Had je dat niet eerder kunnen zeggenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:52 schreef spinazieruiker het volgende:
@:Paul Leuk concept maar teveel van dit soort topics tegelijk openen komt de kwaliteit en levendigheid niet echt ten goede imho
https://socialblade.com/youtube/channel/UCuwE33ZuMjFdxtCDY2ZCnowquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:02 schreef Elan het volgende:
Jammer dat je zo geheimzinnig doet over youtube, er zijn heel wat grote streamers die dat gewoon openbaar gemaakt hebben in hun video's. Je kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten?
Iets anders dat regelmatig terug kwam in de vlogs dan: Hoeveel weeg je nu en heb je een streefgewicht ?
En ze spammen in ander vraagtopics levert alleen maar irritatie op, hint hint.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:52 schreef spinazieruiker het volgende:
@:Paul Leuk concept maar teveel van dit soort topics tegelijk openen komt de kwaliteit en levendigheid niet echt ten goede imho
Ik zal het even uitleggen voor het geval dat Paul het niet begrijpt: Brad wilt heel graag dat je ze allemaal hier in dit ene topic blijft spammen zodat het gecentraliseerd in 1 topic blijft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En ze spammen in ander vraagtopics levert alleen maar irritatie op, hint hint.
Gooi anders een weblog op de FPquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen
Er is een 30 cm pizza shoarma naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:19 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat wordt er vanavond gegeten in huize Braad?
Bullshitquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er is een 30 cm pizza shoarma naar binnen gewerkt.
😲😲😲quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
30cm? Dat is een kinderpizza.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
25 is een kinderpizza, 30 is vrij normaalquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:09 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
30cm? Dat is een kinderpizza.
25 is gewoon medium size bij domino's en new york hoor vriendelijke vriend. Voor de meeste is dat echt geen kindermaatquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
25 is een kinderpizza, 30 is vrij normaal
Mijn jongste zoon (5) eet een standaard pizza uit de supermarkt voor 4/5e in z'n eentje op. Wat wil je nou beweren joh?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25 is gewoon medium size bij domino's en new york hoor vriendelijke vriend. Voor de meeste is dat echt geen kindermaat
Had het me dan ook ff gevraagdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen
Ik beweer alleen dat 25cm normale maat is bij pizzaketens? Rustig maar, wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon (5) eet een standaard pizza uit de supermarkt voor 4/5e in z'n eentje op. Wat wil je nou beweren joh?
Had je de deur niet ff open kunnen doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
25cm bij ketens is om te kunnen adverteren met een scherpe prijs en je dan te verleiden tot een upsellquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik beweer alleen dat 25cm normale maat is bij pizzaketens? Rustig maar, wist niet dat je kwaad werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |