Zolang hij netjes heeft aangegeven dat hij inkomsten haalt uit youtube niet. Zal zijn uitkering wel lager worden uiteraard.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan moet hij toch weer toeslagen (een deel) inleveren omdat hij meer inkomen heeft?
Oh oke oke ja geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang hij netjes heeft aangegeven dat hij inkomsten haalt uit youtube niet. Zal zijn uitkering wel lager worden uiteraard.
Ja maar hij claimt dat het al bijna kostendekkend is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft uitkering toch als aanvulling, als dat kanaal blijft groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linksom of rechtsom gaat er minder van onze belastingcenten naar Braddie als zijn kanalen blijven groeien en we genoeg filmpjes blijven kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan moet hij toch weer toeslagen (een deel) inleveren omdat hij meer inkomen heeft?
Jij geeft niets op?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh oke oke ja geen idee eigenlijk.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar hij claimt dat het al bijna kostendekkend is.Ja daar geloof ik ook geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ama houdt de stacks verborgen in een sok. Dat kan nog prima in Drenthe zonder beroofd te wordenquote:
Hier in Drenthe hebben we geen eens een slot op de deur.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ama houdt de stacks verborgen in een sok. Dat kan nog prima in Drenthe zonder beroofd te worden
Met 1 of 2 tientjes in m'n tank kies ik mijn kilometers voorzichtiger dan wanneer ik een volle tank heb, dan is't. Oh, ik ga ff hier heen, ff hier cruisen, ff hier heen, ff daarheen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal... Je gaat toch niet meer rijden als je minder vaak tankt?
Weet ik. Schrok me elke keer de tering toen de buurvrouw opeens in de keuken stond zonder aan te bellenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier in Drenthe hebben we geen eens een slot op de deur.
Helaas niet, maar de hoogtijdagen met het SAS Team zijn toch voorbijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:52 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Ben je matties met MasterMilo?
Cruisen! Dat is een nieuwtje.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met 1 of 2 tientjes in m'n tank kies ik mijn kilometers voorzichtiger dan wanneer ik een volle tank heb, dan is't. Oh, ik ga ff hier heen, ff hier cruisen, ff hier heen, ff daarheen.
Heel wat livestreams geleden moest hij stoppen omdat hij ff ging cruisen met een meisjequote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Cruisen! Dat is een nieuwtje.
Op een donkere parkeerplaats zie je het verschil toch niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heel wat livestreams geleden moest hij stoppen omdat hij ff ging cruisen met een meisjeAl doe je cruisen met mannen volgens mij
Dat weet jij wel he, flikkertjequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heel wat livestreams geleden moest hij stoppen omdat hij ff ging cruisen met een meisjeAl doe je cruisen met mannen volgens mij
Waarom doe je zo onaardig tegen mij?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat weet jij wel he, flikkertje
Omdat ik een grafhekel aan je hebquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen mij?
Waarom dan? Ik doe nooit onaardig tegen jouquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik een grafhekel aan je heb
LIKE DEZE POST ALS JE HET ER MEE EENS BENT!!!!
Gewoon VVD stemmen maat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Weet het nog nietHou mij niet bezig met politiek eigenlijk
GroenLinksquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Weet het nog nietHou mij niet bezig met politiek eigenlijk
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:04 schreef Solotovski het volgende:
Waarom fiets je niet ivm de auto pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |