SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch
[ Bericht 25% gewijzigd door onlogisch op 23-10-2020 15:41:08 ]
nou kanjerdebanjer maar weer lekker op dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
Waarom reageer ik eigenlijk in de VBL SChet afvoerputje van FOK!
Pleur op dan!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:40 schreef Scrummie het volgende:
Kerstmannetje! Dit kan in FEE @Lenny_LeonardSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:onlogisch
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
FP, niet geklikt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)island-geworden.html
Ja zag ik ook... wel een rommelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kerstmannetje! Dit kan in FEE @:Lenny_Leonard
Het is een fleecedeken, geen dekbedovertrekquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Gadver de gadver.
Wat een walgelijk dekbedovertrek.
hoi lieve jonge damequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:40 schreef Scrummie het volgende:
Rambodirk zou hiervoor een ban krijgen.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:onlogisch
Vannacht om twaalf uurquote:
De groeten van Appiequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Afgelopen week was er een brand in ons distributiecentrum in Tilburg. Daarom heb je mogelijk sommige producten in onze winkel gemist. Dat vinden wij uiteraard zeer vervelend. Gelukkig zijn onze schappen weer goed gevuld en kan je weer al je boodschappen bij ons doen. Wij willen je bedanken voor je begrip.
Daarom geven we je deze week dubbele pannenzegels en ontvang je vanaf zaterdag een kleine attentie bij de kassa.
Graag tot ziens in onze winkel!
TULBURGED @:lenny_leonard
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kerstmannetje! Dit kan in FEE @:Lenny_Leonard
Een fleecedeken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is een fleecedeken, geen dekbedovertrek
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Afgelopen week was er een brand in ons distributiecentrum in Tilburg. Daarom heb je mogelijk sommige producten in onze winkel gemist. Dat vinden wij uiteraard zeer vervelend. Gelukkig zijn onze schappen weer goed gevuld en kan je weer al je boodschappen bij ons doen. Wij willen je bedanken voor je begrip.
Daarom geven we je deze week dubbele pannenzegels en ontvang je vanaf zaterdag een kleine attentie bij de kassa.
Dan zou ik eerst maar een goede lijn pep leggen en die keihard in je neusholte rammenquote:
Ik heb er ook 1.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Een fleecedeken.
Welke burger koopt zoiets.
Haten op Ajaxquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Een fleecedeken.
Welke burger koopt zoiets. En dan ook nog eens met Ajax print.
Dit kan echt niet.
DUBBELE PANNENZEGELS!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Niet nodig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst maar een goede lijn pep leggen en die keihard in je neusholte rammen
Tip
Misschien kan ze daar dan een crowdfundactie voor opstarten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oei zuur
heb je geen geld voor de trein
Lekker warm joh. Kan mij het schelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik dit niet heb gelezen.
https://www.facebook.com/DJMO1979/posts/3410006482451984quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oei zuur
heb je geen geld voor de trein
Als volwassene dit in huis hebbenquote:
oh dat verhaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/DJMO1979/posts/3410006482451984
Nee, ik draag alleen hardloopshirts.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als volwassene dit in huis hebben
Je draagt zeker ook voetbalshirts?
@:lange_lans check dit
Ik voel me vereerd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dat verhaal
veel succes
De VBL SC is trots op je!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook als je niet aan het hardlopen bent?
Immer. Ik heb vijf shirts die ik rouleer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook als je niet aan het hardlopen bent?
We hebben letterlijk fora als KLB, ONZ en COR en dan noem je dit het afvoerpotje? Ja, jij snapt het niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef DJMO het volgende:
Heb je dat logo al op je reet getatoeëerd? Dan gaat de mond zo nu en dan open.quote:
Sarcasme niet snappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben letterlijk fora als KLB, ONZ en COR en dan noem je dit het afvoerpotje? Ja, jij snapt het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |