Niet gelezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:24 schreef Charrell het volgende:
Dooierzakje op echografie
Het dooierzakje is zichtbaar via echografie vanaf de 6e week tot en met de 12e week van de zwangerschap. Als tijdens de echo blijkt dat er geen dooierzakje aanwezig is, is dat meestal een slecht teken. Vaak eindigt de zwangerschap dan in een miskraam.
Ben je blij dat Charlotte nu een podium krijgt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:27 schreef GGMM het volgende:
Charlotte blijft maar praten over haar dooierzakje
Ik word hier wat ongemakkelijk van
Ik weet nu alles over dooierzakjes, pak ik toch weer mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:25 schreef Zipportal het volgende:
Laat je niet uit het veld slaan, @:wereldgozer
Die twee uur afkoelperiode is nu wel klaar ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je blij dat Charlotte nu een podium krijgt?
Hier had ook @:rambodirk een kwaliteitspost kunnen zetten.
ik had er nog nooit van gehoord, jammer dat ik het nu toch moet meemakenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:27 schreef GGMM het volgende:
Charlotte blijft maar praten over haar dooierzakje
Ik word hier wat ongemakkelijk van
Ging zij niet volledig uit de kleren voor FOK! donaties? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DJMO gaat een iPhone 12 verloten. Geld zat.
Het schijnt dat hij nu de wereld offline aan het verkennen is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je blij dat Charlotte nu een podium krijgt?
Hier had ook @:rambodirk een kwaliteitspost kunnen zetten.
Ja, alleen viel het enthousiasme toch wat tegen dus ging dat idee snel van tafel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ging zij niet volledig uit de kleren voor FOK! donaties? Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:22 schreef Charrell het volgende:
[..]
En jij bent duidelijk nog niet toe aan kinderen wtf’er.
Je baby, in de eerste twee maanden van de zwangerschap embryo of vruchtje genoemd, heeft voedingsstoffen nodig om goed te kunnen groeien en om zich te kunnen ontwikkelen. Die voedingsstoffen krijgt hij in het begin binnen via het dooierzakje.
Later wordt dit de placenta.
Koekwaus.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:24 schreef Charrell het volgende:
Dooierzakje op echografie
Het dooierzakje is zichtbaar via echografie vanaf de 6e week tot en met de 12e week van de zwangerschap. Als tijdens de echo blijkt dat er geen dooierzakje aanwezig is, is dat meestal een slecht teken. Vaak eindigt de zwangerschap dan in een miskraam.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:30 schreef Charrell het volgende:
Ik geef zo nu en dan bijles, weer eens wat anders dan spelfouten maken.
Ik ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij nu de wereld offline aan het verkennen is.
Dus we krijgen vast allerlei leuke anekdotes en belevenissen te horen morgen
maya de bij zekerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:30 schreef Charrell het volgende:
Ik geef zo nu en dan bijles, weer eens wat anders dan spelfouten maken.
Waardeloos. De naaktpics van @DJMO stonden toch wel op mijn bucketlistquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, alleen viel het enthousiasme toch wat tegen dus ging dat idee snel van tafel.
Er waren preview pics. Ik zou je bucketlist weggooien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos. De naaktpics van @:DJMO stonden toch wel op mijn bucketlist
Ja dat hoor ik ook vaak inderdaad, je moet er toch niet aan denken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef Charrell het volgende:
Ik ben zo blij dat het goed is tot nu allemaal, heb te veel verhalen gehoord over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, ivf trajecten etc etc.
Ik denk dat je hier niet helemaal goed inschat hoe wanhopig @onlogisch is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er waren preview pics. Ik zou je bucketlist weggooien.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier niet helemaal goed inschat hoe wanhopig @:onlogisch is.
Dat hoor je alleen in vluchtelingenkampen. Dit is Nederland.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef Charrell het volgende:
Ik ben zo blij dat het goed is tot nu allemaal, heb te veel verhalen gehoord over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, ivf trajecten etc etc.
Hier in Nederland gaat het ook vaak mis hoor. Kijk naar @GGMM kijk naar @Scrummiequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat hoor je alleen in vluchtelingenkampen. Dit is Nederland.
Oh je bedoelt dat het risico een mongooltje te baren er nog isquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier in Nederland gaat het ook vaak mis hoor. Kijk naar @:GGMM kijk naar @:Scrummie
Nee, er waren een paar klieren waardoor ik het nog langer vertikte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, alleen viel het enthousiasme toch wat tegen dus ging dat idee snel van tafel.
Namen en rugnummers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, er waren een paar klieren waardoor ik het nog langer vertikte.
Er staat nog steeds een blote billen pic op de FP als je tekort komt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos. De naaktpics van @:DJMO stonden toch wel op mijn bucketlist
Klapmongeaul.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er staat nog steeds een blote billen pic op de FP als je tekort komt.
Hier roddelen we niet. @KlapMongeaulquote:
Link?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij jou wel ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat het risico een mongooltje te baren er nog is
Wij hebben om 17.00u een online vrijdagmiddagborrel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |