Ik erken deze experts NIET.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:31 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)bij-maxima~a93cc45e/
[..]
@:Caland en ik zagen vooral dat ze moeite had haar anus dicht te houden.
NietMijnKoningshuis.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik erken deze experts NIET.
Eens. Ik heb overigens niet op de link van user onlogisch geklikt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme gaan ze dit nou echt analiseren op deze manier
Kut op met dit gezeik zeg
Ik ben woedend.
Ik ook niet, laat dat duidelijk zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Ik heb overigens niet op de link van user onlogisch geklikt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:31 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)bij-maxima~a93cc45e/
[..]
@:Caland en ik zagen vooral dat ze moeite had haar anus dicht te houden.
Mooie vrouwquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:58 schreef RamboDirk het volgende:
[ instagram ]
Dit is een vrouw.
Any day now @:JanCees #prayfordjhannab
Jeecee is foetsiequote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:58 schreef RamboDirk het volgende:
[ instagram ]
Dit is een vrouw.
Geil wijfquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wordt actief tegengewerkt door dems die de binnensteden beheersen. Daarom moet je ook Reps stemmen
Vrouw met obesitas.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:58 schreef RamboDirk het volgende:
[ instagram ]
Dit is een vrouw.
Jouw vrijer is bouwvakkert?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef Charrell het volgende:
Man man man... man des huizes eet sochtends altijd een hamburger (zonder broodje en saus) met een spiegelei. Het rooster vd afzuiging is vlak onder het slaapkamer raam... genieten.
Dit soort eetgewoonten heeft zelfs moderator @onlogisch niet...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef Charrell het volgende:
Man man man... man des huizes eet sochtends altijd een hamburger (zonder broodje en saus) met een spiegelei. Het rooster vd afzuiging is vlak onder het slaapkamer raam... genieten.
Die eet een kapsalon ‘s morgens toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit soort eetgewoonten heeft zelfs moderator @:onlogisch niet...
Wist niet dat @DeBraad een vriendin hadquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef Charrell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |