Wat begrijp je niet aan 'NOOIT'?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik vandaag een abo uitdeel, mag Caland dan wel COR in?
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
Dus maar 2 mensen op de IC erbij gekomen
Gaat de goede kant op
Rond de kerst kroegen weer open
Dat iemand zo dom kan zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan mijn voorstel?
Laat hem ook even bijkomenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heb je hier nou aan? Hond is stil.
De HURKED.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:16 schreef Coco het volgende:
Schrok me de tering, kreeg NL alert.
Sluit deuren en ramen!
Wat begrijp je niet aan 'NOOIT'?quote:
Anderhalve meter houden in de horeekaa met kersemus, dat gaat weer een groot succes worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, ben dan bijna 3 weken vrij
Helemaal naar de klote
Dat is snel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga overigens wellicht binnenkort weer eens wat werk verzetten in een ziekenhuis.
Schijnt druk te zijn.
@:tijger_m
Ik vind die van Ajax best leuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:25 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk, de voetbalclubs komen weer met kersttruien
@:lenny_leonard
Uiteraard. Dat wordt weer genietenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die van Ajax best leuk.
(ga je de clubs nu weer pesten?)
Alsof mensen elkaar niet gaan opzoeken rond die tijd, kan die zooi maar beter opengooien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anderhalve meter houden in de horeekaa met kersemus, dat gaat weer een groot succes worden.
Eens hoor. Doen ze nu ook wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof mensen elkaar niet gaan opzoeken rond die tijd, kan die zooi maar beter opengooien.
Vuurwerk is voor paupers en kinderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef Caland het volgende:
Heb de bestellijsten van het illegale vuurwerk ook al een tijdje binnen
Denk dat oud en nieuw een leuke explosie van geweld wordt jegens dienstverleners. Al die opgekropte frustraties eruit
Gast die ik net sprak heeft vandaag sinds lange tijd een keer een dag vrij. Ze lopen compleet over en overplaatsingen gaan kut. Regio's moeten het zelf oplossen, maar het is overal gewoon volle bak.quote:
Als er iemand op vrijdag vrij kan valt het best mee dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gast die ik net sprak heeft vandaag sinds lange tijd een keer een dag vrij. Ze lopen compleet over en overplaatsingen gaan kut. Regio's moeten het zelf oplossen, maar het is overal gewoon volle bak.
Op veel plaatsen is de IC gewoon ramvol. Kan niks meer bij. Dus letterlijk een patiëntenstop.
Wel tof dat je dan weer even bijspringt. Ik zal voor je klappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gast die ik net sprak heeft vandaag sinds lange tijd een keer een dag vrij. Ze lopen compleet over en overplaatsingen gaan kut. Regio's moeten het zelf oplossen, maar het is overal gewoon volle bak.
Op veel plaatsen is de IC gewoon ramvol. Kan niks meer bij. Dus letterlijk een patiëntenstop.
Maar jij had toch ontslag genomen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij zijn trots op je!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
Wie nog in het 1000ste COR topic wilde posten is nu te laat
Hoeveel dartpijltjes zou Lenny's hoofd op de foto van het afdelingsuitje inmiddels hebben verwerkt?quote:
Ja zit al een maandje thuis.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef Coco het volgende:
Ik heb alweer genoeg gepost in COR.
Over naar de orde van de dag.
Is er ook een plekje voor @Charrell ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja zit al een maandje thuis.
Maar mijn netwerk is behoorlijk groot en spreek veel mensen uit de zorg.
Overigens zal het ook niet om het ETZ gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |