Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja zit al een maandje thuis.
Maar mijn netwerk is behoorlijk groot en spreek veel mensen uit de zorg.
Overigens zal het ook niet om het ETZ gaan.
Nee ook bevallingen worden allemaal uitgesteld, helaas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is er ook een plekje voor @:charrell ?
Oh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ook bevallingen worden allemaal uitgesteld, helaas.
Nee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is er ook een plekje voor @:charrell ?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:50 schreef Zipportal het volgende:
Gaat jouw bevalling gestreamd worden? @:charrell
Dat is erg lastig want de mensen liggen op hun buik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan ze geen nagels lakken op de IC?
uiteraard maar het gaat om de oorsprong en die is dus niet hebreeuws, tenminste daar zijn de partijen verdeeld overquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is gewoon de Arabische vertaling van Abraham
Ook toen was er al fakenews.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar het gaat om de oorsprong en die is dus niet hebreeuws, tenminste daar zijn de partijen verdeeld over
Oh. Sorry maat. Eerste mention/quote gemist ben ik bang. Ik was vannacht vroeg wakker dus ik heb een stukje live zitten kijken. Vond het niet zo bijzonder. Jij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Debat al gezien? (dit is de tweede keer, als ik nu weer geen antwoord krijg word ik woedend)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Sorry. Vind deze niet zo sterk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:03 schreef Caland het volgende:
Toch weer een keer iets anders voor @:charrell
een echo van haar buik in plaats van die echo die van haar hoofdinhoud komt
DJMO gaat een iPhone 12 verloten. Geld zat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:Jor_Dii met je 6 maand basic abonnement. Niet direct mij op block zetten (1 van de handigere functies van het abo, spreek ik uit ervaring).
Tering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DJMO gaat een iPhone 12 verloten. Geld zat.
Goed, een gezonde hartslag en een mooi dooierzakje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry schatje. Ik liet mij gaan.Hoe was je echo gegaan?
Gaat zeker naar die Roma's?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanochtend wat stukjes bij Goedemorgen Nederland, heb morgen wel tijd dus denk dat ik het even terug ga kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Sorry maat. Eerste mention/quote gemist ben ik bang. Ik was vannacht vroeg wakker dus ik heb een stukje live zitten kijken. Vond het niet zo bijzonder. Jij?
Je bent zelf een mooi dooierzakje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
Goed, een gezonde hartslag en een mooi dooierzakje.
Leuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
Linkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent toch geen kip wtfquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
PostNL is vandaag bij mij gewoon geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Wel godverdomme.
Blijf ik thuis voor dat teringtyfus kut pakketje, zie ik ineens in de app dat ze vandaag niet meer komen maar morgen. Gore gore gore PostNL klootzakken.
IK BEN WOEST EN MIJN VRIJDAG IS NAAR DE KLOTEN en ik heb nog steeds zin in kibbeling.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Wel godverdomme.
Blijf ik thuis voor dat teringtyfus kut pakketje, zie ik ineens in de app dat ze vandaag niet meer komen maar morgen. Gore gore gore PostNL klootzakken.
IK BEN WOEST EN MIJN VRIJDAG IS NAAR DE KLOTEN en ik heb nog steeds zin in kibbeling.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Wel godverdomme.
Ik heb ook gewoon een pakketje gekregen. En Caland vis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
PostNL is vandaag bij mij gewoon geweest
En jij bent duidelijk nog niet toe aan kinderen wtf’er.quote:
Dat lijkt mij duidelijk, hij kan niet eens een pannenkoek bakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:22 schreef Charrell het volgende:
En jij bent duidelijk nog niet toe aan kinderen wtf’er.
Ja, ik ga denk ik ook voor die keuze de volgende keer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:23 schreef Caland het volgende:
Ik laat het meestal bezorgen bij een afhaalpunt. Dan ben je niet afhankelijk van die lui.
Even ter info en educatie voor @:scrummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |