Heb je me toch laten zappen. Dacht dat er een andere betere atriest was nu. Fake news.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:13 schreef Caland het volgende:
Lekker muziekje op het ziggokanaal
@:onlogisch
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hiermee vreet je het ijzer op
@:caland
Heb een email naar Rene gestuurdquote:
Kun je die snotneuzen weer een lesje leren.quote:Geachte,
Caland en Neef_Wuppie hebben een COR ban. Het was niet chique, het was niet netjes maar van alles leert men. De cooldown is erg lang geweest. Een persoon als Volkert van der Graaf krijgt zelfs een tweede kans, ik denk niet dat wij in dezelfde categorie vallen.
Ik kan het mis hebben hoor.
Graag zien wij de ban opgeheven zien worden om te bewijzen dat wij een aanwinst zijn voor COR en voor het forum in het algemeen.
Alvast bedankt.
Een reply is niet nodig,
Een unban wel.
Groet van Wuppie
Ik ben zeer benieuwd naar het antwoord!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb een email naar Rene gestuurd
[..]
Kun je die snotneuzen weer een lesje leren.
Vertel maat. Ik was te laat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:13 schreef Caland het volgende:
Lekker muziekje op het ziggokanaal
@:onlogisch
Hoe staat het hiermee???quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zal een doneeractie op touw zitten om jou aan een nieuwe pc te helpen.
Ik heb geklikt en een bijzonder pittige mening over dit geluid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hiermee vreet je het ijzer op
@:caland
Gooi het op tafel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geklikt en een bijzonder pittige mening over dit geluid.
GC / Help @onlogischquote:
🐐quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
🐐
@:JANCEES (rip) @:doublepain (rip) @:caland
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
🐐
Speelde je via een site?quote:
Je kunt ook cashgames of sit & go's spelen, dan kun je zo lang spelen als je wil.quote:
Ja gewoon als we met vrienden toernooitje doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook cashgames of sit & go's spelen, dan kun je zo lang spelen als je wil.
Het lijkt net alsof Caland de volgende gaat zijn die dit forum (permanent) moet verlaten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
🐐
MEN VATTE ZE NIEquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof Caland de volgende gaat zijn die dit forum (permanent) moet verlaten.
@:caland wil je alsjeblieft een beetje oppassen
Waarom?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:21 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag is geen goede dag.
Ik heb geen flauw idee. Er staat nergens iets van meer informatie of wat dan ook, geen melding gehad, geen mail, niets. Die boze transgenders van de week zullen wel flink aan het rapporteren zijn geweest.quote:
Walgelijk volk is dat toch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Er staat nergens iets van meer informatie of wat dan ook, geen melding gehad, geen mail, niets. Die boze transgenders van de week zullen wel flink aan het rapporteren zijn geweest.
Op 86 miljoen mensen stelt dat allemaal niet zo heel veel voor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vreemd dit. In Mofrika houdt namelijk IEDEREEN zich aan de maatregelen.
Deze post krijgt van mij een welverdiende like.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
MEN VATTE ZE NIE
@:lenny_leonard check deze
Vuile klootzakken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:21 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag is geen goede dag.
Ze lopen gewoon wat achter qua exponentiële groeiquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Op 86 miljoen mensen stelt dat allemaal niet zo heel veel voor.
Sowieso. Tyfus racisten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vuile klootzakken.
Ik geef de schuld aan Den Bosch.
Vanmiddag lieverd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Vanavond clásico. Denk dat ik wel even ga kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |