Zolang hij netjes heeft aangegeven dat hij inkomsten haalt uit youtube niet. Zal zijn uitkering wel lager worden uiteraard.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan moet hij toch weer toeslagen (een deel) inleveren omdat hij meer inkomen heeft?
Oh oke oke ja geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang hij netjes heeft aangegeven dat hij inkomsten haalt uit youtube niet. Zal zijn uitkering wel lager worden uiteraard.
Ja maar hij claimt dat het al bijna kostendekkend is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft uitkering toch als aanvulling, als dat kanaal blijft groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linksom of rechtsom gaat er minder van onze belastingcenten naar Braddie als zijn kanalen blijven groeien en we genoeg filmpjes blijven kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan moet hij toch weer toeslagen (een deel) inleveren omdat hij meer inkomen heeft?
Jij geeft niets op?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh oke oke ja geen idee eigenlijk.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar hij claimt dat het al bijna kostendekkend is.Ja daar geloof ik ook geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ama houdt de stacks verborgen in een sok. Dat kan nog prima in Drenthe zonder beroofd te wordenquote:
Hier in Drenthe hebben we geen eens een slot op de deur.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ama houdt de stacks verborgen in een sok. Dat kan nog prima in Drenthe zonder beroofd te worden
Met 1 of 2 tientjes in m'n tank kies ik mijn kilometers voorzichtiger dan wanneer ik een volle tank heb, dan is't. Oh, ik ga ff hier heen, ff hier cruisen, ff hier heen, ff daarheen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal... Je gaat toch niet meer rijden als je minder vaak tankt?
Weet ik. Schrok me elke keer de tering toen de buurvrouw opeens in de keuken stond zonder aan te bellenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier in Drenthe hebben we geen eens een slot op de deur.
Helaas niet, maar de hoogtijdagen met het SAS Team zijn toch voorbijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:52 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Ben je matties met MasterMilo?
Cruisen! Dat is een nieuwtje.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met 1 of 2 tientjes in m'n tank kies ik mijn kilometers voorzichtiger dan wanneer ik een volle tank heb, dan is't. Oh, ik ga ff hier heen, ff hier cruisen, ff hier heen, ff daarheen.
Heel wat livestreams geleden moest hij stoppen omdat hij ff ging cruisen met een meisjequote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Cruisen! Dat is een nieuwtje.
Op een donkere parkeerplaats zie je het verschil toch niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heel wat livestreams geleden moest hij stoppen omdat hij ff ging cruisen met een meisjeAl doe je cruisen met mannen volgens mij
Dat weet jij wel he, flikkertjequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heel wat livestreams geleden moest hij stoppen omdat hij ff ging cruisen met een meisjeAl doe je cruisen met mannen volgens mij
Waarom doe je zo onaardig tegen mij?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat weet jij wel he, flikkertje
Omdat ik een grafhekel aan je hebquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen mij?
Waarom dan? Ik doe nooit onaardig tegen jouquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik een grafhekel aan je heb
LIKE DEZE POST ALS JE HET ER MEE EENS BENT!!!!
Gewoon VVD stemmen maat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Weet het nog nietHou mij niet bezig met politiek eigenlijk
GroenLinksquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Weet het nog nietHou mij niet bezig met politiek eigenlijk
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:04 schreef Solotovski het volgende:
Waarom fiets je niet ivm de auto pakken?
Pedalen breken door teveel kracht zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:04 schreef Solotovski het volgende:
Die is wegquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:04 schreef Solotovski het volgende:
Eet 4 sneetjes brood per dag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:07 schreef Elan het volgende:
Hoeveel crackers eet je gemiddeld in de week?
Koop een nieuwe dan. Alleen maar de auto pakken is ect onzin manquote:
Geen ideequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je nog een andere fiets kopen?
Omdat zijn fiets te groot was. Logisch toch. Hele volksstammen hebben zo ineens uit het niets een te grote fiets.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:04 schreef Solotovski het volgende:
Toch wel bijzonder dat ik gewoon op een 28 inch fiets kan fietsen zonder problemen maar dat het voor Brad te groot is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat zijn fiets te groot was. Logisch toch. Hele volksstammen hebben zo ineens uit het niets een te grote fiets.
50 Mbit. Snel zat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Heb je snel internet thuis? Ik vraag dit namens de hele fanbase.
Alle spullen die ik ooit via bax of wat dan ook heb laten bezorgen zijn allemaal hier gekomen met de intentie tot kopen. Maar je komt er pas achter of iets bevalt als je het ook daadwerkelijk zelf kan testen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:18 schreef RedFever007 het volgende:
Stuur je nog steeds gebruikte keyboards en andere zooi terug naar webshops nadat je ze eerst een aantal weken "geprobeerd" hebtValt mij namelijk op dat je voor 1000enden euro's aan spullen hebt maar nauwelijks een inkomen....
28 inch is een standaard wielmaat voor volwassenen. Als je kleiner gaat zit je vast aan een kinderfiets of een oldschool mountainbike van minstens 10 jaar oud. Braddie kan beter kijken naar wat de juiste framemaat voor hem is (ik gok 54cm).quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ik gewoon op een 28 inch fiets kan fietsen zonder problemen maar dat het voor Brad te groot is.
Je gaat mij niet vertellen dat je die nieuwe keyboards allemaal gratis hebt gekregen of voor een prikkie op MP hebt gekocht kerelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Al maaaannddeeeen niet meer![]()
Trouwens 1000en euro aan spullen
Het enige nieuwe in mijn huis zijn mijn koelkast en fornuis en bed, rest is allemaal of voor een prikkie van de kringloop vandaan, of gratis.
Paleis voor een prikje dusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Al maaaannddeeeen niet meer![]()
Het enige nieuwe in mijn huis zijn mijn koelkast en fornuis en bed, rest is allemaal of voor een prikkie van de kringloop vandaan, of gratis.
Je hebt toch 2 nieuwe camera’s?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Alle spullen die ik ooit via bax of wat dan ook heb laten bezorgen zijn allemaal hier gekomen met de intentie tot kopen. Maar je komt er pas achter of iets bevalt als je het ook daadwerkelijk zelf kan testen.
Welke nieuwe keyboards?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je die nieuwe keyboards allemaal gratis hebt gekregen of voor een prikkie op MP hebt gekocht kerel
Had*quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 nieuwe camera’s?
Is dat Hans Kraay jr.?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Paleis voor een prikje dus![]()
[ afbeelding ]
Ik film met m'n telefoon of mijn webcam. Die 2 camera's zijn teruggestuurd, beide omdat ze binnen vrij snelle tijd oververhitte.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 nieuwe camera’s?
Vandaar dat het er niet uitzietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Alle spullen die ik ooit via bax of wat dan ook heb laten bezorgen zijn allemaal hier gekomen met de intentie tot kopen. Maar je komt er pas achter of iets bevalt als je het ook daadwerkelijk zelf kan testen.
Ik heb geen inkomen om dure/mooie spullen te kopen neequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vandaar dat het er niet uitziet
Doet me denken aan Toto die op fok liep te bietsen voor gratis inboedelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vandaar dat het er niet uitziet
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die zijn retour webwinkel gegaan?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik film met m'n telefoon of mijn webcam. Die 2 camera's zijn teruggestuurd, beide omdat ze binnen vrij snelle tijd oververhitte.
Maar je hebt nu YouTube money toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb geen inkomen om dure/mooie spullen te kopen nee
maar constant spullen bestellen en dan retour sturen vind (vond) je normaal om te doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar kan ik meteen een chesterfield van kopen jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je hebt nu YouTube money toch?
Je hoeft opzich ook niet veel uit te geven om wat leuke spullen in de kringloopwinkel of op marktplaats te scoren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen wat je nu hebt en meteen duurste meubels kopen. Ik heb ook weinig duurs in huis en toch ziet het er gewoon netjes uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar kan ik meteen een chesterfield van kopen ja
Als ik iets bestel doe ik dat met de intentie om het te kopen. Je hebt 14-30 dagen bedenktijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
maar constant spullen bestellen en dan retour sturen vind (vond) je normaal om te doen?
Boven een bepaald bedrag word het aangevuld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:27 schreef bamibij het volgende:
Moet je je youtube inkomsten inleveren bij het UWV?
Maar je hebt toch bijna geen inkomen? Waarom bestel je het dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als ik iets bestel doe ik dat met de intentie om het te kopen. Je hebt 14-30 dagen bedenktijd.
Mocht het dan zijn dat het spul niet bevalt, in het geval van de keyboards, hoe het speelt. Of in het geval van de camera's snel oververhitte (5-10 minuten filmen, en het was klaar) mag ik dat terugsturen ja.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:18 schreef RedFever007 het volgende:
Stuur je nog steeds gebruikte keyboards en andere zooi terug naar webshops nadat je ze eerst een aantal weken "geprobeerd" hebtValt mij namelijk op dat je voor 1000enden euro's aan spullen hebt maar nauwelijks een inkomen....
Voel je je daarover niet schuldig jegens de hardwerkende belastingbetalers die jouw WAJONG inkomen bij elkaar werken?
De PSR 700 zou je ook niet terugsturen maar heb je uiteindelijk wel gedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Welke nieuwe keyboards?![]()
Die waar ik nu op speel is 21 jaar oud. Dat keyboard wat ik daarvoor op speelde 23. En dat keyboard dáá®voor 17
Dat is wel top!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Boven een bepaald bedrag word het aangevuld.
Even simpel:
Ik verdien 100 euro per maand, dan is't uitkering + 100 euro.
Stel ik verdien 400 euro per maand dan is't 400 euro YouTube + Aanvulling uitkering tot volledige bedrag.
Klopt. Omdat ik daar dingen aan mistte waarvan ik in eerste instantie dacht dat het mij niet zou uitmakenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
De PSR 700 zou je ook niet terugsturen maar heb je uiteindelijk wel gedaan
Vooral dat ik nu in een redelijk normale woning zit en echt plezier haal uit mijn leven en mijn YouTube kanaal. EN ik ga met een aantal hele leuke mensen om, geen drama meer, scheelt zo erg.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Scheepskok het volgende:
Ik ben blij voor je dat je beter in je vel zit. Komt misschien ook omdat je nu op jezelf woont. Scheelt een hoop. Ik ging er geestelijk ook enorm op vooruit toen ik op mezelf ging wonen.
Of omdat het de laatste dag was van de zichtperiode?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt. Omdat ik daar dingen aan mistte waarvan ik in eerste instantie dacht dat het mij niet zou uitmaken
lijkt mij de meer logische conclusiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of omdat het de laatste dag was van de zichtperiode?
Nu nog een baan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vooral dat ik nu in een redelijk normale woning zit en echt plezier haal uit mijn leven en mijn YouTube kanaal. EN ik ga met een aantal hele leuke mensen om, geen drama meer, scheelt zo erg.
Het was wel een achtbaan die veel content opleverde.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
De PSR 700 zou je ook niet terugsturen maar heb je uiteindelijk wel gedaan
Eerst annuleren en later de annulering toch weer annuleren omdat hij hem toch graag wil en uiteindelijk gaat ie toch terug en staat dat ouwe ding uit de kroeg er weerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het was wel een achtbaan die veel content opleverde.
lolquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef How het volgende:
Er stond op YouTube een filmpje van een stream van je een paar maanden geleden, geupload door iemand anders. In het filmpje zat je al de hele tijd over je schouder te kijken of je iets door het raam zag. Op een gegeven moment zei je dat je even een plaspauze ging houden, maar door het raam dat in beeld was was gewoon te zien dat je stiekem een maaltijd van een bezorger aannam, die je daarna snel buiten beeld weglegde. Dat was echt hilarisch.
Ik kan het filmpje niet meer vinden, dus mijn vraag luidt: heb jin dat filmpje laten verwijderen, en zo ja, hoe?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef How het volgende:
Er stond op YouTube een filmpje van een stream van je een paar maanden geleden, geupload door iemand anders. In het filmpje zat je al de hele tijd over je schouder te kijken of je iets door het raam zag. Op een gegeven moment zei je dat je even een plaspauze ging houden, maar door het raam dat in beeld was was gewoon te zien dat je stiekem een maaltijd van een bezorger aannam, die je daarna snel buiten beeld weglegde. Dat was echt hilarisch.
Ik kan het filmpje niet meer vinden, dus mijn vraag luidt: heb jin dat filmpje laten verwijderen, en zo ja, hoe?
Wat verdien je ongeveer met YouTube? Hoeven geen netto bedragen te zijn, maar om een indicatie te krijgen wat zo'n kanaal met 2000 leden nou op levert in de praktijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Boven een bepaald bedrag word het aangevuld.
Even simpel:
Ik verdien 100 euro per maand, dan is't uitkering + 100 euro.
Stel ik verdien 400 euro per maand dan is't 400 euro YouTube + Aanvulling uitkering tot volledige bedrag.
Het is een leuk extra zakcentje, daar wil ik het ook graag bij laten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat verdien je ongeveer met YouTube? Hoeven geen netto bedragen te zijn, maar om een indicatie te krijgen wat zo'n kanaal met 2000 leden nou op levert in de praktijk.
Schijnt nogal te verschillen per content maker namelijk.
Is het mogelijk om er je boodschappen van te doen? Dat was je doel toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is een leuk extra zakcentje, daar wil ik het ook graag bij laten.
Nice manquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is een leuk extra zakcentje, daar wil ik het ook graag bij laten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is het mogelijk om er je boodschappen van te doen? Dat was je doel toch?
Het is een leuk zakcentje.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice manMaar tientallen extra per maand of eerder honderden euro's?
Er lopen sollicitaties bij muziekwinkelsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef Leonos het volgende:
Waar heb je onlangs gesolliciteerd en waar ben je van plan om dit nog te gaan doen?
Moet ik maandelijks doorgeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef Bluedisplay het volgende:
Hoe werkt zoiets dan?
Moet je die inkomsten maandelijks opgeven, of wordt dat aan het eind van het jaar allemaal verrekend
Een leuk zakcentje klinkt als een aardig bedrag.quote:
Hoe was het afgelopen met de sollicitatie bij defensie?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er lopen sollicitaties bij muziekwinkels
Als je maar iets van 1000 euro in de maand krijgt lijkt het natuurlijk al snel een hoop geld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een leuk zakcentje klinkt als een aardig bedrag.
Niets meer van gehoordquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe was het afgelopen met de sollicitatie bij defensie?
Nee, niet meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef spinazieruiker het volgende:
Doe je nog wel eens een Too Good To Go?
Korporaal Braddie?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe was het afgelopen met de sollicitatie bij defensie?
Tipje van de sluier is dat het een leuk zakcentje is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:02 schreef Elan het volgende:
Jammer dat je zo geheimzinnig doet over youtube, er zijn heel wat grote streamers die dat gewoon openbaar gemaakt hebben in hun video's. Je kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten?
Iets anders dat regelmatig terug kwam in de vlogs dan: Hoeveel weeg je nu en heb je een streefgewicht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |