Is braddie een racist?????quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:18 schreef HPLC het volgende:
Heb je al excuses gemaakt aan @:littlebrownie nadat je haar had uitgemaakt voor k.....neger?
Lolwatquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:18 schreef HPLC het volgende:
Heb je al excuses gemaakt aan @:littlebrownie nadat je haar had uitgemaakt voor k.....neger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet het wel iets groots zijnquote:
POLL
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:18 schreef HPLC het volgende:
Chickenwings? 12quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:17 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is het grootste aantal chicken wings dat je in 1 maaltijd gegeten hebt?
Wauw, geen idee dat @DeBraad een racist is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:18 schreef HPLC het volgende:
Heb het ook aangekaart bij Lubach, hij gaat het zondag bespreken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wauw, geen idee dat @:DeBraad een racist is.
Ik unsubscribe Bragde TV gelijk dan maar.
* Erasmus zet zondagavond NPO 3 kijken in zijn agendaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het ook aangekaart bij Lubach, hij gaat het zondag bespreken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar deed hij dat dan? Op FOK!?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Neuh, ergens anders, maar dat maakt het niet minder erg
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:12 schreef DeBraad het volgende:
Na Neef Wuppie nu ook: @:debraad !!!
Vraag alles wat je wilt weten aan De Braad, hij zal je antwoord geven!
[ afbeelding ]
Waarom negeer je dit?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:18 schreef HPLC het volgende:
Zeker niet, racisten kunnen de tering krijgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Neuh, ergens anders, maar dat maakt het niet minder erg
Weet het nog nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Ga je stemmen 17 maart?
Ik negeer helemaal niets, had het simpelweg niet gelezen. Excuses is gemaakt al 3 jaar geleden, iets met oude koeien. Vergelijk mij van 2020 met mij van 2016-2017, compleet ander mens, is niet meer nodig dit.quote:
niet eensquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ben je ook altijd een beetje buiten adem als je je veters aan het strikken bent?
👍quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niets, had het simpelweg niet gelezen. Excuses is gemaakt al 3 jaar geleden, iets met oude koeien. Vergelijk mij van 2020 met mij van 2016-2017, compleet ander mens, is niet meer nodig dit.
Nouhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niets, had het simpelweg niet gelezen. Excuses is gemaakt al 3 jaar geleden, iets met oude koeien. Vergelijk mij van 2020 met mij van 2016-2017, compleet ander mens, is niet meer nodig dit.
Wat is er anders aan Brad 2020?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef DeBraad het volgende:
Vergelijk mij van 2020 met mij van 2016-2017, compleet ander mens
Jawel, maar het is een harde levensles. Periode 2016-2017 was een periode waar ik in mentaal toch wel redelijk een wrak was, en ik dacht dat het niemand ene fuck zou boeien wat ik zou doen/zeggen, dus welquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:30 schreef Document1 het volgende:
Heb je er nou nooit spijt van dat je je hele hebben en houwen op internet hebt gegooid? Of doe je alles voor de internet gekkies fame?
+30 kiloquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is er anders aan Brad 2020?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is er anders aan Brad 2020?
Je hoeft alleen maar mijn streams te bekijken om dat te zien, ik ben onwijs rustig, een stuk redelijker, kan de rust goed bewaren, schiet niet meer uit mijn slof, laat mij niet meer opnaaien.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oke oke duidelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft alleen maar mijn streams te bekijken om dat te zien, ik ben onwijs rustig, een stuk redelijker, kan de rust goed bewaren, schiet niet meer uit mijn slof, laat mij niet meer opnaaien.
Ja, er is dat incident van... Maart? Dat ik tegen iemand online "Tering snol" roep, maar dat was na een hele avond van treiteringen, onbetaalde bestellingen aan mijn deur en whatnot. Als er dan iemand lang voor je raam gaat staan en jou een tegen jou begint met schreeuwen sja. Was niet netjes, maar niet helemaal ongegrond.
Denk dat dat een budgetkwestie isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Het viel mij op dat elke keer als je op vakantie bent je alleen maar patat eet. Vind je het nooit leuk om eens naar een fatsoenlijk restaurant te gaan en andere keukens uit te proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Braddie is eigenlijk Berend van der Zijl, getrouwd met Barbara, een projectassistente op naaldhakken die elke dag een half uurtje yoga doet, vader van en gezin van 3 kinderen (Mees, Floris en Emma) en een hond (bordercollie Loena).quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:30 schreef Document1 het volgende:
Heb je er nou nooit spijt van dat je je hele hebben en houwen op internet hebt gegooid? Of doe je alles voor de internet gekkies fame?
Uiteraardquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ben je nog aan het solliciteren?
Laatste keer dat ik op vakantie ging had ik het helaas niet in de hand en was het budget niet groot.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Het viel mij op dat elke keer als je op vakantie bent je alleen maar patat eet. Vind je het nooit leuk om eens naar een fatsoenlijk restaurant te gaan en andere keukens uit te proberen?
Je had anders het hoogste woord een paar weken terug 's nachts in het livetopic tussen TRUMP en BIDEN.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Weet het nog nietHou mij niet bezig met politiek eigenlijk
Ben wel oprecht benieuwd hoe je het vind als je bijvoorbeeld Thais gaat eten ofzo. Volgens mij gaat er een wereld voor je openquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op vakantie ging had ik het helaas niet in de hand en was het budget niet groot.
Volgende keer dat ik op vakantie ga, zij het alleen, zij het met vrienden, gaat het zeker anders aangepakt worden.
Amerikaanse debatten volg ik een beetje omdat dat een groot circus isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je had anders het hoogste woord een paar weken terug 's nachts in het livetopic tussen TRUMP en BIDEN.
YOU ARE FAKE NEWS !
YouTube is part-time ja, gaat ook vrij rap richting full-time, maar er moet wel gesolliciteerd worden natuurlijk.quote:
Of gewoon zelf een fatsoenlijke maaltijd koken. Het is niet zo dat hij daar geen tijd voor heeft...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel oprecht benieuwd hoe je het vind als je bijvoorbeeld Thais gaat eten ofzo. Volgens mij gaat er een wereld voor je open
Zoveel clicks heb je toch ook weer niet dat dat meer dan een paar tientjes per maand zal zijn hooguit?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
YouTube is part-time ja, gaat ook vrij rap richting full-time, maar er moet wel gesolliciteerd worden natuurlijk.
braddie kan niet koken, hij kan alleen opwarmenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:48 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Of gewoon zelf een fatsoenlijke maaltijd koken. Het is niet zo dat hij daar geen tijd voor heeft...
Iedereen kan koken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
braddie kan niet koken, hij kan alleen opwarmen
Vergis je je inquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel clicks heb je toch ook weer niet dat dat meer dan een paar tientjes per maand zal zijn hooguit?
Denk het niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:56 schreef Bluedisplay het volgende:
Braddie, ben je nog van plan filmpjes te maken over actualiteiten?
Op je filmpjes over de VI-rel had je enorm veel views
Je wil professioneel hamburgers eten?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als ik van mijn hobby mijn werk kan maken is dat mijn droombaan.
Meest ranzige wijf, Barbie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:56 schreef RedFever007 het volgende:
Braddie wat vind je meest ranzige wijf van de Nederlandse TV
en
welke Nederlandse schone mag jouw pielemuis wel eens lekker aflebberen
Vind ik niet nodigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom verwarm je de airfryer nooit voor?
Klopt, maar ik verdien er nu al leuk mee en heb 2000 abonnees. Het leven kan raar lopenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Om van YouTube fulltime je baan te kunnen maken en van te kunnen leven enz moet je toch wel aardig wat abonnees en views hebben?
Ielquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hmmm.... Ik ga dan voor Sylvana van dumpert.
Is dat met of zonder donaties?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt, maar ik verdien er nu al leuk mee en heb 2000 abonnees. Het leven kan raar lopen
Zonderquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat met of zonder donaties?
Zat ff te googlen. Was gast die legde het uit hoeveel hij maakte met 2k subs. En dat was 35 dollar. Met 50.000 clicks. En hij had een filmpje met 100k views. Wat Braddie denk ik ook niet heeft. Plus dat was 4 jaar geleden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Om van YouTube fulltime je baan te kunnen maken en van te kunnen leven enz moet je toch wel aardig wat abonnees en views hebben?
op m'n gezicht nog welquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Is er ooit al eens een geile vrouw op je gezicht gaan zitten?
Doe ik zelf ook niet hoor maar ik heb dan ook een bazen airfryerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom verwarm je de airfryer nooit voor?
Ohquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe ik zelf ook niet hoor maar ik heb dan ook een bazen airfryer
De echte losers zijn degene die nog een frituurpan gebruikenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oh
Ik heb er een van philips maar ik verwarm gewoon voor
Wat een loser ben ik
Is niet nodig. Probeer het eensquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oh
Ik heb er een van philips maar ik verwarm gewoon voor
Wat een loser ben ik
Ja die enorme YT analytics site die ik postte zal er ook wel naast zitten dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat ff te googlen. Was gast die legde het uit hoeveel hij maakte met 2k subs. En dat was 35 dollar. Met 50.000 clicks. En hij had een filmpje met 100k views. Wat Braddie denk ik ook niet heeft. Plus dat was 4 jaar geleden.
De livestreams worden altijd na afloop verwijderd van het kanaal om één of andere vage reden. Tellen deze wel mee op die site?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja die enorme YT analytics site die ik postte zal er ook wel naast zitten dan.
Socialblade is down. Jammer, was wel benieuwd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Bedoel je MCDonalds ofzo?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Doet het hier gewoon.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Socialblade is down. Jammer, was wel benieuwd.
Lolquote:
Streams worden niet verwijderd na afloop, die staan dan automatisch op verbergenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:34 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
De livestreams worden altijd na afloop verwijderd van het kanaal om één of andere vage reden. Tellen deze wel mee op die site?
Kan het me haast niet voorstellen. Maar dat is best aardig zakcentje als het kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]
- Is al bijna 2 jaar geen band meerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:39 schreef RedFever007 het volgende:
Hoe gaat het met de bromkatten?
En petjesmeneer?
Heb je nog fittie met Ad?
Omdat als mijn tank vol zit, ik het ook met 3 dagen leegrijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Waarom tank je altijd voor 2 tientjes ipv de hele tank vol te gooien?
Jij hebt helemaal geen auto nodig man ventquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Omdat als mijn tank vol zit, ik het ook met 3 dagen leegrij
Eh, is heel weinig toch? 260 p/m ?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen. Maar dat is best aardig zakcentje als het klopt
Die snap ik niet helemaal... Je gaat toch niet meer rijden als je minder vaak tankt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Omdat als mijn tank vol zit, ik het ook met 3 dagen leegrij
Hij heeft uitkering toch als aanvulling, als dat kanaal blijft groeien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Eh, is heel weinig toch? 260 p/m ?
Maar dan moet hij toch weer toeslagen (een deel) inleveren omdat hij meer inkomen heeft?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft uitkering toch als aanvulling, als dat kanaal blijft groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |