We hebben letterlijk fora als KLB, ONZ en COR en dan noem je dit het afvoerpotje? Ja, jij snapt het niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
Waarom reageer ik eigenlijk in de VBL SChet afvoerputje van FOK!
Heb je dat logo al op je reet getatoeëerd? Dan gaat de mond zo nu en dan open.quote:
Sarcasme niet snappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben letterlijk fora als KLB, ONZ en COR en dan noem je dit het afvoerpotje? Ja, jij snapt het niet.
Like gezet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben letterlijk fora als KLB, ONZ en COR en dan noem je dit het afvoerpotje? Ja, jij snapt het niet.
Potje? Ik ben tegen homofobie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja dat kloptquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom, iedereen in de VBL-SC vindt jou een sulletje
afvoerpotjequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig alleen nog maar een proleet in het weekend makker.quote:
Als ik je andere posts zo lees denk ik niet dat je sarcastisch was maar goed.quote:
Vanavond een online pokertoernooi.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zo ook een vrijmibo met pubquiz. Online.
Ga niet overslaan want het is tevens het afscheid van een gewaardeerd collega.
Succes maat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanavond een online pokertoernooi.
Mokerveel geld winnen.
Altijd als ik je tegenkom sta je met een peuk in je muil.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig alleen nog maar een proleet in het weekend makker.
En zelfs dan nog maar zelden eigenlijk.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Borat grappig vinden.
Daar hebben @:buitendam en ik een pittige mening over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |