quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Is t een idee @:paul , om dit eerst met de betrokkenen te overleggen voordat je ze onderwerp van een 'vraag-wat-je-wil-topic' maakt?
Maakt mij niet zoveel uit hoor. Niemand die me kent.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Is t een idee @:paul , om dit eerst met de betrokkenen te overleggen voordat je ze onderwerp van een 'vraag-wat-je-wil-topic' maakt?
Mijn nick komt van de naam van illegale feesten die ik eind jaren 80 onder die naam (en vele andere) in de Amsterdamse haven heb georganiseerd, de opkomst van de house. Die heb ik eigenlijk altijd gekoesterd.quote:
Interessant achtergrondverhaal wel. Housefeesten, ik had het eerlijk gezegd niet gedacht. Leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:18 schreef static het volgende:
[..]
Mijn nick komt van de naam van illegale feesten die ik eind jaren 80 onder die naam (en vele andere) in de Amsterdamse haven heb georganiseerd, de opkomst van de house. Die heb ik eigenlijk altijd gekoesterd.
Er is zoveel meer dat men niet over mij weet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Interessant achtergrondverhaal wel. Housefeesten, ik had het eerlijk gezegd niet gedacht. Leuk
Baasquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:18 schreef static het volgende:
[..]
Mijn nick komt van de naam van illegale feesten die ik eind jaren 80 onder die naam (en vele andere) in de Amsterdamse haven heb georganiseerd, de opkomst van de house. Die heb ik eigenlijk altijd gekoesterd.
Ha die @static leuk dat jij je openstelt voor vragen van users. Ik ken je niet zo heel goed dus weet niet wat ik exact kan vragen. Maar hoe kijk jij tegen hedendaags leven aan in relatie tot wat jij in de toekomst wilt bereiken?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:20 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
@:static kan niet ontbreken in deze reeks!
Wat zou je wel eens willen weten van Static? Vraag het hieronder!
Andere users:
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Static
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: GGMM #1
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Braddie #3
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Flippiee
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Jameshond7
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: DETELEVISIEKIJKER
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Neef Wuppie
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Bonethugss
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: pferdfahrer
|
Forum Opties | |