Wat begrijp je niet aan 'NOOIT'?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik vandaag een abo uitdeel, mag Caland dan wel COR in?
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
Dus maar 2 mensen op de IC erbij gekomen
Gaat de goede kant op
Rond de kerst kroegen weer open
Dat iemand zo dom kan zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan mijn voorstel?
Laat hem ook even bijkomenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heb je hier nou aan? Hond is stil.
De HURKED.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:16 schreef Coco het volgende:
Schrok me de tering, kreeg NL alert.
Sluit deuren en ramen!
Wat begrijp je niet aan 'NOOIT'?quote:
Anderhalve meter houden in de horeekaa met kersemus, dat gaat weer een groot succes worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, ben dan bijna 3 weken vrij
Helemaal naar de klote
Dat is snel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga overigens wellicht binnenkort weer eens wat werk verzetten in een ziekenhuis.
Schijnt druk te zijn.
@:tijger_m
Ik vind die van Ajax best leuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:25 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk, de voetbalclubs komen weer met kersttruien
@:lenny_leonard
Uiteraard. Dat wordt weer genietenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die van Ajax best leuk.
(ga je de clubs nu weer pesten?)
Alsof mensen elkaar niet gaan opzoeken rond die tijd, kan die zooi maar beter opengooien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anderhalve meter houden in de horeekaa met kersemus, dat gaat weer een groot succes worden.
Eens hoor. Doen ze nu ook wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof mensen elkaar niet gaan opzoeken rond die tijd, kan die zooi maar beter opengooien.
Vuurwerk is voor paupers en kinderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef Caland het volgende:
Heb de bestellijsten van het illegale vuurwerk ook al een tijdje binnen
Denk dat oud en nieuw een leuke explosie van geweld wordt jegens dienstverleners. Al die opgekropte frustraties eruit
Gast die ik net sprak heeft vandaag sinds lange tijd een keer een dag vrij. Ze lopen compleet over en overplaatsingen gaan kut. Regio's moeten het zelf oplossen, maar het is overal gewoon volle bak.quote:
Als er iemand op vrijdag vrij kan valt het best mee dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gast die ik net sprak heeft vandaag sinds lange tijd een keer een dag vrij. Ze lopen compleet over en overplaatsingen gaan kut. Regio's moeten het zelf oplossen, maar het is overal gewoon volle bak.
Op veel plaatsen is de IC gewoon ramvol. Kan niks meer bij. Dus letterlijk een patiëntenstop.
Wel tof dat je dan weer even bijspringt. Ik zal voor je klappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gast die ik net sprak heeft vandaag sinds lange tijd een keer een dag vrij. Ze lopen compleet over en overplaatsingen gaan kut. Regio's moeten het zelf oplossen, maar het is overal gewoon volle bak.
Op veel plaatsen is de IC gewoon ramvol. Kan niks meer bij. Dus letterlijk een patiëntenstop.
Maar jij had toch ontslag genomen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij zijn trots op je!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
Wie nog in het 1000ste COR topic wilde posten is nu te laat
Hoeveel dartpijltjes zou Lenny's hoofd op de foto van het afdelingsuitje inmiddels hebben verwerkt?quote:
Ja zit al een maandje thuis.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Coco het volgende:
Ik heb alweer genoeg gepost in COR.
Over naar de orde van de dag.
Is er ook een plekje voor @Charrell ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja zit al een maandje thuis.
Maar mijn netwerk is behoorlijk groot en spreek veel mensen uit de zorg.
Overigens zal het ook niet om het ETZ gaan.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja zit al een maandje thuis.
Maar mijn netwerk is behoorlijk groot en spreek veel mensen uit de zorg.
Overigens zal het ook niet om het ETZ gaan.
Nee ook bevallingen worden allemaal uitgesteld, helaas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is er ook een plekje voor @:charrell ?
Oh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ook bevallingen worden allemaal uitgesteld, helaas.
Nee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is er ook een plekje voor @:charrell ?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:50 schreef Zipportal het volgende:
Gaat jouw bevalling gestreamd worden? @:charrell
Dat is erg lastig want de mensen liggen op hun buik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan ze geen nagels lakken op de IC?
uiteraard maar het gaat om de oorsprong en die is dus niet hebreeuws, tenminste daar zijn de partijen verdeeld overquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is gewoon de Arabische vertaling van Abraham
Ook toen was er al fakenews.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar het gaat om de oorsprong en die is dus niet hebreeuws, tenminste daar zijn de partijen verdeeld over
Oh. Sorry maat. Eerste mention/quote gemist ben ik bang. Ik was vannacht vroeg wakker dus ik heb een stukje live zitten kijken. Vond het niet zo bijzonder. Jij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Debat al gezien? (dit is de tweede keer, als ik nu weer geen antwoord krijg word ik woedend)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Sorry. Vind deze niet zo sterk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:03 schreef Caland het volgende:
Toch weer een keer iets anders voor @:charrell
een echo van haar buik in plaats van die echo die van haar hoofdinhoud komt
DJMO gaat een iPhone 12 verloten. Geld zat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:Jor_Dii met je 6 maand basic abonnement. Niet direct mij op block zetten (1 van de handigere functies van het abo, spreek ik uit ervaring).
Tering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DJMO gaat een iPhone 12 verloten. Geld zat.
Goed, een gezonde hartslag en een mooi dooierzakje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry schatje. Ik liet mij gaan.Hoe was je echo gegaan?
Gaat zeker naar die Roma's?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanochtend wat stukjes bij Goedemorgen Nederland, heb morgen wel tijd dus denk dat ik het even terug ga kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Sorry maat. Eerste mention/quote gemist ben ik bang. Ik was vannacht vroeg wakker dus ik heb een stukje live zitten kijken. Vond het niet zo bijzonder. Jij?
Je bent zelf een mooi dooierzakje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
Goed, een gezonde hartslag en een mooi dooierzakje.
Leuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
Linkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent toch geen kip wtfquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
PostNL is vandaag bij mij gewoon geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Wel godverdomme.
Blijf ik thuis voor dat teringtyfus kut pakketje, zie ik ineens in de app dat ze vandaag niet meer komen maar morgen. Gore gore gore PostNL klootzakken.
IK BEN WOEST EN MIJN VRIJDAG IS NAAR DE KLOTEN en ik heb nog steeds zin in kibbeling.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Wel godverdomme.
Blijf ik thuis voor dat teringtyfus kut pakketje, zie ik ineens in de app dat ze vandaag niet meer komen maar morgen. Gore gore gore PostNL klootzakken.
IK BEN WOEST EN MIJN VRIJDAG IS NAAR DE KLOTEN en ik heb nog steeds zin in kibbeling.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Wel godverdomme.
Ik heb ook gewoon een pakketje gekregen. En Caland vis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
PostNL is vandaag bij mij gewoon geweest
En jij bent duidelijk nog niet toe aan kinderen wtf’er.quote:
Dat lijkt mij duidelijk, hij kan niet eens een pannenkoek bakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:22 schreef Charrell het volgende:
En jij bent duidelijk nog niet toe aan kinderen wtf’er.
Ja, ik ga denk ik ook voor die keuze de volgende keer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:23 schreef Caland het volgende:
Ik laat het meestal bezorgen bij een afhaalpunt. Dan ben je niet afhankelijk van die lui.
Even ter info en educatie voor @:scrummie
Niet gelezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:24 schreef Charrell het volgende:
Dooierzakje op echografie
Het dooierzakje is zichtbaar via echografie vanaf de 6e week tot en met de 12e week van de zwangerschap. Als tijdens de echo blijkt dat er geen dooierzakje aanwezig is, is dat meestal een slecht teken. Vaak eindigt de zwangerschap dan in een miskraam.
Ben je blij dat Charlotte nu een podium krijgt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:27 schreef GGMM het volgende:
Charlotte blijft maar praten over haar dooierzakje
Ik word hier wat ongemakkelijk van
Ik weet nu alles over dooierzakjes, pak ik toch weer mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:25 schreef Zipportal het volgende:
Laat je niet uit het veld slaan, @:wereldgozer
Die twee uur afkoelperiode is nu wel klaar ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je blij dat Charlotte nu een podium krijgt?
Hier had ook @:rambodirk een kwaliteitspost kunnen zetten.
ik had er nog nooit van gehoord, jammer dat ik het nu toch moet meemakenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:27 schreef GGMM het volgende:
Charlotte blijft maar praten over haar dooierzakje
Ik word hier wat ongemakkelijk van
Ging zij niet volledig uit de kleren voor FOK! donaties? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij nu de wereld offline aan het verkennen is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je blij dat Charlotte nu een podium krijgt?
Hier had ook @:rambodirk een kwaliteitspost kunnen zetten.
Ja, alleen viel het enthousiasme toch wat tegen dus ging dat idee snel van tafel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ging zij niet volledig uit de kleren voor FOK! donaties? Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:22 schreef Charrell het volgende:
[..]
En jij bent duidelijk nog niet toe aan kinderen wtf’er.
Je baby, in de eerste twee maanden van de zwangerschap embryo of vruchtje genoemd, heeft voedingsstoffen nodig om goed te kunnen groeien en om zich te kunnen ontwikkelen. Die voedingsstoffen krijgt hij in het begin binnen via het dooierzakje.
Later wordt dit de placenta.
Koekwaus.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:24 schreef Charrell het volgende:
Dooierzakje op echografie
Het dooierzakje is zichtbaar via echografie vanaf de 6e week tot en met de 12e week van de zwangerschap. Als tijdens de echo blijkt dat er geen dooierzakje aanwezig is, is dat meestal een slecht teken. Vaak eindigt de zwangerschap dan in een miskraam.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:30 schreef Charrell het volgende:
Ik geef zo nu en dan bijles, weer eens wat anders dan spelfouten maken.
Ik ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij nu de wereld offline aan het verkennen is.
Dus we krijgen vast allerlei leuke anekdotes en belevenissen te horen morgen
maya de bij zekerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:30 schreef Charrell het volgende:
Ik geef zo nu en dan bijles, weer eens wat anders dan spelfouten maken.
Waardeloos. De naaktpics van @DJMO stonden toch wel op mijn bucketlistquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, alleen viel het enthousiasme toch wat tegen dus ging dat idee snel van tafel.
Er waren preview pics. Ik zou je bucketlist weggooien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos. De naaktpics van @:DJMO stonden toch wel op mijn bucketlist
Ja dat hoor ik ook vaak inderdaad, je moet er toch niet aan denken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef Charrell het volgende:
Ik ben zo blij dat het goed is tot nu allemaal, heb te veel verhalen gehoord over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, ivf trajecten etc etc.
Ik denk dat je hier niet helemaal goed inschat hoe wanhopig @onlogisch is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er waren preview pics. Ik zou je bucketlist weggooien.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier niet helemaal goed inschat hoe wanhopig @:onlogisch is.
Dat hoor je alleen in vluchtelingenkampen. Dit is Nederland.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef Charrell het volgende:
Ik ben zo blij dat het goed is tot nu allemaal, heb te veel verhalen gehoord over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, ivf trajecten etc etc.
Hier in Nederland gaat het ook vaak mis hoor. Kijk naar @GGMM kijk naar @Scrummiequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat hoor je alleen in vluchtelingenkampen. Dit is Nederland.
Oh je bedoelt dat het risico een mongooltje te baren er nog isquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier in Nederland gaat het ook vaak mis hoor. Kijk naar @:GGMM kijk naar @:Scrummie
Nee, er waren een paar klieren waardoor ik het nog langer vertikte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, alleen viel het enthousiasme toch wat tegen dus ging dat idee snel van tafel.
Namen en rugnummers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, er waren een paar klieren waardoor ik het nog langer vertikte.
Er staat nog steeds een blote billen pic op de FP als je tekort komt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos. De naaktpics van @:DJMO stonden toch wel op mijn bucketlist
Klapmongeaul.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er staat nog steeds een blote billen pic op de FP als je tekort komt.
Hier roddelen we niet. @KlapMongeaulquote:
Link?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij jou wel ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat het risico een mongooltje te baren er nog is
Wij hebben om 17.00u een online vrijdagmiddagborrel.quote:
Klap dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Maar wie was nou die persoon die aan het klieren was?
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch
[ Bericht 25% gewijzigd door onlogisch op 23-10-2020 15:41:08 ]
nou kanjerdebanjer maar weer lekker op dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
Waarom reageer ik eigenlijk in de VBL SChet afvoerputje van FOK!
Pleur op dan!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:40 schreef Scrummie het volgende:
Kerstmannetje! Dit kan in FEE @Lenny_LeonardSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:onlogisch
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
FP, niet geklikt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)island-geworden.html
Ja zag ik ook... wel een rommelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kerstmannetje! Dit kan in FEE @:Lenny_Leonard
Het is een fleecedeken, geen dekbedovertrekquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Gadver de gadver.
Wat een walgelijk dekbedovertrek.
hoi lieve jonge damequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:40 schreef Scrummie het volgende:
Rambodirk zou hiervoor een ban krijgen.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:onlogisch
Vannacht om twaalf uurquote:
De groeten van Appiequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Afgelopen week was er een brand in ons distributiecentrum in Tilburg. Daarom heb je mogelijk sommige producten in onze winkel gemist. Dat vinden wij uiteraard zeer vervelend. Gelukkig zijn onze schappen weer goed gevuld en kan je weer al je boodschappen bij ons doen. Wij willen je bedanken voor je begrip.
Daarom geven we je deze week dubbele pannenzegels en ontvang je vanaf zaterdag een kleine attentie bij de kassa.
Graag tot ziens in onze winkel!
TULBURGED @:lenny_leonard
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kerstmannetje! Dit kan in FEE @:Lenny_Leonard
Een fleecedeken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is een fleecedeken, geen dekbedovertrek
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Afgelopen week was er een brand in ons distributiecentrum in Tilburg. Daarom heb je mogelijk sommige producten in onze winkel gemist. Dat vinden wij uiteraard zeer vervelend. Gelukkig zijn onze schappen weer goed gevuld en kan je weer al je boodschappen bij ons doen. Wij willen je bedanken voor je begrip.
Daarom geven we je deze week dubbele pannenzegels en ontvang je vanaf zaterdag een kleine attentie bij de kassa.
Dan zou ik eerst maar een goede lijn pep leggen en die keihard in je neusholte rammenquote:
Ik heb er ook 1.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Een fleecedeken.
Welke burger koopt zoiets.
Haten op Ajaxquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Een fleecedeken.
Welke burger koopt zoiets. En dan ook nog eens met Ajax print.
Dit kan echt niet.
DUBBELE PANNENZEGELS!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Niet nodig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst maar een goede lijn pep leggen en die keihard in je neusholte rammen
Tip
Misschien kan ze daar dan een crowdfundactie voor opstarten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oei zuur
heb je geen geld voor de trein
Lekker warm joh. Kan mij het schelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik dit niet heb gelezen.
https://www.facebook.com/DJMO1979/posts/3410006482451984quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oei zuur
heb je geen geld voor de trein
Als volwassene dit in huis hebbenquote:
oh dat verhaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/DJMO1979/posts/3410006482451984
Nee, ik draag alleen hardloopshirts.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als volwassene dit in huis hebben
Je draagt zeker ook voetbalshirts?
@:lange_lans check dit
Ik voel me vereerd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dat verhaal
veel succes
De VBL SC is trots op je!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook als je niet aan het hardlopen bent?
Immer. Ik heb vijf shirts die ik rouleer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook als je niet aan het hardlopen bent?
We hebben letterlijk fora als KLB, ONZ en COR en dan noem je dit het afvoerpotje? Ja, jij snapt het niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
Heb je dat logo al op je reet getatoeëerd? Dan gaat de mond zo nu en dan open.quote:
Sarcasme niet snappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben letterlijk fora als KLB, ONZ en COR en dan noem je dit het afvoerpotje? Ja, jij snapt het niet.
Like gezet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben letterlijk fora als KLB, ONZ en COR en dan noem je dit het afvoerpotje? Ja, jij snapt het niet.
Potje? Ik ben tegen homofobie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja dat kloptquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom, iedereen in de VBL-SC vindt jou een sulletje
afvoerpotjequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig alleen nog maar een proleet in het weekend makker.quote:
Als ik je andere posts zo lees denk ik niet dat je sarcastisch was maar goed.quote:
Vanavond een online pokertoernooi.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zo ook een vrijmibo met pubquiz. Online.
Ga niet overslaan want het is tevens het afscheid van een gewaardeerd collega.
Succes maat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanavond een online pokertoernooi.
Mokerveel geld winnen.
Altijd als ik je tegenkom sta je met een peuk in je muil.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig alleen nog maar een proleet in het weekend makker.
En zelfs dan nog maar zelden eigenlijk.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Borat grappig vinden.
Daar hebben @:buitendam en ik een pittige mening over.
Dan ken je mij nog nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik je andere posts zo lees denk ik niet dat je sarcastisch was maar goed.
Doe even niet zo kansloos.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar kan je voor je vrienden van VBL niet alsnog uit de kleren gaan?
Ja Tony, maak er maar even een melding van.quote:Ik zie dat de bezorger aangeeft dat het niet lukte om te bezorgen. Maar dat is wel een beetje gek gezien ik uit je berichtje opmaak dat je gewoon thuis was. Als je wilt maak ik er graag even een melding van. Daarvoor heb ik dan wel je volledige naam, adres, huisnummer, postcode, woonplaats, telefoonnummer en e-mail nodig. Zou je deze nog willen sturen?
Groetjes Tony
Ik wil nergens bij horenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie wil weer ergens bij horen hoor.
JA MAAR IK OOK!!!!!!!!!!!!!!!
Doe even niet zo kansloos.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had na het dooierverhaal van @Charrell al geen zin meer in sex en dat is er niet beter op geworden. Hier kan geen viagra tegenop.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)island-geworden.html
Niet goed voor je dooier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:55 schreef Charrell het volgende:
[..]
Van 1 pakje per dag naar een halve gegaan tijdens de zwangerschap.
Toch trots op mezelf.
Ik kom jou 2 keer per jaar bij Feyenoord tegenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd als ik je tegenkom sta je met een peuk in je muil.
Wachtquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:55 schreef Charrell het volgende:
[..]
Toch trots op mezelf.
Nu neem je me in de maling.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:55 schreef Charrell het volgende:
[..]
Toch trots op mezelf.
Heb ik hier vrienden dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen was het wel gewoon grappigquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook.
Humor voor proleten. Net als Promenade.
Roken tijdens een zwangerschap. Hier heb ik een hele pittige mening over.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:55 schreef Charrell het volgende:
[..]
Toch trots op mezelf.
Staan ongeveeer gelijk in rangorde. Wat GGMM is voor het forum ben ik voor de FP.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit jij hoger in de FOK pikorde dan @:GGMM als Koningin?
@Caland en @maxi-mus welquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:58 schreef Charrell het volgende:
[..]oh... ja klopt!
Jammer dat niemand hierin trapt.
Mijn grappen....
De FP is kut.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Staan ongeveeer gelijk in rangorde. Wat GGMM is voor het forum ben ik voor de FP.
Het was ook geen roddelen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hier roddelen we niet. @:Klapmongeaul
@GGMM crew en FOK! bash.quote:
sterkte danquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Staan ongeveeer gelijk in rangorde. Wat GGMM is voor het forum ben ik voor de FP.
Ik ben astmatisch aangelegd, kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
Het zegt alles over @:charrell dat ik dacht dat ze serieus was
Goede marketingstrategie van AH. Blijkbaar heeft @Caland wat nieuwe pannen nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Je bent zelf kut.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:00 schreef Scrummie het volgende:
De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut. De FP is kut.
Heb een fleecetrui van Twente aan, niks mis mee. Verder nog wat shirtjes van verschillende clubs in de kast liggen. Genot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Sowieso clubartikelen in huis
Een asbak vind ik dan nog tot daar aan toe.
Bedenk me nu net dat ik wel een shirt van AZ heb liggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een fleecetrui van Twente aan, niks mis mee. Verder nog wat shirtjes van verschillende clubs in de kast liggen. Genot.
Ja, dan kon je jezelf neukenquote:
Ik ken nog iemand met een fleecetruiquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een fleecetrui van Twente aan, niks mis mee. Verder nog wat shirtjes van verschillende clubs in de kast liggen. Genot.
Het komt nu wel erg dichtbij!quote:
Eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Geen Feyenoordvlag aan je muur hebben hangen. Wat ben jij nou voor een 3e-rangs tokkie joh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Wat een heerlijk uitdagende billen heb je @DJMO daar zou ik wel raad mee weten !!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wie ben jijquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:04 schreef kusjeaanjemoeder het volgende:
[..]
Wat een heerlijk uitdagende billen heb je @:DJMO daar zou ik wel raad mee weten !!
Toen was je dus al zo’n kutkind.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
Mijn biologieleraar had vroeger ook altijd een fleecetrui aan
Die werd zo gepest dat hij een keer huilend de klas uitliep
Wat wij natuurlijk wel grappig vonden omdat het een leraar was
Dat beeld heb ik dus bij mensen die een fleecetrui aanhebben
ongetwijfeld een kloon van gebande, die het maar niet afleert om mij te mentionen, en over vijf minuten in de kliko ligt.quote:
Jij bent snelquote:
Nouri was er op tijd bij ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Abdelhak Nouri is nog sneller dan @:onlogisch
Dat zegt echt helemaal niks
Wat heeft m'n wijnvlek hiermee te makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie nog steeds vrijgezel is?
Ik denk dat daar heel veel redenen voor zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ie boven een snackbar woontquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haben sie eine stunde?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KLOOTZAKKEN ZIJN HETquote:Dankjewel voor het doorgeven Scrummie. Ik heb een klacht voor je doorgegeven. Dit wordt intern besproken, dus je ontvangt daarover geen terugkoppeling. Laten we ervan uitgaan dat de bezorging vanaf nu weer gaat zoals het hoort. Je pakketje ligt na 15.00 morgenmiddag voor je klaar bij de Coop bij jou in Enschede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |