Het was ook geen roddelen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hier roddelen we niet. @:Klapmongeaul
@GGMM crew en FOK! bash.quote:
sterkte danquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Staan ongeveeer gelijk in rangorde. Wat GGMM is voor het forum ben ik voor de FP.
Ik ben astmatisch aangelegd, kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
Het zegt alles over @:charrell dat ik dacht dat ze serieus was
Goede marketingstrategie van AH. Blijkbaar heeft @Caland wat nieuwe pannen nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Afgelopen week was er een brand in ons distributiecentrum in Tilburg. Daarom heb je mogelijk sommige producten in onze winkel gemist. Dat vinden wij uiteraard zeer vervelend. Gelukkig zijn onze schappen weer goed gevuld en kan je weer al je boodschappen bij ons doen. Wij willen je bedanken voor je begrip.
Daarom geven we je deze week dubbele pannenzegels en ontvang je vanaf zaterdag een kleine attentie bij de kassa.
Graag tot ziens in onze winkel!
TULBURGED @:lenny_leonard
Je bent zelf kut.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:00 schreef Scrummie het volgende:
De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut.
Heb een fleecetrui van Twente aan, niks mis mee. Verder nog wat shirtjes van verschillende clubs in de kast liggen. Genot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Sowieso clubartikelen in huis
Een asbak vind ik dan nog tot daar aan toe.
Bedenk me nu net dat ik wel een shirt van AZ heb liggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een fleecetrui van Twente aan, niks mis mee. Verder nog wat shirtjes van verschillende clubs in de kast liggen. Genot.
Ja, dan kon je jezelf neukenquote:
Ik ken nog iemand met een fleecetruiquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een fleecetrui van Twente aan, niks mis mee. Verder nog wat shirtjes van verschillende clubs in de kast liggen. Genot.
Het komt nu wel erg dichtbij!quote:
Eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Geen Feyenoordvlag aan je muur hebben hangen. Wat ben jij nou voor een 3e-rangs tokkie joh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Wat een heerlijk uitdagende billen heb je @DJMO daar zou ik wel raad mee weten !!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er staat nog steeds een blote billen pic op de FP als je tekort komt.
Wie ben jijquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:04 schreef kusjeaanjemoeder het volgende:
[..]
Wat een heerlijk uitdagende billen heb je @:DJMO daar zou ik wel raad mee weten !!
Toen was je dus al zo’n kutkind.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
Mijn biologieleraar had vroeger ook altijd een fleecetrui aan
Die werd zo gepest dat hij een keer huilend de klas uitliep
Wat wij natuurlijk wel grappig vonden omdat het een leraar was
Dat beeld heb ik dus bij mensen die een fleecetrui aanhebben
ongetwijfeld een kloon van gebande, die het maar niet afleert om mij te mentionen, en over vijf minuten in de kliko ligt.quote:
Jij bent snelquote:
Nouri was er op tijd bij ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Abdelhak Nouri is nog sneller dan @:onlogisch
Dat zegt echt helemaal niks
Wat heeft m'n wijnvlek hiermee te makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie nog steeds vrijgezel is?
Ik denk dat daar heel veel redenen voor zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ie boven een snackbar woontquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haben sie eine stunde?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KLOOTZAKKEN ZIJN HETquote:Dankjewel voor het doorgeven Scrummie. Ik heb een klacht voor je doorgegeven. Dit wordt intern besproken, dus je ontvangt daarover geen terugkoppeling. Laten we ervan uitgaan dat de bezorging vanaf nu weer gaat zoals het hoort. Je pakketje ligt na 15.00 morgenmiddag voor je klaar bij de Coop bij jou in Enschede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |