Het was wel een achtbaan die veel content opleverde.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
De PSR 700 zou je ook niet terugsturen maar heb je uiteindelijk wel gedaan
Eerst annuleren en later de annulering toch weer annuleren omdat hij hem toch graag wil en uiteindelijk gaat ie toch terug en staat dat ouwe ding uit de kroeg er weerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het was wel een achtbaan die veel content opleverde.
lolquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef How het volgende:
Er stond op YouTube een filmpje van een stream van je een paar maanden geleden, geupload door iemand anders. In het filmpje zat je al de hele tijd over je schouder te kijken of je iets door het raam zag. Op een gegeven moment zei je dat je even een plaspauze ging houden, maar door het raam dat in beeld was was gewoon te zien dat je stiekem een maaltijd van een bezorger aannam, die je daarna snel buiten beeld weglegde. Dat was echt hilarisch.
Ik kan het filmpje niet meer vinden, dus mijn vraag luidt: heb jin dat filmpje laten verwijderen, en zo ja, hoe?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef How het volgende:
Er stond op YouTube een filmpje van een stream van je een paar maanden geleden, geupload door iemand anders. In het filmpje zat je al de hele tijd over je schouder te kijken of je iets door het raam zag. Op een gegeven moment zei je dat je even een plaspauze ging houden, maar door het raam dat in beeld was was gewoon te zien dat je stiekem een maaltijd van een bezorger aannam, die je daarna snel buiten beeld weglegde. Dat was echt hilarisch.
Ik kan het filmpje niet meer vinden, dus mijn vraag luidt: heb jin dat filmpje laten verwijderen, en zo ja, hoe?
Wat verdien je ongeveer met YouTube? Hoeven geen netto bedragen te zijn, maar om een indicatie te krijgen wat zo'n kanaal met 2000 leden nou op levert in de praktijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Boven een bepaald bedrag word het aangevuld.
Even simpel:
Ik verdien 100 euro per maand, dan is't uitkering + 100 euro.
Stel ik verdien 400 euro per maand dan is't 400 euro YouTube + Aanvulling uitkering tot volledige bedrag.
Het is een leuk extra zakcentje, daar wil ik het ook graag bij laten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat verdien je ongeveer met YouTube? Hoeven geen netto bedragen te zijn, maar om een indicatie te krijgen wat zo'n kanaal met 2000 leden nou op levert in de praktijk.
Schijnt nogal te verschillen per content maker namelijk.
Is het mogelijk om er je boodschappen van te doen? Dat was je doel toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is een leuk extra zakcentje, daar wil ik het ook graag bij laten.
Nice manquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is een leuk extra zakcentje, daar wil ik het ook graag bij laten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is het mogelijk om er je boodschappen van te doen? Dat was je doel toch?
Het is een leuk zakcentje.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice manMaar tientallen extra per maand of eerder honderden euro's?
Er lopen sollicitaties bij muziekwinkelsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef Leonos het volgende:
Waar heb je onlangs gesolliciteerd en waar ben je van plan om dit nog te gaan doen?
Moet ik maandelijks doorgeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef Bluedisplay het volgende:
Hoe werkt zoiets dan?
Moet je die inkomsten maandelijks opgeven, of wordt dat aan het eind van het jaar allemaal verrekend
Een leuk zakcentje klinkt als een aardig bedrag.quote:
Hoe was het afgelopen met de sollicitatie bij defensie?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er lopen sollicitaties bij muziekwinkels
Als je maar iets van 1000 euro in de maand krijgt lijkt het natuurlijk al snel een hoop geld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een leuk zakcentje klinkt als een aardig bedrag.
Niets meer van gehoordquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe was het afgelopen met de sollicitatie bij defensie?
Nee, niet meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef spinazieruiker het volgende:
Doe je nog wel eens een Too Good To Go?
Korporaal Braddie?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe was het afgelopen met de sollicitatie bij defensie?
Tipje van de sluier is dat het een leuk zakcentje is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:02 schreef Elan het volgende:
Jammer dat je zo geheimzinnig doet over youtube, er zijn heel wat grote streamers die dat gewoon openbaar gemaakt hebben in hun video's. Je kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten?
Iets anders dat regelmatig terug kwam in de vlogs dan: Hoeveel weeg je nu en heb je een streefgewicht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |