Hoorde gisteren iemand op TV zeggen: "Ja dit is wel erg elitair van hem"quote:
Dat zou leuke tv opleveren. Ik ben voor!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoorde gisteren iemand op TV zeggen: "Ja dit is wel erg elitair van hem".
Je kan de koning toch moeilijk in een all-in resort in Antalya gooien.
Genot. Elke dag handdoekje leggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoorde gisteren iemand op TV zeggen: "Ja dit is wel erg elitair van hem".
Je kan de koning toch moeilijk in een all-in resort in Antalya gooien.
Nee, ik krijg geen bonus. En Rutte doet NIKS!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt wat tegen. Tijdens WW kreeg ik meer dan nu..kutleef. Jij krijgt een bonus toch?
Hoe zouden ze dit bij de big 4 verkopen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marketingtechnisch gezien wel logisch eigenlijk
Juist niet, idioot.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marketingtechnisch gezien wel logisch eigenlijk
1000 euro dit jaarquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen bonus. En Rutte doet NIKS!
eens @Elan hoort bij het groepje COR paniekzaaiers en azijnzeikers, het schijnt in Tsjechië ook niet goed te gaan wist je dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je deze paniekzaaierij niet lekker in het daarvoor bestemde forumdeel houden?
Ik niet maat. Denk niet dat het ETZ dat aan mij uit gaat keren aangezien ik er niet eens meer werk.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens @:Elan hoort bij het groepje COR paniekzaaiers en azijnzeikers, het schijnt in Tsjechië ook niet goed te gaan wist je dat?
Zelfs in Mofrika gaat het HELEMAAL MISquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens @:Elan hoort bij het groepje COR paniekzaaiers en azijnzeikers, het schijnt in Tsjechië ook niet goed te gaan wist je dat?
eens, Neres begreep ik nog wel omdat hij net terug is maar dat laatste alles of niets sloeg nergens op, op z'n Engels tegen een Engelse ploeg is wel heel opportuunquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, bizar vreemde wissels alleen.
Het grappige is dat bijvoorbeeld in Wallonië ze geen fuck geven en nog gewoon naar restaurants e.d. gaan.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het grappige is dat bijvoorbeeld in Wallonië ze geen fuck geven en nog gewoon naar restaurants e.d. gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |