Die had natuurlijk het liefst het voetvolk gewoon uit een vliegtuig laten pleuren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond eerder Argentijnse sloerie net iets te gemaakt
Leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Zit Unsolved Mystery's te kijken op Netflix, aflevering over tsunami Japan en geesten. Echt iets voor jou @:Charrell
Het is dat die dikke big van een dochter mee naar Griekenland vloog, anders hadden ze wat extra personen kunnen meenemen om uit dat vliegtuig te pleuren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had natuurlijk het liefst het voetvolk gewoon uit een vliegtuig laten pleuren.
Dat zou ik in heel veel gevallen sowieso een uitstekende oplossing vindenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had natuurlijk het liefst het voetvolk gewoon uit een vliegtuig laten pleuren.
Oh ja die serie lijkt mij ook interessant. Help me dit weekend nog even herinneren aubquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Zit Unsolved Mystery's te kijken op Netflix, aflevering over tsunami Japan en geesten. Echt iets voor jou @:Charrell
Doe ik!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die serie lijkt mij ook interessant. Help me dit weekend nog even herinneren aub
@Charrell en @Scrummie vinden het een interessante seriequote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die serie lijkt mij ook interessant. Help me dit weekend nog even herinneren aub
Deze voorzet om de lieve @Charrell en @Scrummie belachelijk te maken kop ik niet in.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
@:charrell en @:scrummie vinden het een interessante serie
Weet je zeker dat je hem nog wil zien?
Beter had @Elan Shakhtar @ 16/1quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ohh succes
Check deze @:ripcity
Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze voorzet om de lieve @:charrell en @:Scrummie belachelijk te maken kop ik niet in.
Dat is absoluut niet nodig maatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je?
Ik begin me een beetje zorgen om je te maken.
Heb je foto's gemaakt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:35 schreef Charrell het volgende:
[..]
Mijn darmen kunnen niks hebben en mijn maag ook niet. Kan ik daar wat aan doen
Ik trek zo snel mogelijk door altijd..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je foto's gemaakt?
En wat vind je van mensen die dat wel doen?
En dan tik je ook nog dagelijks gewoon je flessen wijn weg terwijl je zwanger bentquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:35 schreef Charrell het volgende:
[..]
Mijn darmen kunnen niks hebben en mijn maag ook niet. Kan ik daar wat aan doen
Heb nog een hele lekker staan.. maar helaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan tik je ook nog dagelijks gewoon je flessen wijn weg terwijl je zwanger bent
Valt ook allemaal niet mee
Je begint van al dat gezuip zelfs onleesbaar Nederlands te typenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:40 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb nog een hele lekker staan.. maar helaas.
Niks veranderdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je begint van al dat gezuip zelfs onleesbaar Nederlands te typen
Oh wacht dat deed je altijd al
Eenzame rukker punt nlquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:44 schreef scrupuleus het volgende:
Seksuele spanning vanuit @:caland richting @:charrell
Nobody gives a fuckquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:43 schreef Caland het volgende:
Ja ik ben sporten trouwens @:ggmm @:onlogisch
Gr gr
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ik!
@:Onlogisch kan jij mij helpen herinneren dat ik @:GGMM dit weekend herinner aan Unsolved Mystery's op Netflix?
Wel jammer dat het komt door Lulbach.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nooit meer Lange Frans.
JLAJALALJALJALJALJALJAJAJA @:de_kraam
Tja als je serieus gaat discussiëren met iemand of het handig is om de premier van je eigen land dood te schieten en je dit op Youtube zet moet je natuurlijk opflikkeren. In principe moet er dan een kamertje naast Klaas voor je vrijgehouden natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nooit meer Lange Frans.
Blokkeer je @Neef_Wuppie ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:33 schreef Scrummie het volgende:
Wat is die block functie toch een geweldige uitvinding
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blokkeer je @:neef_wuppie ?
Niet gelezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eindelijk een fatsoenlijke reden om een abo te nemen, maar wel duidelijk dan waarom Fok! niks doet aan alle gekkies. Die hebben ze natuurlijk keihard nodig zodat de rest een abo neemt.
Slim, @:danny. Slim.
Als Danny dat geld echt nodig heeft laat hij klaasweetalles vrij.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eindelijk een fatsoenlijke reden om een abo te nemen, maar wel duidelijk dan waarom Fok! niks doet aan alle gekkies. Die hebben ze natuurlijk keihard nodig zodat de rest een abo neemt.
Slim, @:danny. Slim.
Nait geklikt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een rondje van mij op het circuit waar we zondag op racen, wilde het jullie niet onthouden.
Gaaf circuit is dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een rondje van mij op het circuit waar we zondag op racen, wilde het jullie niet onthouden.
Die bochten lukken niet zo hequote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens. Wel teringmoeilijk met al die blinde bochten.quote:
Jij lukt ook niet echtquote:
Oh ben wel een mr big star in nwsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Wel teringmoeilijk met al die blinde bochten.
[..]
Jij lukt ook niet echt
Klopt. Wel eens in PC2 gereden geloof ik. Duurde heel lang om onder de knie te krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Wel teringmoeilijk met al die blinde bochten.
Squirten is een mythequote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Poep juice: NEE
Squirt juice: JA
Zondag met Galbakquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel jammer dat het komt door Lulbach.
Ik ben WOESTquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nooit meer Lange Frans.
Bij mij duurde het ook wel ff. Wordt een mooie Free Practice 1quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Klopt. Wel eens in PC2 gereden geloof ik. Duurde heel lang om onder de knie te krijgen.
Goat gaat gewoon winnen. En dat levert mij een krat bier opquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Trump staat alweer bijna gelijk in de peilingen.
Alleen al voor al die geschokte reacties/jankende idioten hoop ik al dat hij wint.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Van wie? En dat verwacht ik ook. Check dit bericht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goat gaat gewoon winnen. En dat levert mij een krat bier op
Eén of andere flopmod. Geen idee meer wie. Even kijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Van wie? En dat verwacht ik ook. Check dit bericht.
http://www.telegraaf.nl/n(...)hterstand-nu-inloopt
Ook een bekend bedrijf (waarvan ik de naam even vergeten ben) voorspelde winst voor Trump. Die hebben het tot nu toe 26 van de 28 keer goed gehad, waaronder 4 jaar geleden. Die voorspelling heb ik hier ook nog gepost dacht ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Van wie? En dat verwacht ik ook. Check dit bericht.
http://www.telegraaf.nl/n(...)hterstand-nu-inloopt
Geen zin in om te kijken en wederhelft slaapt al.quote:
Oorlog en kermis was wel een leuk boekje van Olaf Koens.quote:
Zonde. Want dit bevestigt wel dat de MSM de boel behoorlijk indoctrineert.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:39 schreef Charrell het volgende:
[..]
Geen zin in om te kijken en wederhelft slaapt al.
Moet je daar na 40 jaar dit filmpje voor bekijken dan om dat te begrijpen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonde. Want dit bevestigt wel dat de MSM de boel behoorlijk indoctrineert.
niet gelezenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:42 schreef Charrell het volgende:
Kan het ook ergens anders over gaan misschien? Dan iedere keer de mening te moeten weten + waarom + hoe + ja maar waarom nou echt, van dit complot gekkie?
En als ik daarna mijn mening geef zit er weer ergens een kleine spelfout.. waardoor er niet eens een serieus tegenwoord komt, maar alleen matties getagged worden om weer te lachen om deze blondie.
Dus nee. Stel je vraag maar aan Jensen.
Post overgeslagen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:42 schreef Charrell het volgende:
Kan het ook ergens anders over gaan misschien? Dan iedere keer de mening te moeten weten + waarom + hoe + ja maar waarom nou echt, van dit complot gekkie?
En als ik daarna mijn mening geef zit er weer ergens een kleine spelfout.. waardoor er niet eens een serieus tegenwoord komt, maar alleen matties getagged worden om weer te lachen om deze blondie.
Ja, bijna.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Crooked Hillary stond ook 5% voor en werd als 'onoverbrugbaar' geacht. Goat maakt gehakt van Joe Hiden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, bijna.
https://projects.fivethir(...)nt-general/national/
joden lopen altijd wegquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:49 schreef Charrell het volgende:
Ik ga slapen, blij dat ik van de dunne af ben.
Handmatige spellingcontrolequote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 86% gewijzigd door Charrell op 21-10-2020 22:49 ]
https://www.nytimes.com/n(...)ates/newsletter.htmlquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Crooked Hillary stond ook 5% voor en werd als 'onoverbrugbaar' geacht. Goat maakt gehakt van Joe Hiden.
Weltrustenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:49 schreef Charrell het volgende:
Ik ga slapen, blij dat ik van de dunne af ben.
1) Hillary won de popular vote.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Crooked Hillary stond ook 5% voor en werd als 'onoverbrugbaar' geacht. Goat maakt gehakt van Joe Hiden.
Ik denk dat @onlogisch onze grote vriend @Saind al aan het raadplegen is welke krat bier hij het beste kan kiezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1) Hillary won de popular vote.
2) Uitslag was binnen de foutmarge.
3) Peilingen zijn ondertussen behoorlijk verbeterd.
4) Peilingen geven een kans. Als de kans 40% is dat het regent en 60% dat het droog blijft, en het blijkt te regenen dan betekent dat niet dat die kansen nergens op sloegen.
5) Staat m'n bier al koud?
Kersenplukken.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1) Hillary won de popular vote. MAGA
2) Uitslag was binnen de foutmarge.TRUMP2020
3) Peilingen zijn ondertussen behoorlijk verbeterd.#4moreyears
4) Peilingen geven een kans. Als de kans 40% is dat het regent en 60% dat het droog blijft, en het blijkt te regenen dan betekent dat niet dat die kansen nergens op sloegen. Draintheswamp
5) Staat m'n bier al koud? Natuurlijk niet, HertogJan graag
Het is te hopen voor de mensheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Trump wint dit echt op zijn sloffen.
Eens maat. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n oude seniel het 4 jaar voor het zeggen krijgtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is te hopen voor de mensheid.
Joe Hiden is zijn kelder alvast maar weer ingedoken en lijkt het wel opgegeven te hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Trump wint dit echt op zijn sloffen.
JA IK BEN ER NOGquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n oude PEDO het 4 jaar voor het zeggen krijgt
Wist je dat Trump zelf ook een senior is? Ik schrok gewoon toen ik het hoorde.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n oude seniel het 4 jaar voor het zeggen krijgt
Denk je dat ome Donald heilig verklaard gaat worden? Of is dit meer een vraag voor @Insomniaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is te hopen voor de mensheid.
De nieuwe pausmobiel rijdt op waterstof dus ik verwacht niet dat Trump zich met hem inlaatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat ome Donald heilig verklaard gaat worden? Of is dit meer een vraag voor @:Insomnia
Pas toen hij het hier vertelde. Zelfs toen had ik nog moeite om het te geloven.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je dat Trump zelf ook een senior is? Ik schrok gewoon toen ik het hoorde.
Zo vitaal, zo scherp en nooit klaar met strijden voor een beter Amerika/wereld
Dan moet 'ie toch behoorlijk opschieten.quote:
Dit.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, Hunter gaat de cel in ohoh ohoh
Omdat ik vind dat boeven in de bak horen ben ik een geïndoctrineerde gek. Oké man.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus de PR man van fok is een geïndoctrineerde gek. Goed om te weten zo vlak voor het slapen
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat boeven in de bak horen ben ik een geïndoctrineerde gek. Oké man.
Pics van Kayleigh?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Als trump het niet gaat redden moeten we Kayleigh ook missen
Jij kan echt niks hèquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Knoopte jij jezelf maar eens 4 meter hoog.
Wat een niveau dit ...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ga me niet vertellen dat je dat blonde snolletje serieus gaat missen.
'blonde snolletje'. Bah. Wat denigrerend. Fluistert Creepy Joe je dit soort dingen in de oren?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ga me niet vertellen dat je dat blonde snolletje serieus gaat missen.
Dat hoeven we dus nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Als trump het niet gaat redden moeten we Kayleigh ook missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kamala Harris is meer jouw type ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier word ik niet geil van.
Democratsquote:
Alleen jammer dat ze kleren draagt, misschien een ideetje voor de volgende periode om dat achterwege te laten.quote:
Kun je ook stoppen met de oneliners en inhoudsloze posts?quote:
Op 3 november spartelt hij nog wat na. Op 4 november proosten wij op een gewonnen krat bier + 4 more years maatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Democrats
Zie je Joe ooit de swamp drainen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:08 schreef Charrell het volgende:
Dit is eigenlijk te ranzig en wreed om te delen. Maar ik ga het toch doen.
Abramovic.
Vriendjes met Lady Gaga, koningshuis, op de kaft van het boek van Halsema, en bevriend met andere hoog geplaatste mensen.
Sterkte als je hem helemaal af kunt kijken.
Er wordt wel erg moeilijk gedaan over het drinken van een beetje bloed tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:08 schreef Charrell het volgende:
Dit is eigenlijk te ranzig en wreed om te delen. Maar ik ga het toch doen.
Abramovic.
Vriendjes met Lady Gaga, koningshuis, op de kaft van het boek van Halsema, en bevriend met andere hoog geplaatste mensen.
Sterkte als je hem helemaal af kunt kijken.
Tyf lekker op naar BNW ofzo met deze onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Gelukkig moet Trump het wel van zijn inhoud hebben!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je ook stoppen met de oneliners en inhoudsloze posts?
Niet dat het mij verrast hoor aangezien de meeste Trump bashers inhoud vermijden.
Ik zag geen inhoud om op te reageren, maar prima hoor. Over welke inhoud wil je het hebben? De beleidsplannen van Trump?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je ook stoppen met de oneliners en inhoudsloze posts?
Niet dat het mij verrast hoor aangezien de meeste Trump bashers inhoud vermijden.
Ik hou niet van vrouwen met als sterrenbeeld Weegschaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kamala Harris is meer jouw type ?
wtf.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig moet Trump het wel van zijn inhoud hebben!![]()
Blij dat ik de keuze tussen die twee lijken niet hoef te maken. Allebei troep.
moet jij wetenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:12 schreef Caland het volgende:
Ik ga the man in the high castle verder kijken
Joejoe
Gewoon een man van zijn woord.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over welke inhoud wil je het hebben? De beleidsplannen van Trump?
Heeft Mexico al betaaldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon een man van zijn woord.
[ afbeelding ]
#BUILDTHATWALLquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op 3 november spartelt hij nog wat na. Op 4 november proosten wij op een gewonnen krat bier + 4 more years maat
Ik heb liever een wijf met een weegschaal cokequote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen met als sterrenbeeld Weegschaal.
@:Charrell check deze.
Is het mogelijk dat jij voor de rest van de avond, nacht en wellicht ook nog morgen hier optyft?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe staat het met de belofte wat de staatsschuld betreft.
Nee man. Hij moet hier blijven posten tot 4 novemberquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat jij voor de rest van de avond, nacht en wellicht ook nog morgen hier optyft?
Gaat prima, ze hebben ook een donatie linkje opgezet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe staat het met de belofte wat de staatsschuld betreft.
Jongen, Trump heeft nog net niet zelf het medicijn tegen corona ontdekt en heeft zichzelf zelfs als testobject gebruikt voor het medicijn.quote:
Hij wordt actief tegengewerkt door dems die de binnensteden beheersen. Daarom moet je ook Reps stemmenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
Is er al begonnen aan het aanpakken van de belabberde infrastructuur in de VS?
Ben jij een typetje? #dtvquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jongen, Trump heeft nog net niet zelf het medicijn tegen corona ontdekt en heeft zichzelf zelfs als testobject gebruikt voor het medicijn.
3 dagen, 3!!! dagen en het virus was weg.
Met je zorgstelsel
Ga je nog vertellen over welke inhoud je het wil hebben?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jongen, Trump heeft nog net niet zelf het medicijn tegen corona ontdekt en heeft zichzelf zelfs als testobject gebruikt voor het medicijn.
Met je zorgstelsel
Het maakt allemaal heel weinig uit. Weet je waarom?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Kan nog wel even doorgaan maar ik krijg de indruk dat dat niet heel erg op prijs gesteld wordt.
Waarom?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De stekker uit Obamacare trekken was een goede eerste stap.
Het willekeurige termen en onliners in afzonderlijke posts neerzetten? Dat voegt weinig toe inderdaad maar ik geniet van je totale onkunde om Trump zijn feilloze reputatie te schadenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Kan nog wel even doorgaan maar ik krijg de indruk dat dat niet heel erg op prijs gesteld wordt.
Erg teleurstellend dat die artsen zo conservatief zijn en zijn briljante adviezen zomaar in de wind slaan. Als er wat meer naar Donald werd geluisterd, dan zou de wereld in een paradijs zijn veranderd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met je zorgstelsel
Aan het aftellen, @Muskusboktor57 vindt dit leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat die artsen zo conservatief zijn en zijn briljante adviezen zomaar in de wind slaan. Als er wat meer naar Donald werd geluisterd, dan zou de wereld in een paradijs zijn veranderd.
Het wordt nog veel warmer dacht ik.quote:
Dit ga ik niet lezen, sorry.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:42 schreef Charrell het volgende:
Ik heb je na jouw verzoek om meer inhoud je al een paar keer expliciet de kans gegeven om het over een onderwerp naar jouw keuze te hebben. Dat laat je na, en daarmee laat je ofwel jouw onvermogen zien om aan een inhoudelijke verhandeling deel te nemen ofwel zien dat je een trolletje bent.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het willekeurige termen en onliners in afzonderlijke posts neerzetten? Dat voegt weinig toe inderdaad maar ik geniet van je totale onkunde om Trump zijn feilloze reputatie te schaden
Eens.quote:
Dit kan niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb voor het eerst de kachel aangedaan
Doe dat snel na je reactie inderdaad, dan heb je een excuus om niet meer te hoeven reageren wanneer je weer onderuit gehaald wordt.quote:
niet gekliktquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:29 schreef Charrell het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CGnLzGrDFz-/?igshid=52wcxofxem2g
quote:Lichaamstaalexpert ziet verdriet, teleurstelling en spijt bij Máxima
Godverdomme gaan ze dit nou echt analiseren op deze manierquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:31 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)bij-maxima~a93cc45e/
[..]
@:Caland en ik zagen vooral dat ze moeite had haar anus dicht te houden.
Ik erken deze experts NIET.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NietMijnKoningshuis.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik erken deze experts NIET.
Eens. Ik heb overigens niet op de link van user onlogisch geklikt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme gaan ze dit nou echt analiseren op deze manier
Kut op met dit gezeik zeg
Ik ben woedend.
Ik ook niet, laat dat duidelijk zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Ik heb overigens niet op de link van user onlogisch geklikt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooie vrouwquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:58 schreef RamboDirk het volgende:
[ instagram ]
Dit is een vrouw.
Any day now @:JanCees #prayfordjhannab
Jeecee is foetsiequote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:58 schreef RamboDirk het volgende:
[ instagram ]
Dit is een vrouw.
Geil wijfquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wordt actief tegengewerkt door dems die de binnensteden beheersen. Daarom moet je ook Reps stemmen
Vrouw met obesitas.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:58 schreef RamboDirk het volgende:
[ instagram ]
Dit is een vrouw.
Jouw vrijer is bouwvakkert?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef Charrell het volgende:
Man man man... man des huizes eet sochtends altijd een hamburger (zonder broodje en saus) met een spiegelei. Het rooster vd afzuiging is vlak onder het slaapkamer raam... genieten.
Dit soort eetgewoonten heeft zelfs moderator @onlogisch niet...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef Charrell het volgende:
Man man man... man des huizes eet sochtends altijd een hamburger (zonder broodje en saus) met een spiegelei. Het rooster vd afzuiging is vlak onder het slaapkamer raam... genieten.
Die eet een kapsalon ‘s morgens toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit soort eetgewoonten heeft zelfs moderator @:onlogisch niet...
Wist niet dat @DeBraad een vriendin hadquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef Charrell het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist niet dat @:debraad een vriendin had
Wtf?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef Charrell het volgende:
Beter zorg jij voor wat afzuigingquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef Charrell het volgende:
Wat een zwijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef Charrell het volgende:
Kan je niet gewoon terug naar huis en lekker in bed gaan liggen dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Project wat ik in de ochtend zou moeten draaien gaat niet door. Dit wordt een lange, saaie dag aangezien ik al op locatie sta.
#liefdagboek
Dit is een vraag voor de experts.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon terug naar huis en lekker in bed gaan liggen dan?
Ben ik rond 10:00 terug om niet veel later weer te moeten gaan rijden. Ik ga maar wat collega's vervelen ter ontspanning.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon terug naar huis en lekker in bed gaan liggen dan?
Uitstekend plan!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is een vraag voor de experts.
@:lenny_leonard @:drizzt @:charrell
1,5 uur moeten rijden om op locatie te moeten komen. Wat kut, ik hoop dat je baas goed betaalt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik rond 10:00 terug om niet veel later weer te moeten gaan rijden. Ik ga maar wat collega's vervelen ter ontspanning.
Beter neemt ie zelf ontslag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax-fans zijn er wel een beetje teveel in gaan geloven hè
Ten Hag moet ontslagen worden want Liverpool was kwetsbaar!!!
Klare lamlul.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend plan!
[ afbeelding ]
Altijd zorgen dat je ontslagen wordt maat, maximaal genieten van WWgenotquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter neemt ie zelf ontslag.
Mensen die ontslagen worden
@:charrell
Kut. Ik ben duidelijk te onervaren hierin.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je ontslagen wordt maat, maximaal genieten van WWgenot
Moet wel lukken als de cojona nog een tijd aanhoudt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je ontslagen wordt maat, maximaal genieten van WWgenot
Tijd terug kreeg ik nog 11 maanden WW ofzo, zal nu wel weer iets meer zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet wel lukken als de cojona nog een tijd aanhoudt.
Als je de trends van andere landen bekijkt ook lijkt het net alsof de verscheidenen maatregelen eigenlijk nauwelijks effect sorteren. Dat was bij die eerste golf toch ook al.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Wouter danst de polonaise met Ab.
@JanCeesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je de trends van andere landen bekijkt ook lijkt het net alsof de verscheidenen maatregelen eigenlijk nauwelijks effect sorteren. Dat was bij die eerste golf toch ook al.
Alle kroegen weer gewoon open dus.
Deze man heeft zichzelf echt gediskwalificeerd. Hij doet, wat mij betreft, niet meer mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:56 schreef onlogisch het volgende:
Nu pas het bericht aan het lezen. Op NOS hoorde ik 39 kilo. In dit bericht staat 77 kilo.
[ afbeelding ]
Dat valt wat tegen. Tijdens WW kreeg ik meer dan nu..kutleef. Jij krijgt een bonus toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut. Ik ben duidelijk te onervaren hierin.
@:charrell krijg jij wel WW?
Drizzt krijgt 12k per jaar ofzo. Ik krijg niks.
@:elan wat jij?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wel bijgedragen om dat gemiddelde omhoog te krijgen
CORREDquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Wouter danst de polonaise met Ab.
@Caland kraamt wel meer onzin uit. Die kan zich beter tot zijn roze elastieken van AliExpress beperken en verder zijn muil houden als het over serieuze dingen gaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
dollehond.gif
User @:Caland had het gisteren over stabilisatie![]()
door 2equote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:27 schreef onlogisch het volgende:
User @:Elan gebruikt deze voorzet om user @:Caland compleet door 2e te zagen.
Aldus user @Elan die elke dag in volledige paniek is en zich inmiddels al 40-45 keer heeft laten testen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:20 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Caland kraamt wel meer onzin uit. Die kan zich beter tot zijn roze elastieken van AliExpress beperken en verder zijn muil houden als het over serieuze dingen gaat.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus user @:elan die elke dag in volledige paniek is en zich inmiddels al 40-45 keer heeft laten testen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:34 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:Elan zaait paniek in COR.
Dinsdag persco toch? Dat gaat weer een klein drama worden als die cijfers niet als een gek gaan dalen de komende dagen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:34 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:Elan zaait paniek in COR.
Kan je deze paniekzaaierij niet lekker in het daarvoor bestemde forumdeel houden?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dinsdag persco toch? Dat gaat weer een klein drama worden als die cijfers niet als een gek gaan dalen de komende dagen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je deze paniekzaaierij niet lekker in het daarvoor bestemde forumdeel houden?
GRENZEN DICHTquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dinsdag persco toch? Dat gaat weer een klein drama worden als die cijfers niet als een gek gaan dalen de komende dagen.
#ALLESOPSLOTquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je deze paniekzaaierij niet lekker in het daarvoor bestemde forumdeel houden?
Hoorde gisteren iemand op TV zeggen: "Ja dit is wel erg elitair van hem"quote:
Dat zou leuke tv opleveren. Ik ben voor!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoorde gisteren iemand op TV zeggen: "Ja dit is wel erg elitair van hem".
Je kan de koning toch moeilijk in een all-in resort in Antalya gooien.
Genot. Elke dag handdoekje leggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoorde gisteren iemand op TV zeggen: "Ja dit is wel erg elitair van hem".
Je kan de koning toch moeilijk in een all-in resort in Antalya gooien.
Nee, ik krijg geen bonus. En Rutte doet NIKS!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt wat tegen. Tijdens WW kreeg ik meer dan nu..kutleef. Jij krijgt een bonus toch?
Hoe zouden ze dit bij de big 4 verkopen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marketingtechnisch gezien wel logisch eigenlijk
Juist niet, idioot.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marketingtechnisch gezien wel logisch eigenlijk
1000 euro dit jaarquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen bonus. En Rutte doet NIKS!
eens @Elan hoort bij het groepje COR paniekzaaiers en azijnzeikers, het schijnt in Tsjechië ook niet goed te gaan wist je dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet maat. Denk niet dat het ETZ dat aan mij uit gaat keren aangezien ik er niet eens meer werk.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens @:Elan hoort bij het groepje COR paniekzaaiers en azijnzeikers, het schijnt in Tsjechië ook niet goed te gaan wist je dat?
Zelfs in Mofrika gaat het HELEMAAL MISquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens @:Elan hoort bij het groepje COR paniekzaaiers en azijnzeikers, het schijnt in Tsjechië ook niet goed te gaan wist je dat?
eens, Neres begreep ik nog wel omdat hij net terug is maar dat laatste alles of niets sloeg nergens op, op z'n Engels tegen een Engelse ploeg is wel heel opportuunquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, bizar vreemde wissels alleen.
Het grappige is dat bijvoorbeeld in Wallonië ze geen fuck geven en nog gewoon naar restaurants e.d. gaan.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het grappige is dat bijvoorbeeld in Wallonië ze geen fuck geven en nog gewoon naar restaurants e.d. gaan.
Dat mens is een belangrijke reden waarom ik nooit direct zal toegeven in België te wonen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |