltijd twee dagen zal kunnen eten.
Ik maak mn eigen pasta en sauzen bijvquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden van wat je sinds kort redelijk kunt klaarmaken?
Misschien dat mensen die dit topic lezen daar inspiratie uit kunnen halen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sterkte deze moeilijke tijd
je bent altijd welkom in de vbl-sc
@:ggmm kijk hoe mijn gedrag in positieve zin is veranderd
eigen pasta maken is toch vrij kansloosquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik maak mn eigen pasta en sauzen bijv
En leuk dat het is, dat koken
Ja t is dus echt lekkerder. Alleen t is altijd zo weer op terwijl je er wel redelijk lang mee bezig bentquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
eigen pasta maken is toch vrij kansloos
begrijp niet zo goed hoe dat nu echt lekkerder kan zijn
maar je bent wel echt aan het koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |