@corquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
Vanavond weer eens ongegeneerd hard zuipen
Zin in
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit me op te winden over de T.
Eens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat Mike Verweij en Valentijn ontzettende mongolen zijn.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat MIke Verweij en Valentijn ontzettende mongolen zijn.
Dagjesvolk. @El-Stinhoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Vanavond clįsico. Denk dat ik wel even ga kijken.
Het is vandaag trouwens 10 jaar geleden dat Feyenoord met 10-0 verloor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:06 schreef Scrummie het volgende:
Zou er graag even een tweetje over uitgooien, maar dat kan dus niet.
Alleen maar jij-bakken. Bijzonder dat journalisten niet verder komen dan dat in een discussie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:15 schreef Caland het volgende:
Wat een heerlijke boomerfittie op den twitters
Is al drie jaar niet meer leuk geweest. Ik ga Ajax kijken en kijk dat overhypte aidskutduel vannacht wel terug, toch wintertijd.quote:
Het eindigt in 0-1quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is al drie jaar niet meer leuk geweest. Ik ga Ajax kijken en kijk dat overhypte aidskutduel vannacht wel terug, toch wintertijd.
Sjek is geen journalist al denkt hij zelf van wel, Mike is er wel eentje maar dan van het type rioolquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen maar jij-bakken. Bijzonder dat journalisten niet verder komen dan dat in een discussie.
Maar wanneer ben jij eigenlijk voor het laatst in een stadion geweest Stijn?????quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is al drie jaar niet meer leuk geweest. Ik ga Ajax kijken en kijk dat overhypte aidskutduel vannacht wel terug, toch wintertijd.
Geen idee waarom je dit vraagt, maar Ajax 0-4 Vitesse in de beker 2014/15.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wanneer ben jij eigenlijk voor het laatst in een stadion geweest Stijn?????
Lekker vanuit je ivoren toren blijven lullen dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dit vraagt, maar Ajax 0-4 Vitesse in de beker 2014/15.
Vanuit welke ivoren toren over wat precies? Omdat ik de Clįsico een stom duel vind?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker vanuit je ivoren toren blijven lullen dus
Hij herhaalt Mike.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanuit welke ivoren toren over wat precies? Omdat ik de Clįsico een stom duel vind?
Sorry Stijn, ik deed even een parodiepostquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanuit welke ivoren toren over wat precies? Omdat ik de Clįsico een stom duel vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |