In 1 sitting, ik denk 3k...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:57 schreef Fok-it het volgende:
Wat is het hoogst aantal kcal wat je in one sitting op hebt? En op 1 dag?
Oh dat valt nog mee. Misschien kunnen we je een keer verleiden tot 10k kcal challengequote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
In 1 sitting, ik denk 3k...
Op een dag? 5 zeker.
Je hebt meer exen dan ik.quote:
De streepjes methode werkt goedquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:01 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Je hebt meer exen dan ik.![]()
![]()
![]()
![]()
Kerf je dan ook een streepje op je slaapkamermuur of hou je het op een andere manier bij?
29, behalve op maandag, dan 14quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel keer per week bestel je eten?
Ik denk dat als je een soldeerbout koopt en er wat mee gaat oefenen op oude troep je echt leuke content kan maken. Verotte keyboards ophalen en weer helemaal opknappen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij is super tof![]()
Heb nog een aantal anderen die ik wel volg maar niet op geabonneerd ben
Zeer mee eens. Ik zou hem trouwens ook best andere dingen willen zien opknappen, zoals het paars spuiten van een set Polo-velgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:02 schreef How het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een soldeerbout koopt en er wat mee gaat oefenen op oude troep je echt leuke content kan maken. Verotte keyboards ophalen en weer helemaal opknappen.
Het mooie is dat het met dat oude spul vaak nog vrij makkelijk te repareren is ook. Moderne apparatuur is voor een leek vaak niet aan te beginnen.
Ik denk dat er een heleboel goede, maar niet werkende, keyboards gratis te krijgen zijn. Vaak slechts een kwestie van wat condensators vervangen en ze werken weer als vanouds. Verder de behuizing weer mooi maken, vergeelde toetsen etc. weer mooi wit maken. Daar zou ik echt naar kijken.
Zit ik al een tijd over na te denken ja, maar heeft geen prioriteitquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:02 schreef How het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een soldeerbout koopt en er wat mee gaat oefenen op oude troep je echt leuke content kan maken. Verotte keyboards ophalen en weer helemaal opknappen.
Het mooie is dat het met dat oude spul vaak nog vrij makkelijk te repareren is ook. Moderne apparatuur is voor een leek vaak niet aan te beginnen.
Ik denk dat er een heleboel goede, maar niet werkende, keyboards gratis te krijgen zijn. Vaak slechts een kwestie van wat condensators vervangen en ze werken weer als vanouds. Verder de behuizing weer mooi maken, vergeelde toetsen etc. weer mooi wit maken. Daar zou ik echt naar kijken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zeer mee eens. Ik zou hem trouwens ook best andere dingen willen zien opknappen, zoals het paars spuiten van een set Polo-velgen.
Dat kanaal heeft geen prioriteit, dus geen idee wanneer weerquote:
Kan je een nog oninteressanter iemand vindenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:08 schreef Paul het volgende:
Nieuw! Nu ook GGMM
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: GGMM #1
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je een nog oninteressanter iemand vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |