Zoveel clicks heb je toch ook weer niet dat dat meer dan een paar tientjes per maand zal zijn hooguit?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
YouTube is part-time ja, gaat ook vrij rap richting full-time, maar er moet wel gesolliciteerd worden natuurlijk.
braddie kan niet koken, hij kan alleen opwarmenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:48 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Of gewoon zelf een fatsoenlijke maaltijd koken. Het is niet zo dat hij daar geen tijd voor heeft...
Iedereen kan koken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
braddie kan niet koken, hij kan alleen opwarmen
Vergis je je inquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel clicks heb je toch ook weer niet dat dat meer dan een paar tientjes per maand zal zijn hooguit?
Denk het niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:56 schreef Bluedisplay het volgende:
Braddie, ben je nog van plan filmpjes te maken over actualiteiten?
Op je filmpjes over de VI-rel had je enorm veel views
Je wil professioneel hamburgers eten?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als ik van mijn hobby mijn werk kan maken is dat mijn droombaan.
Meest ranzige wijf, Barbie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:56 schreef RedFever007 het volgende:
Braddie wat vind je meest ranzige wijf van de Nederlandse TV
en
welke Nederlandse schone mag jouw pielemuis wel eens lekker aflebberen
Vind ik niet nodigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom verwarm je de airfryer nooit voor?
Klopt, maar ik verdien er nu al leuk mee en heb 2000 abonnees. Het leven kan raar lopenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Om van YouTube fulltime je baan te kunnen maken en van te kunnen leven enz moet je toch wel aardig wat abonnees en views hebben?
Ielquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hmmm.... Ik ga dan voor Sylvana van dumpert.
Is dat met of zonder donaties?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt, maar ik verdien er nu al leuk mee en heb 2000 abonnees. Het leven kan raar lopen
Zonderquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat met of zonder donaties?
Zat ff te googlen. Was gast die legde het uit hoeveel hij maakte met 2k subs. En dat was 35 dollar. Met 50.000 clicks. En hij had een filmpje met 100k views. Wat Braddie denk ik ook niet heeft. Plus dat was 4 jaar geleden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Om van YouTube fulltime je baan te kunnen maken en van te kunnen leven enz moet je toch wel aardig wat abonnees en views hebben?
op m'n gezicht nog welquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Is er ooit al eens een geile vrouw op je gezicht gaan zitten?
Doe ik zelf ook niet hoor maar ik heb dan ook een bazen airfryerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom verwarm je de airfryer nooit voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |