Is braddie een racist?????quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:18 schreef HPLC het volgende:
Heb je al excuses gemaakt aan @:littlebrownie nadat je haar had uitgemaakt voor k.....neger?
Lolwatquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:18 schreef HPLC het volgende:
Heb je al excuses gemaakt aan @:littlebrownie nadat je haar had uitgemaakt voor k.....neger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet het wel iets groots zijnquote:
POLL
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:18 schreef HPLC het volgende:
Chickenwings? 12quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:17 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is het grootste aantal chicken wings dat je in 1 maaltijd gegeten hebt?
Wauw, geen idee dat @DeBraad een racist is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:18 schreef HPLC het volgende:
Heb het ook aangekaart bij Lubach, hij gaat het zondag bespreken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wauw, geen idee dat @:DeBraad een racist is.
Ik unsubscribe Bragde TV gelijk dan maar.
* Erasmus zet zondagavond NPO 3 kijken in zijn agendaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het ook aangekaart bij Lubach, hij gaat het zondag bespreken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar deed hij dat dan? Op FOK!?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Neuh, ergens anders, maar dat maakt het niet minder erg
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:12 schreef DeBraad het volgende:
Na Neef Wuppie nu ook: @:debraad !!!
Vraag alles wat je wilt weten aan De Braad, hij zal je antwoord geven!
[ afbeelding ]
Waarom negeer je dit?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:18 schreef HPLC het volgende:
Zeker niet, racisten kunnen de tering krijgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Neuh, ergens anders, maar dat maakt het niet minder erg
Weet het nog nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Ga je stemmen 17 maart?
Ik negeer helemaal niets, had het simpelweg niet gelezen. Excuses is gemaakt al 3 jaar geleden, iets met oude koeien. Vergelijk mij van 2020 met mij van 2016-2017, compleet ander mens, is niet meer nodig dit.quote:
niet eensquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ben je ook altijd een beetje buiten adem als je je veters aan het strikken bent?
👍quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niets, had het simpelweg niet gelezen. Excuses is gemaakt al 3 jaar geleden, iets met oude koeien. Vergelijk mij van 2020 met mij van 2016-2017, compleet ander mens, is niet meer nodig dit.
Nouhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niets, had het simpelweg niet gelezen. Excuses is gemaakt al 3 jaar geleden, iets met oude koeien. Vergelijk mij van 2020 met mij van 2016-2017, compleet ander mens, is niet meer nodig dit.
Wat is er anders aan Brad 2020?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef DeBraad het volgende:
Vergelijk mij van 2020 met mij van 2016-2017, compleet ander mens
Jawel, maar het is een harde levensles. Periode 2016-2017 was een periode waar ik in mentaal toch wel redelijk een wrak was, en ik dacht dat het niemand ene fuck zou boeien wat ik zou doen/zeggen, dus welquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:30 schreef Document1 het volgende:
Heb je er nou nooit spijt van dat je je hele hebben en houwen op internet hebt gegooid? Of doe je alles voor de internet gekkies fame?
+30 kiloquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is er anders aan Brad 2020?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is er anders aan Brad 2020?
Je hoeft alleen maar mijn streams te bekijken om dat te zien, ik ben onwijs rustig, een stuk redelijker, kan de rust goed bewaren, schiet niet meer uit mijn slof, laat mij niet meer opnaaien.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oke oke duidelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft alleen maar mijn streams te bekijken om dat te zien, ik ben onwijs rustig, een stuk redelijker, kan de rust goed bewaren, schiet niet meer uit mijn slof, laat mij niet meer opnaaien.
Ja, er is dat incident van... Maart? Dat ik tegen iemand online "Tering snol" roep, maar dat was na een hele avond van treiteringen, onbetaalde bestellingen aan mijn deur en whatnot. Als er dan iemand lang voor je raam gaat staan en jou een tegen jou begint met schreeuwen sja. Was niet netjes, maar niet helemaal ongegrond.
Denk dat dat een budgetkwestie isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Het viel mij op dat elke keer als je op vakantie bent je alleen maar patat eet. Vind je het nooit leuk om eens naar een fatsoenlijk restaurant te gaan en andere keukens uit te proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Braddie is eigenlijk Berend van der Zijl, getrouwd met Barbara, een projectassistente op naaldhakken die elke dag een half uurtje yoga doet, vader van en gezin van 3 kinderen (Mees, Floris en Emma) en een hond (bordercollie Loena).quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:30 schreef Document1 het volgende:
Heb je er nou nooit spijt van dat je je hele hebben en houwen op internet hebt gegooid? Of doe je alles voor de internet gekkies fame?
Uiteraardquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ben je nog aan het solliciteren?
Laatste keer dat ik op vakantie ging had ik het helaas niet in de hand en was het budget niet groot.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Het viel mij op dat elke keer als je op vakantie bent je alleen maar patat eet. Vind je het nooit leuk om eens naar een fatsoenlijk restaurant te gaan en andere keukens uit te proberen?
Je had anders het hoogste woord een paar weken terug 's nachts in het livetopic tussen TRUMP en BIDEN.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Weet het nog nietHou mij niet bezig met politiek eigenlijk
Ben wel oprecht benieuwd hoe je het vind als je bijvoorbeeld Thais gaat eten ofzo. Volgens mij gaat er een wereld voor je openquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op vakantie ging had ik het helaas niet in de hand en was het budget niet groot.
Volgende keer dat ik op vakantie ga, zij het alleen, zij het met vrienden, gaat het zeker anders aangepakt worden.
Amerikaanse debatten volg ik een beetje omdat dat een groot circus isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je had anders het hoogste woord een paar weken terug 's nachts in het livetopic tussen TRUMP en BIDEN.
YOU ARE FAKE NEWS !
YouTube is part-time ja, gaat ook vrij rap richting full-time, maar er moet wel gesolliciteerd worden natuurlijk.quote:
Of gewoon zelf een fatsoenlijke maaltijd koken. Het is niet zo dat hij daar geen tijd voor heeft...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel oprecht benieuwd hoe je het vind als je bijvoorbeeld Thais gaat eten ofzo. Volgens mij gaat er een wereld voor je open
Zoveel clicks heb je toch ook weer niet dat dat meer dan een paar tientjes per maand zal zijn hooguit?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
YouTube is part-time ja, gaat ook vrij rap richting full-time, maar er moet wel gesolliciteerd worden natuurlijk.
braddie kan niet koken, hij kan alleen opwarmenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:48 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Of gewoon zelf een fatsoenlijke maaltijd koken. Het is niet zo dat hij daar geen tijd voor heeft...
Iedereen kan koken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
braddie kan niet koken, hij kan alleen opwarmen
Vergis je je inquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel clicks heb je toch ook weer niet dat dat meer dan een paar tientjes per maand zal zijn hooguit?
Denk het niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:56 schreef Bluedisplay het volgende:
Braddie, ben je nog van plan filmpjes te maken over actualiteiten?
Op je filmpjes over de VI-rel had je enorm veel views
Je wil professioneel hamburgers eten?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als ik van mijn hobby mijn werk kan maken is dat mijn droombaan.
Meest ranzige wijf, Barbie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:56 schreef RedFever007 het volgende:
Braddie wat vind je meest ranzige wijf van de Nederlandse TV
en
welke Nederlandse schone mag jouw pielemuis wel eens lekker aflebberen
Vind ik niet nodigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom verwarm je de airfryer nooit voor?
Klopt, maar ik verdien er nu al leuk mee en heb 2000 abonnees. Het leven kan raar lopenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Om van YouTube fulltime je baan te kunnen maken en van te kunnen leven enz moet je toch wel aardig wat abonnees en views hebben?
Ielquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hmmm.... Ik ga dan voor Sylvana van dumpert.
Is dat met of zonder donaties?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt, maar ik verdien er nu al leuk mee en heb 2000 abonnees. Het leven kan raar lopen
Zonderquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat met of zonder donaties?
Zat ff te googlen. Was gast die legde het uit hoeveel hij maakte met 2k subs. En dat was 35 dollar. Met 50.000 clicks. En hij had een filmpje met 100k views. Wat Braddie denk ik ook niet heeft. Plus dat was 4 jaar geleden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Om van YouTube fulltime je baan te kunnen maken en van te kunnen leven enz moet je toch wel aardig wat abonnees en views hebben?
op m'n gezicht nog welquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Is er ooit al eens een geile vrouw op je gezicht gaan zitten?
Doe ik zelf ook niet hoor maar ik heb dan ook een bazen airfryerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom verwarm je de airfryer nooit voor?
Ohquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe ik zelf ook niet hoor maar ik heb dan ook een bazen airfryer
De echte losers zijn degene die nog een frituurpan gebruikenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oh
Ik heb er een van philips maar ik verwarm gewoon voor
Wat een loser ben ik
Is niet nodig. Probeer het eensquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oh
Ik heb er een van philips maar ik verwarm gewoon voor
Wat een loser ben ik
Ja die enorme YT analytics site die ik postte zal er ook wel naast zitten dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat ff te googlen. Was gast die legde het uit hoeveel hij maakte met 2k subs. En dat was 35 dollar. Met 50.000 clicks. En hij had een filmpje met 100k views. Wat Braddie denk ik ook niet heeft. Plus dat was 4 jaar geleden.
De livestreams worden altijd na afloop verwijderd van het kanaal om één of andere vage reden. Tellen deze wel mee op die site?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja die enorme YT analytics site die ik postte zal er ook wel naast zitten dan.
Socialblade is down. Jammer, was wel benieuwd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Bedoel je MCDonalds ofzo?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Doet het hier gewoon.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Socialblade is down. Jammer, was wel benieuwd.
Lolquote:
Streams worden niet verwijderd na afloop, die staan dan automatisch op verbergenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:34 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
De livestreams worden altijd na afloop verwijderd van het kanaal om één of andere vage reden. Tellen deze wel mee op die site?
Kan het me haast niet voorstellen. Maar dat is best aardig zakcentje als het kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]
- Is al bijna 2 jaar geen band meerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:39 schreef RedFever007 het volgende:
Hoe gaat het met de bromkatten?
En petjesmeneer?
Heb je nog fittie met Ad?
Omdat als mijn tank vol zit, ik het ook met 3 dagen leegrijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Waarom tank je altijd voor 2 tientjes ipv de hele tank vol te gooien?
Jij hebt helemaal geen auto nodig man ventquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Omdat als mijn tank vol zit, ik het ook met 3 dagen leegrij
Eh, is heel weinig toch? 260 p/m ?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen. Maar dat is best aardig zakcentje als het klopt
Die snap ik niet helemaal... Je gaat toch niet meer rijden als je minder vaak tankt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Omdat als mijn tank vol zit, ik het ook met 3 dagen leegrij
Hij heeft uitkering toch als aanvulling, als dat kanaal blijft groeien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Eh, is heel weinig toch? 260 p/m ?
Maar dan moet hij toch weer toeslagen (een deel) inleveren omdat hij meer inkomen heeft?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft uitkering toch als aanvulling, als dat kanaal blijft groeien.
Zolang hij netjes heeft aangegeven dat hij inkomsten haalt uit youtube niet. Zal zijn uitkering wel lager worden uiteraard.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan moet hij toch weer toeslagen (een deel) inleveren omdat hij meer inkomen heeft?
Oh oke oke ja geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang hij netjes heeft aangegeven dat hij inkomsten haalt uit youtube niet. Zal zijn uitkering wel lager worden uiteraard.
Ja maar hij claimt dat het al bijna kostendekkend is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft uitkering toch als aanvulling, als dat kanaal blijft groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linksom of rechtsom gaat er minder van onze belastingcenten naar Braddie als zijn kanalen blijven groeien en we genoeg filmpjes blijven kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan moet hij toch weer toeslagen (een deel) inleveren omdat hij meer inkomen heeft?
Jij geeft niets op?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh oke oke ja geen idee eigenlijk.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar hij claimt dat het al bijna kostendekkend is.Ja daar geloof ik ook geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ama houdt de stacks verborgen in een sok. Dat kan nog prima in Drenthe zonder beroofd te wordenquote:
Hier in Drenthe hebben we geen eens een slot op de deur.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ama houdt de stacks verborgen in een sok. Dat kan nog prima in Drenthe zonder beroofd te worden
Met 1 of 2 tientjes in m'n tank kies ik mijn kilometers voorzichtiger dan wanneer ik een volle tank heb, dan is't. Oh, ik ga ff hier heen, ff hier cruisen, ff hier heen, ff daarheen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal... Je gaat toch niet meer rijden als je minder vaak tankt?
Weet ik. Schrok me elke keer de tering toen de buurvrouw opeens in de keuken stond zonder aan te bellenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier in Drenthe hebben we geen eens een slot op de deur.
Helaas niet, maar de hoogtijdagen met het SAS Team zijn toch voorbijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:52 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Ben je matties met MasterMilo?
Cruisen! Dat is een nieuwtje.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met 1 of 2 tientjes in m'n tank kies ik mijn kilometers voorzichtiger dan wanneer ik een volle tank heb, dan is't. Oh, ik ga ff hier heen, ff hier cruisen, ff hier heen, ff daarheen.
Heel wat livestreams geleden moest hij stoppen omdat hij ff ging cruisen met een meisjequote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Cruisen! Dat is een nieuwtje.
Op een donkere parkeerplaats zie je het verschil toch niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heel wat livestreams geleden moest hij stoppen omdat hij ff ging cruisen met een meisjeAl doe je cruisen met mannen volgens mij
Dat weet jij wel he, flikkertjequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heel wat livestreams geleden moest hij stoppen omdat hij ff ging cruisen met een meisjeAl doe je cruisen met mannen volgens mij
Waarom doe je zo onaardig tegen mij?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat weet jij wel he, flikkertje
Omdat ik een grafhekel aan je hebquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen mij?
Waarom dan? Ik doe nooit onaardig tegen jouquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik een grafhekel aan je heb
LIKE DEZE POST ALS JE HET ER MEE EENS BENT!!!!
Gewoon VVD stemmen maat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
GroenLinksquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:04 schreef Solotovski het volgende:
Waarom fiets je niet ivm de auto pakken?
Pedalen breken door teveel kracht zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:04 schreef Solotovski het volgende:
Die is wegquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:04 schreef Solotovski het volgende:
Eet 4 sneetjes brood per dag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:07 schreef Elan het volgende:
Hoeveel crackers eet je gemiddeld in de week?
Koop een nieuwe dan. Alleen maar de auto pakken is ect onzin manquote:
Geen ideequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je nog een andere fiets kopen?
Omdat zijn fiets te groot was. Logisch toch. Hele volksstammen hebben zo ineens uit het niets een te grote fiets.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:04 schreef Solotovski het volgende:
Toch wel bijzonder dat ik gewoon op een 28 inch fiets kan fietsen zonder problemen maar dat het voor Brad te groot is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat zijn fiets te groot was. Logisch toch. Hele volksstammen hebben zo ineens uit het niets een te grote fiets.
50 Mbit. Snel zat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Heb je snel internet thuis? Ik vraag dit namens de hele fanbase.
Alle spullen die ik ooit via bax of wat dan ook heb laten bezorgen zijn allemaal hier gekomen met de intentie tot kopen. Maar je komt er pas achter of iets bevalt als je het ook daadwerkelijk zelf kan testen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:18 schreef RedFever007 het volgende:
Stuur je nog steeds gebruikte keyboards en andere zooi terug naar webshops nadat je ze eerst een aantal weken "geprobeerd" hebtValt mij namelijk op dat je voor 1000enden euro's aan spullen hebt maar nauwelijks een inkomen....
28 inch is een standaard wielmaat voor volwassenen. Als je kleiner gaat zit je vast aan een kinderfiets of een oldschool mountainbike van minstens 10 jaar oud. Braddie kan beter kijken naar wat de juiste framemaat voor hem is (ik gok 54cm).quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ik gewoon op een 28 inch fiets kan fietsen zonder problemen maar dat het voor Brad te groot is.
Je gaat mij niet vertellen dat je die nieuwe keyboards allemaal gratis hebt gekregen of voor een prikkie op MP hebt gekocht kerelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Al maaaannddeeeen niet meer![]()
Trouwens 1000en euro aan spullen
Het enige nieuwe in mijn huis zijn mijn koelkast en fornuis en bed, rest is allemaal of voor een prikkie van de kringloop vandaan, of gratis.
Paleis voor een prikje dusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Al maaaannddeeeen niet meer![]()
Het enige nieuwe in mijn huis zijn mijn koelkast en fornuis en bed, rest is allemaal of voor een prikkie van de kringloop vandaan, of gratis.
Je hebt toch 2 nieuwe camera’s?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Alle spullen die ik ooit via bax of wat dan ook heb laten bezorgen zijn allemaal hier gekomen met de intentie tot kopen. Maar je komt er pas achter of iets bevalt als je het ook daadwerkelijk zelf kan testen.
Welke nieuwe keyboards?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je die nieuwe keyboards allemaal gratis hebt gekregen of voor een prikkie op MP hebt gekocht kerel
Had*quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 nieuwe camera’s?
Is dat Hans Kraay jr.?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Paleis voor een prikje dus![]()
[ afbeelding ]
Ik film met m'n telefoon of mijn webcam. Die 2 camera's zijn teruggestuurd, beide omdat ze binnen vrij snelle tijd oververhitte.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 nieuwe camera’s?
Vandaar dat het er niet uitzietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Alle spullen die ik ooit via bax of wat dan ook heb laten bezorgen zijn allemaal hier gekomen met de intentie tot kopen. Maar je komt er pas achter of iets bevalt als je het ook daadwerkelijk zelf kan testen.
Ik heb geen inkomen om dure/mooie spullen te kopen neequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vandaar dat het er niet uitziet
Doet me denken aan Toto die op fok liep te bietsen voor gratis inboedelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vandaar dat het er niet uitziet
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die zijn retour webwinkel gegaan?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik film met m'n telefoon of mijn webcam. Die 2 camera's zijn teruggestuurd, beide omdat ze binnen vrij snelle tijd oververhitte.
Maar je hebt nu YouTube money toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb geen inkomen om dure/mooie spullen te kopen nee
maar constant spullen bestellen en dan retour sturen vind (vond) je normaal om te doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar kan ik meteen een chesterfield van kopen jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je hebt nu YouTube money toch?
Je hoeft opzich ook niet veel uit te geven om wat leuke spullen in de kringloopwinkel of op marktplaats te scoren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen wat je nu hebt en meteen duurste meubels kopen. Ik heb ook weinig duurs in huis en toch ziet het er gewoon netjes uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar kan ik meteen een chesterfield van kopen ja
Als ik iets bestel doe ik dat met de intentie om het te kopen. Je hebt 14-30 dagen bedenktijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
maar constant spullen bestellen en dan retour sturen vind (vond) je normaal om te doen?
Boven een bepaald bedrag word het aangevuld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:27 schreef bamibij het volgende:
Moet je je youtube inkomsten inleveren bij het UWV?
Maar je hebt toch bijna geen inkomen? Waarom bestel je het dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als ik iets bestel doe ik dat met de intentie om het te kopen. Je hebt 14-30 dagen bedenktijd.
Mocht het dan zijn dat het spul niet bevalt, in het geval van de keyboards, hoe het speelt. Of in het geval van de camera's snel oververhitte (5-10 minuten filmen, en het was klaar) mag ik dat terugsturen ja.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:18 schreef RedFever007 het volgende:
Stuur je nog steeds gebruikte keyboards en andere zooi terug naar webshops nadat je ze eerst een aantal weken "geprobeerd" hebtValt mij namelijk op dat je voor 1000enden euro's aan spullen hebt maar nauwelijks een inkomen....
Voel je je daarover niet schuldig jegens de hardwerkende belastingbetalers die jouw WAJONG inkomen bij elkaar werken?
De PSR 700 zou je ook niet terugsturen maar heb je uiteindelijk wel gedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Welke nieuwe keyboards?![]()
Die waar ik nu op speel is 21 jaar oud. Dat keyboard wat ik daarvoor op speelde 23. En dat keyboard dáá®voor 17
Dat is wel top!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Boven een bepaald bedrag word het aangevuld.
Even simpel:
Ik verdien 100 euro per maand, dan is't uitkering + 100 euro.
Stel ik verdien 400 euro per maand dan is't 400 euro YouTube + Aanvulling uitkering tot volledige bedrag.
Klopt. Omdat ik daar dingen aan mistte waarvan ik in eerste instantie dacht dat het mij niet zou uitmakenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
De PSR 700 zou je ook niet terugsturen maar heb je uiteindelijk wel gedaan
Vooral dat ik nu in een redelijk normale woning zit en echt plezier haal uit mijn leven en mijn YouTube kanaal. EN ik ga met een aantal hele leuke mensen om, geen drama meer, scheelt zo erg.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Scheepskok het volgende:
Ik ben blij voor je dat je beter in je vel zit. Komt misschien ook omdat je nu op jezelf woont. Scheelt een hoop. Ik ging er geestelijk ook enorm op vooruit toen ik op mezelf ging wonen.
Of omdat het de laatste dag was van de zichtperiode?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt. Omdat ik daar dingen aan mistte waarvan ik in eerste instantie dacht dat het mij niet zou uitmaken
lijkt mij de meer logische conclusiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of omdat het de laatste dag was van de zichtperiode?
Nu nog een baan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vooral dat ik nu in een redelijk normale woning zit en echt plezier haal uit mijn leven en mijn YouTube kanaal. EN ik ga met een aantal hele leuke mensen om, geen drama meer, scheelt zo erg.
Het was wel een achtbaan die veel content opleverde.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
De PSR 700 zou je ook niet terugsturen maar heb je uiteindelijk wel gedaan
Eerst annuleren en later de annulering toch weer annuleren omdat hij hem toch graag wil en uiteindelijk gaat ie toch terug en staat dat ouwe ding uit de kroeg er weerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het was wel een achtbaan die veel content opleverde.
lolquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef How het volgende:
Er stond op YouTube een filmpje van een stream van je een paar maanden geleden, geupload door iemand anders. In het filmpje zat je al de hele tijd over je schouder te kijken of je iets door het raam zag. Op een gegeven moment zei je dat je even een plaspauze ging houden, maar door het raam dat in beeld was was gewoon te zien dat je stiekem een maaltijd van een bezorger aannam, die je daarna snel buiten beeld weglegde. Dat was echt hilarisch.
Ik kan het filmpje niet meer vinden, dus mijn vraag luidt: heb jin dat filmpje laten verwijderen, en zo ja, hoe?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef How het volgende:
Er stond op YouTube een filmpje van een stream van je een paar maanden geleden, geupload door iemand anders. In het filmpje zat je al de hele tijd over je schouder te kijken of je iets door het raam zag. Op een gegeven moment zei je dat je even een plaspauze ging houden, maar door het raam dat in beeld was was gewoon te zien dat je stiekem een maaltijd van een bezorger aannam, die je daarna snel buiten beeld weglegde. Dat was echt hilarisch.
Ik kan het filmpje niet meer vinden, dus mijn vraag luidt: heb jin dat filmpje laten verwijderen, en zo ja, hoe?
Wat verdien je ongeveer met YouTube? Hoeven geen netto bedragen te zijn, maar om een indicatie te krijgen wat zo'n kanaal met 2000 leden nou op levert in de praktijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Even simpel:
Stel ik verdien 400 euro per maand dan is't 400 euro YouTube + Aanvulling uitkering tot volledige bedrag.
Het is een leuk extra zakcentje, daar wil ik het ook graag bij laten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat verdien je ongeveer met YouTube? Hoeven geen netto bedragen te zijn, maar om een indicatie te krijgen wat zo'n kanaal met 2000 leden nou op levert in de praktijk.
Schijnt nogal te verschillen per content maker namelijk.
Is het mogelijk om er je boodschappen van te doen? Dat was je doel toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is een leuk extra zakcentje, daar wil ik het ook graag bij laten.
Nice manquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is een leuk extra zakcentje, daar wil ik het ook graag bij laten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is het mogelijk om er je boodschappen van te doen? Dat was je doel toch?
Het is een leuk zakcentje.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice manMaar tientallen extra per maand of eerder honderden euro's?
Er lopen sollicitaties bij muziekwinkelsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef Leonos het volgende:
Waar heb je onlangs gesolliciteerd en waar ben je van plan om dit nog te gaan doen?
Moet ik maandelijks doorgeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef Bluedisplay het volgende:
Hoe werkt zoiets dan?
Moet je die inkomsten maandelijks opgeven, of wordt dat aan het eind van het jaar allemaal verrekend
Een leuk zakcentje klinkt als een aardig bedrag.quote:
Hoe was het afgelopen met de sollicitatie bij defensie?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er lopen sollicitaties bij muziekwinkels
Als je maar iets van 1000 euro in de maand krijgt lijkt het natuurlijk al snel een hoop geld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een leuk zakcentje klinkt als een aardig bedrag.
Niets meer van gehoordquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe was het afgelopen met de sollicitatie bij defensie?
Nee, niet meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef spinazieruiker het volgende:
Doe je nog wel eens een Too Good To Go?
Korporaal Braddie?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe was het afgelopen met de sollicitatie bij defensie?
Tipje van de sluier is dat het een leuk zakcentje is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:02 schreef Elan het volgende:
Jammer dat je zo geheimzinnig doet over youtube, er zijn heel wat grote streamers die dat gewoon openbaar gemaakt hebben in hun video's. Je kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten?
Iets anders dat regelmatig terug kwam in de vlogs dan: Hoeveel weeg je nu en heb je een streefgewicht ?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:02 schreef Elan het volgende:
Iets anders dat regelmatig terug kwam in de vlogs dan: Hoeveel weeg je nu en heb je een streefgewicht ?
Stel eens een vraag die TS wel wil beantwoorden danquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:16 schreef Elan het volgende:
Wat een teringsaaie Q&A op deze manier met al die algemeenheden.
@Plompzakker kan hier even een ban uitgedeeld worden?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De echte losers zijn degene die nog een frituurpan gebruiken
Vandaag nog om 1230u 12 kg snackbarvoer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bestel je ook ooit eten in de middag?
Ik heb je goedemorgen en goedenavond horen zeggen. Maar nooit goedemiddag
Bestel je nooit een pizza ofzo als lunch?
[ afbeelding ]
@:zipportal
- Als ik geen mensen spreek is het streamen het hoogtepunt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:24 schreef How het volgende:
Is streamen op YouTube op dit moment het hoogtepunt van de dag voor jou?
Denk je dat je ooit de 10k abonnees gaat halen, zo ja, wanneer?
Als je dat ene dure keyboard niet teruggestuurd had, zou je dat in financiële problemen gekomen zijn?
Wie is je favoriete FOK!-user?
Denk je dat je zonder FOK! en Autoweek beter af geweest zou zijn?
Denk je dat de abonnees van je Nederlandse kanaal vooral uit leedvermaak kijken?
Jawel dat ben ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
- Als ik geen mensen spreek is het streamen het hoogtepunt.
- Ja, ik verwacht zoals het nu loopt dit eind 2021 te hebben
- Nee
- Heb ik niet
- Zonder FOK! sowieso
- Het deel wat van FOK! afkomt sowieso.
Nederlandse Vloggers volg ik Mertabi.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:24 schreef spinazieruiker het volgende:
TS, volg je zelf bepaalde vloggers? Zo ja wie?
Kunnen we ooit crossover video's verwachten met interessante YouTubers?
Zou ook goed zijn voor het aantal abonnees!
Vanmiddag was het kwart voor 2 toen 't eten hier was.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bestel je ook ooit eten in de middag?
Ik heb je goedemorgen en goedenavond horen zeggen. Maar nooit goedemiddag
Bestel je nooit een pizza ofzo als lunch?
[ afbeelding ]
@:zipportal
Graag een gifje hiervan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vanmiddag was het kwart voor 2 toen 't eten hier was.
Het afvallen is dus weer opgegeven? Dus het maakt je niets uit dat er een virus rondgaat dat net vooral op dikkerdjes heeft gemunt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vanmiddag was het kwart voor 2 toen 't eten hier was.
Want als ik een keer bestel geef ik meteen op? Is goed man.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het afvallen is dus weer opgegeven?
“een keer”quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want als ik een keer bestel geef ik meteen op? Is goed man.
8 Bit Guy is echt geweldig!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nederlandse Vloggers volg ik Mertabi.
Engelse YouTubers volg ik:
- Dovydas
- Simon The Magpie
- MrBeast
- Car Throttle
- SteveTerreberry
- Jeremy See
- Gearfacts
- Alex Ball
- 8 Bit Guy
- 8 Bit Keys
- Keen on Keys
- PPPeter
Hij is super tofquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:51 schreef How het volgende:
[..]
8 Bit Guy is echt geweldig!
Zijn muziekgebeuren volg ik niet, maar hij is een van mijn favoriete YouTubers.
Hier dan mijzelf weer even onder de aandacht brengen want hier heb jij niet op gereageerd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:24 schreef blackmirror het volgende:
Hoeveel exen en afgewezen vrouwen heb je in totaal op FOK! en wat is je streefaantal?
Thanks!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nederlandse Vloggers volg ik Mertabi.
Engelse YouTubers volg ik:
- Dovydas
- Simon The Magpie
- MrBeast
- Car Throttle
- SteveTerreberry
- Jeremy See
- Gearfacts
- Alex Ball
- 8 Bit Guy
- 8 Bit Keys
- Keen on Keys
- PPPeter
69quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:54 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hier dan mijzelf weer even onder de aandacht brengen want hier heb jij niet op gereageerd.
Nee, verwacht van niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Thanks!
En het tweede deel van mijn vraag?
In 1 sitting, ik denk 3k...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:57 schreef Fok-it het volgende:
Wat is het hoogst aantal kcal wat je in one sitting op hebt? En op 1 dag?
Oh dat valt nog mee. Misschien kunnen we je een keer verleiden tot 10k kcal challengequote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
In 1 sitting, ik denk 3k...
Op een dag? 5 zeker.
Je hebt meer exen dan ik.quote:
De streepjes methode werkt goedquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:01 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Je hebt meer exen dan ik.![]()
![]()
![]()
![]()
Kerf je dan ook een streepje op je slaapkamermuur of hou je het op een andere manier bij?
29, behalve op maandag, dan 14quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel keer per week bestel je eten?
Ik denk dat als je een soldeerbout koopt en er wat mee gaat oefenen op oude troep je echt leuke content kan maken. Verotte keyboards ophalen en weer helemaal opknappen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij is super tof![]()
Heb nog een aantal anderen die ik wel volg maar niet op geabonneerd ben
Zeer mee eens. Ik zou hem trouwens ook best andere dingen willen zien opknappen, zoals het paars spuiten van een set Polo-velgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:02 schreef How het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een soldeerbout koopt en er wat mee gaat oefenen op oude troep je echt leuke content kan maken. Verotte keyboards ophalen en weer helemaal opknappen.
Het mooie is dat het met dat oude spul vaak nog vrij makkelijk te repareren is ook. Moderne apparatuur is voor een leek vaak niet aan te beginnen.
Ik denk dat er een heleboel goede, maar niet werkende, keyboards gratis te krijgen zijn. Vaak slechts een kwestie van wat condensators vervangen en ze werken weer als vanouds. Verder de behuizing weer mooi maken, vergeelde toetsen etc. weer mooi wit maken. Daar zou ik echt naar kijken.
Zit ik al een tijd over na te denken ja, maar heeft geen prioriteitquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:02 schreef How het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een soldeerbout koopt en er wat mee gaat oefenen op oude troep je echt leuke content kan maken. Verotte keyboards ophalen en weer helemaal opknappen.
Het mooie is dat het met dat oude spul vaak nog vrij makkelijk te repareren is ook. Moderne apparatuur is voor een leek vaak niet aan te beginnen.
Ik denk dat er een heleboel goede, maar niet werkende, keyboards gratis te krijgen zijn. Vaak slechts een kwestie van wat condensators vervangen en ze werken weer als vanouds. Verder de behuizing weer mooi maken, vergeelde toetsen etc. weer mooi wit maken. Daar zou ik echt naar kijken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zeer mee eens. Ik zou hem trouwens ook best andere dingen willen zien opknappen, zoals het paars spuiten van een set Polo-velgen.
Dat kanaal heeft geen prioriteit, dus geen idee wanneer weerquote:
Kan je een nog oninteressanter iemand vindenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:08 schreef Paul het volgende:
Nieuw! Nu ook GGMM
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: GGMM #1
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je een nog oninteressanter iemand vinden
Had je dat niet eerder kunnen zeggenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:52 schreef spinazieruiker het volgende:
@:Paul Leuk concept maar teveel van dit soort topics tegelijk openen komt de kwaliteit en levendigheid niet echt ten goede imho
https://socialblade.com/youtube/channel/UCuwE33ZuMjFdxtCDY2ZCnowquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:02 schreef Elan het volgende:
Jammer dat je zo geheimzinnig doet over youtube, er zijn heel wat grote streamers die dat gewoon openbaar gemaakt hebben in hun video's. Je kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten?
En ze spammen in ander vraagtopics levert alleen maar irritatie op, hint hint.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:52 schreef spinazieruiker het volgende:
@:Paul Leuk concept maar teveel van dit soort topics tegelijk openen komt de kwaliteit en levendigheid niet echt ten goede imho
Ik zal het even uitleggen voor het geval dat Paul het niet begrijpt: Brad wilt heel graag dat je ze allemaal hier in dit ene topic blijft spammen zodat het gecentraliseerd in 1 topic blijft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En ze spammen in ander vraagtopics levert alleen maar irritatie op, hint hint.
Gooi anders een weblog op de FPquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen
Er is een 30 cm pizza shoarma naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:19 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat wordt er vanavond gegeten in huize Braad?
Bullshitquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er is een 30 cm pizza shoarma naar binnen gewerkt.
😲😲😲quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
30cm? Dat is een kinderpizza.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
25 is een kinderpizza, 30 is vrij normaalquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:09 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
30cm? Dat is een kinderpizza.
25 is gewoon medium size bij domino's en new york hoor vriendelijke vriend. Voor de meeste is dat echt geen kindermaatquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
25 is een kinderpizza, 30 is vrij normaal
Mijn jongste zoon (5) eet een standaard pizza uit de supermarkt voor 4/5e in z'n eentje op. Wat wil je nou beweren joh?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25 is gewoon medium size bij domino's en new york hoor vriendelijke vriend. Voor de meeste is dat echt geen kindermaat
Had het me dan ook ff gevraagdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen
Ik beweer alleen dat 25cm normale maat is bij pizzaketens? Rustig maar, wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon (5) eet een standaard pizza uit de supermarkt voor 4/5e in z'n eentje op. Wat wil je nou beweren joh?
Had je de deur niet ff open kunnen doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
25cm bij ketens is om te kunnen adverteren met een scherpe prijs en je dan te verleiden tot een upsellquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik beweer alleen dat 25cm normale maat is bij pizzaketens? Rustig maar, wist niet dat je kwaad werd
Waarom word 30 cm dan altijd als Medium aangeduid en 35 als Large? Omdat 25 small is, en een kinderpizza volgens een aantal ketens, iig vroegahquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25 is gewoon medium size bij domino's en new york hoor vriendelijke vriend. Voor de meeste is dat echt geen kindermaat
Sinds de 2e coronagolf laat ik in elk geval al mijn normale boodschappen bezorgen. Ik ga weinig de deur uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Braad, laat je vaker bezorgen nu je in winkels een mondkapje op moet?
Of vind je dat niet vervelend?
Large bestaat alleen om jou wijs te maken dat medium de beste deal isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waarom word 30 cm dan altijd als Medium aangeduid en 35 als Large? Omdat 25 small is, en een kinderpizza volgens een aantal ketens, iig vroegah
Als ik nu even kijk is de 25cm de enige waar je geen toeslag voor betaalt dus lijkt me dat dat medium inhoudt toch? Gezien je ook minder kan nemen waardoor er dan paar euro vanaf gaat. Voor 30 cm betaal je 2 euro meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waarom word 30 cm dan altijd als Medium aangeduid en 35 als Large? Omdat 25 small is, en een kinderpizza volgens een aantal ketens, iig vroegah
Klote man. Onze levens verschillen als dag en nacht. Maar ik was thuis meestal al niet degene die de boodschappen deed en ik werk sinds maart thuis. Je bent niet alleen hierin.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Sinds de 2e coronagolf laat ik in elk geval al mijn normale boodschappen bezorgen. Ik ga weinig de deur uit.
Met 1. Trio lijkt me niets..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:24 schreef phoenyx het volgende:
Als je met 1 meid seks zou mogen hebben of een trio met 2 meiden wat zou je dan kiezen?
@DeBraad hoe gaat het met je houden aan het opbouwschema van DJMO?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een opbouwschema voor 'm gemaakt ja, of hij zich er aan houdt is een tweede.
Even ingelogd omdat dit niet klopt en ik het voor het publiek uit kom leggen (voor Braddie al 100x) gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Even simpel:
Ja ik word "gekort" maar als ik 300 euro bijverdien ontvang ik 700 uitkering en 300 YouTube, dus het vult elkaar aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:35 schreef isax het volgende:
[..]
Even ingelogd omdat dit niet klopt en ik het voor het publiek uit kom leggen (voor Braddie al 100x) gedaan.
Braddie mag gerust 100 bijverdienen mits aangeven bij de wajong en dat hij hier belasting over betaald. Dus 100 euro is bruto bedrag. Dit bedrag loopt tot 300 in braddie's geval.
Hierna word je gekort tot bepaalde gedragen en word je NIET aangevuld.
Vaak ontstaat dan een gat waardoor je als wajonger genaaid word door het systeem.
Denk zet even misverstanden recht voordat andere wajongers zich in de nesten werken.
Deze regels gelden tot 1 januari 2021.
Groetjes!
Vraag:
Wat is je favoriete snack van de admiraal?
Hij komt wel eens voorbij in filmpjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer ga je je slaapkamer filmen? Die zien we nooit.
Dan is je montage te snel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij komt wel eens voorbij in filmpjes.
Snol, door jou wordt mijn vraag nu overgeslagenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:35 schreef isax het volgende:
[..]
Even ingelogd omdat dit niet klopt en ik het voor het publiek uit kom leggen (voor Braddie al 100x) gedaan.
Braddie mag gerust 100 bijverdienen mits aangeven bij de wajong en dat hij hier belasting over betaald. Dus 100 euro is bruto bedrag. Dit bedrag loopt tot 300 in braddie's geval.
Vaak ontstaat dan een gat waardoor je als wajonger genaaid word door het systeem.
Denk zet even misverstanden recht voordat andere wajongers zich in de nesten werken.
Groetjes!
Vraag:
Wat is je favoriete snack van de admiraal?
Verstandig. Kapsalon is ranzig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja ik word "gekort" maar als ik 300 euro bijverdien ontvang ik 700 uitkering en 300 YouTube, dus het vult elkaar aan.
Wil hier verder helemaal niet over mijn persoonlijke situatie in gaan, geen behoefte aan.
Favoriete snack is toch wel een Broodje Frikandel. Kapsalons vind ik niets meer aan
Primaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:34 schreef Chia het volgende:
[..]
@:DeBraad hoe gaat het met je houden aan het opbouwschema van DJMO?
Die 300 is bruto, niet netto. Hier moet je nog belasting over betalen. Dus daar hou je ca de helft van over. Snap je?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja ik word "gekort" maar als ik 300 euro bijverdien ontvang ik 700 uitkering en 300 YouTube, dus het vult elkaar aan.
Wil hier verder helemaal niet over mijn persoonlijke situatie in gaan, geen behoefte aan.
Favoriete snack is toch wel een Broodje Frikandel. Kapsalons vind ik niets meer aan
Kasstengels zijn lekker.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verstandig. Kapsalon is ranzig.
Wat vind je van pikanto, satekroket en kaasstengels?
quote:
5 Kilometer is wel een mijlpaal. Wanneer ik die denk te bereiken? Gaat wel even duren, want eerlijk is eerlijk, de momenten dat ik buiten loop worden steeds schaarser vanwege het weer, en vanwege Corona.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:43 schreef Chia het volgende:
[..]![]()
Wat zie je als mijlpaal om naar toe te werken? bijvoorbeeld 5 km? en wanneer denk je die te bereiken?
Nog een gratis hack: zet tijdelijk de uitbetaling van je YouTube moneys uit (of stel als zzp'er het versturen van facturen uit) als je dit beter uitkomt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:35 schreef isax het volgende:
[..]
Groetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |